Arma III är gratis i helgen

Robot
Medlem
Arma III är gratis i helgen

Ni kan ju lägga till att ARMA: Cold war assault är gratis för Evigt, ifall man laddar ner det under denna promotion.

Medlem

Om ni nya spelare vill spela Arma 3 i COOP på en public server där folk samarbetar med mic och spelar som spelet faktiskt ska spelas så rekommenderar jag; https://www.gametracker.com/server_info/94.23.250.120:2322/

Medlem
Skrivet av Rwaat:

Ni kan ju lägga till att ARMA: Cold war assault är gratis för Evigt, ifall man laddar ner det under denna promotion.

Tackar för upplysningen, hade nog missat det annars. Äger spelet redan men expansionen äger jag inte så nu blir det till att köra lite Flashpoint igen (och den här gången spela klart det)=).

Trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Med "gratis" menar ni alltså att det inte är någon månadsavgift denna helgen? Eftersom spelet i sig inte är gratis...

Att köpa ett spel för att få en helg gratis låter inte som någon super deal... brukar ingå 1 månad gratis iaf.

Medlem
Skrivet av ixon:

Med "gratis" menar ni alltså att det inte är någon månadsavgift denna helgen? Eftersom spelet i sig inte är gratis...

Att köpa ett spel för att få en helg gratis låter inte som någon super deal... brukar ingå 1 månad gratis iaf.

Wut?.. Det är väl ingen månadsavgift på ARMA. Du får spela fullversion gratis under helgen, fastnar du så kan du köpa den till rabatterad pris.

Kanske DayZ du tänker på? Fast den skulle iofs inte heller ha månadsavgift.

Medlem

Om ni testar detta under helgen, snälla ladda hem och testa Battle Royale-modden.(även DayZ-modd) Sjukt kul deathmatch a'la Hunger Games. Olidligt spännande när man endast är 4-5 st gubbar kvar

Medlem
Skrivet av ixon:

Med "gratis" menar ni alltså att det inte är någon månadsavgift denna helgen? Eftersom spelet i sig inte är gratis...

Att köpa ett spel för att få en helg gratis låter inte som någon super deal... brukar ingå 1 månad gratis iaf.

Du måste förväxla med något annat spel för Arma3 har ingen månadsavgift


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av ixon:

Med "gratis" menar ni alltså att det inte är någon månadsavgift denna helgen? Eftersom spelet i sig inte är gratis...

Att köpa ett spel för att få en helg gratis låter inte som någon super deal... brukar ingå 1 månad gratis iaf.

Du måste förväxla med något annat spel för Arma3 har ingen månadsavgift

Jag hittade inget "ladda ner gratis" utan bara köp med rabatt, därför jag undrade om det var månadsavgift... men då kanske det fanns en sån länk som jag inte såg då.

Står klart och tydligt "Install", när du klickar där står det att spelet är tillagt i ditt bibliotek. Du behöver inte ladda ned det nu om du inte ska spela det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ixon:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av ixon:

Med "gratis" menar ni alltså att det inte är någon månadsavgift denna helgen? Eftersom spelet i sig inte är gratis...

Att köpa ett spel för att få en helg gratis låter inte som någon super deal... brukar ingå 1 månad gratis iaf.

Du måste förväxla med något annat spel för Arma3 har ingen månadsavgift

Jag hittade inget "ladda ner gratis" utan bara köp med rabatt, därför jag undrade om det var månadsavgift... men då kanske det fanns en sån länk som jag inte såg då.

Scrollar du ned(på Arma 3 sidan på steam) finns det även där en ruta som guidar dig till hur du installerar spelet gratis under helgen.

1
Skriv svar