The Witness körs i 1080p och 60fps på Playstation 4

Robot
The Witness körs i 1080p och 60fps på Playstation 4
dmn
Medlem
The Witness körs i 1080p och 60fps på Playstation 4

Rätt tragiskt att det blir en nyhetsnotis av att ett spel körs i 1080p och 60 fps...

Vore mer nyhetsvärde om ett spel med så här simpel grafik INTE kördes på det viset.

MEG
Medlem

Om bilden visar det färdiga resultatet så vore det väl fan om det flöt på i sämre än 60fps och1080p, verkar inte vara så mycket detaljer i den grafiken


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv

Är det meningen att nån ska bli imponerad eller? Det är ett pusselspel. Nästa nyhet "Backgammon 1080p@60fps, brickorna har aldrig flutit så fint".

Medlem
Skrivet av dmn:

Rätt tragiskt att det blir en nyhetsnotis av att ett spel körs i 1080p och 60 fps...

Vore mer nyhetsvärde om ett spel med så här simpel grafik INTE kördes på det viset.

Det där kommer vara en lika stor nyhet även in i NÄSTA generation.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Men snälla är det där ett screenshot från Populus 3 eller? Som tur är har jag sett lite gameplay och stuff från spelet och vet att det faktiskt ser ganska mycket bättre ut än vad bilden ni valt vittnar om men att det är en nyhet att det körs i 60 fps 1080p är sorligt och säger ganska mycket om spelindustrin

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

Är det meningen att nån ska bli imponerad eller? Det är ett pusselspel. Nästa nyhet "Backgammon 1080p@60fps, brickorna har aldrig flutit så fint".

Eller hur... Tyvärr finns det folk som kommer tänka "om The Witness klarar det, varför kan inte Watch Dogs??"

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Men snälla är det där ett screenshot från Populus 3 eller? Som tur är har jag sett lite gameplay och stuff från spelet och vet att det faktiskt ser ganska mycket bättre ut än vad bilden ni valt vittnar om men att det är en nyhet att det körs i 60 fps 1080p är sorligt och säger ganska mycket om spelindustrin

Jag tänkte iofs på denna bilden då jag såg screenshottet, den är också 60fps.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

haha bara jag som läste The witcher?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Så Playstation 4 kan spela mobilspel i 60fps 1080p, mycket mäktigt måste jag säga.

Medlem

Det sa Sony om Watch Dogs med, visade ju sig vara ljug å bluff i efterhand...

k3m
Medlem
1
Skriv svar