Driveclub – gameplay från kanadensiska skogarna

Robot
Driveclub – gameplay från kanadensiska skogarna
Medlem
Driveclub – gameplay från kanadensiska skogarna

Snyggt!

Avstängd

Körningen verkar ligga mellan NFS och Gran Turismo och jag tror jag kommer gilla det!

Inaktiv
Medlem

De länkar till en 1080p native också med way bättre bitrate än Youtube. Den bör nog hellre ses.
http://driveclub.eu.playstation.com/1080p?emcid=so-ga-149


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

De länkar till en 1080p native också med way bättre bitrate än Youtube. Den bör nog hellre ses.
http://driveclub.eu.playstation.com/1080p?emcid=so-ga-149

@ 30 fps.... kan dom göra en console som gör att spel klarar 60 fps utan problem eller?... PC, the master race.

Medlem

Ser snyggt ut dock.

Medlem
Skrivet av OddGreen:
Skrivet av Nocturnal77:

De länkar till en 1080p native också med way bättre bitrate än Youtube. Den bör nog hellre ses.
http://driveclub.eu.playstation.com/1080p?emcid=so-ga-149

@ 30 fps.... kan dom göra en console som gör att spel klarar 60 fps utan problem eller?... PC, the master race.

PC master race vart kommer det ifrån? bästa spelen hittar du ju till konsol

Medlem

Påminner om Forza Horizon en hel del, med det sagt så var grafiken det enda som gjorde ett intryck, det var dock riktigt imponerande grejer, med tanke på hur stort fokus de lagt på realistisk grafik så känns det lite synd att det är en arkadracer.

Medlem
Skrivet av OddGreen:

30 fps.... kan dom göra en console som gör att spel klarar 60 fps utan problem eller?... PC, the master race.

Grejen är ju den... Att hur kraftfulla konsoler dom än skapar, och hur snygga spelen än skulle se ut i 60fps, så kommer dom alltid kunna få spelen att se ytterliggare lite snyggare ut i 30fps. PS4an klarar lätt av att spela rätt spel i 60 fps. Ps3an likaså.. Ps2an och PSX också. Heck t.o.m. Nintendo 8bitars klarar av 60fps utan problem.
Dom som trodde att det helt plötsligt skulle bli 1080p och 60fps i alla spel bara för att det är en ny generation måste vara ganska naiva. Det kommer vi nog aldrig få se sålänge spel med 30fps säljer som smör (GTA m.m.).

Skrivet av Rockartisten:

Hackigt!

Lökigt ... som lök!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

bara rekommendera att se filmerna från driveclubs egna hemsida istället bra mycket bättre kvalité på dom

Medlem

30 fps 2014

lol

Medlem

Skön känsla, och snyggt som fasent!
Synd bara att den inte finns till pc.


signatur

autograph

Inaktiv

Även detta spel kommer innehålla mikroköp, så ska man lira online då lär man få köpa sig till framgång om man inte vill komma sist med en dålig bil.

Medlem
Skrivet av OddGreen:
Skrivet av Nocturnal77:

De länkar till en 1080p native också med way bättre bitrate än Youtube. Den bör nog hellre ses.
http://driveclub.eu.playstation.com/1080p?emcid=so-ga-149

@ 30 fps.... kan dom göra en console som gör att spel klarar 60 fps utan problem eller?... PC, the master race.

Varför skriva "console"?

Medlem

Jäkligt snyggt! Blir nog ett köp.

Medlem

skriker arcade långa vägar.....

Medlem

Den stora frågan är dock: Splitscreen?

Medlem

Men va fan?

Fysiken såg helt glömd ut..
Arcade osv, men ändå..
Såg jävligt stelt ut, men snyggt..

Medlem

Jag sade inte att jag var ett fan; jag sade bara att Sonys video visar spelet bättre. Min gissning är att det där spelet kommer att floppa...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av raschen87:
Skrivet av OddGreen:

30 fps.... kan dom göra en console som gör att spel klarar 60 fps utan problem eller?... PC, the master race.

Grejen är ju den... Att hur kraftfulla konsoler dom än skapar, och hur snygga spelen än skulle se ut i 60fps, så kommer dom alltid kunna få spelen att se ytterliggare lite snyggare ut i 30fps. PS4an klarar lätt av att spela rätt spel i 60 fps. Ps3an likaså.. Ps2an och PSX också. Heck t.o.m. Nintendo 8bitars klarar av 60fps utan problem.
Dom som trodde att det helt plötsligt skulle bli 1080p och 60fps i alla spel bara för att det är en ny generation måste vara ganska naiva. Det kommer vi nog aldrig få se sålänge spel med 30fps säljer som smör (GTA m.m.).

Problemet är ju att spelen oftast inte ens är speciellt snygga, även fast det är 30fps och lägre upplösning än 1080...

Medlem

Riktigt snyggt faktiskt.

Skrivet av Nocturnal77:

De länkar till en 1080p native också med way bättre bitrate än Youtube. Den bör nog hellre ses.
http://driveclub.eu.playstation.com/1080p?emcid=so-ga-149

Tack för länken!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tycker inte det ser så illa ut i 30 fps i videon i alla fall. Märks kanske mer av om man själv spelar - eller om man får chansen att jämföra.

Medlem

stygga bilar. blir givet köp.

Medlem

Ser nice ut!
Blir köp för mig

Medlem

ser jäkligt snabbt ut

Inaktiv

Kul med alla kommentarer,
vad snyggt det är, detta ska jag köpa,
har det verkligen blivit så illa så att om något glittrar så köps det även om man inte vet om spelet är bra eller inte.

Vissa såkallade gamers borde kallas glitters, för ytan är ju tydligen viktigare än innehållet.

Medlem
Skrivet av BingoBerra:

Kul med alla kommentarer,
vad snyggt det är, detta ska jag köpa,
har det verkligen blivit så illa så att om något glittrar så köps det även om man inte vet om spelet är bra eller inte.

Vissa såkallade gamers borde kallas glitters, för ytan är ju tydligen viktigare än innehållet.

vet inte riktigt vad annars man kan förvänta sig från ett bilspel
dock.
såg ju ganska stabilt ut. och jag har inget bilspel till ps4:an.

Inaktiv
Skrivet av Zero303:
Skrivet av BingoBerra:

Kul med alla kommentarer,
vad snyggt det är, detta ska jag köpa,
har det verkligen blivit så illa så att om något glittrar så köps det även om man inte vet om spelet är bra eller inte.

Vissa såkallade gamers borde kallas glitters, för ytan är ju tydligen viktigare än innehållet.

vet inte riktigt vad annars man kan förvänta sig från ett bilspel
dock.
såg ju ganska stabilt ut. och jag har inget bilspel till ps4:an.

Vad man kan förvänta sig från ett bilspel, jadu,
bra spelkontroll och körglädje är ett väldigt stort +

Blir det något Motorstorm till ps4 tro ?

12
Skriv svar