Artificiell dumhet i Wolfenstein: The New Order

Medlem

Med tanke på att spelet inte är släppt än så är det där oundvikligen en alpha eller beta?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Apministern:

Jag misstänker att det är något som inte står helt rätt till i det där klippet. Jag menar. Ser inte utvecklarna hur jädrans dumt det där ser ut som är de blinda.

Jag skulle bli extremt förvånad om den färdiga produkten ser ut så här. Som du säger är det något som inte står rätt till.

Medlem

herregud vad pinsamt....

Medlem

Kanske är ett "skämt" mot pirater.
Tex den odödliga skorpionen i SS3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kollat lite på playstation live(folk som fått det redan) och vilket generiskt, tråkigt spel. Det första jag såg var när Bj högg ihjäl en vakt när en annan stod 3 meter bort... i dagsljus och reagerade inte. Efter 20 minuters tittande så stängde jag av.. då hade jag sett en buggig och korkad A.I, tråkiga banor, lustiga animationer och kasst röstskådespeleri. Synd, men får hoppas på watch dogs....


signatur

"High life on low budget"

Skägg.
10 Chambers

Recensionen pubbas tisdag morgon, ska skriva den under morgondagen. Eftertexterna rullade för en liten stund sedan...


signatur
Inaktiv

Får hoppas det inte lever på ett gammalt varumärke helt och hållet. Sen är det synd att trivialisera nazismen spel såhär.

Titta hellre på spel som Metro 2 / Stalin Subway:

Gavs ut för länge sen men verkar inte ha mycket sämre grafik än detta.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av bent toe:

Kollat lite på playstation live(folk som fått det redan) och vilket generiskt, tråkigt spel. Det första jag såg var när Bj högg ihjäl en vakt när en annan stod 3 meter bort... i dagsljus och reagerade inte. Efter 20 minuters tittande så stängde jag av.. då hade jag sett en buggig och korkad A.I, tråkiga banor, lustiga animationer och kasst röstskådespeleri. Synd, men får hoppas på watch dogs....

And I would have gotten away with it too if it wasnt for you meddling kids and your stupid dog!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Recensionen pubbas tisdag morgon, ska skriva den under morgondagen. Eftertexterna rullade för en liten stund sedan...

Du vet att dom kommer efter dig om du inte ger ett högt betyg, nu är det inte längre fjantiga Cod skurkar vi slåss mot^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Genera:

Bara jag som får upp massa porrvideos i förslag efter klippet?

Oj, får blockera FZ i routern så inte ungarna får för sig att det är fritt fram.

TOG BORT SKÄRDUMPEN SJÄLV

Och om nu en duktig moderator får för sig att ta bort inlägget så vore det fantastiskt eftersom klippet kommer från deras egna sida.


signatur

Det var detta...

Medlem

Hade väntat mig mer av Wolfenstein än det där. Hade dock väntat mig mindre vad gäller relaterade länkar.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem
Skrivet av stormense:
Skrivet av Genera:

Bara jag som får upp massa porrvideos i förslag efter klippet?

Oj, får blockera FZ i routern så inte ungarna får för sig att det är fritt fram.

TOG BORT SKÄRDUMPEN SJÄLV

Och om nu en duktig moderator får för sig att ta bort inlägget så vore det fantastiskt eftersom klippet kommer från deras egna sida.

så det är ok för dina barn att se nån slå ihjäl någon med kniv å batong men inte nakna kvinnor?

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av bent toe:

Kollat lite på playstation live(folk som fått det redan) och vilket generiskt, tråkigt spel. Det första jag såg var när Bj högg ihjäl en vakt när en annan stod 3 meter bort... i dagsljus och reagerade inte. Efter 20 minuters tittande så stängde jag av.. då hade jag sett en buggig och korkad A.I, tråkiga banor, lustiga animationer och kasst röstskådespeleri. Synd, men får hoppas på watch dogs....

And I would have gotten away with it too if it wasnt for you meddling kids and your stupid dog!

Fattar ingenting... men kanske ett internt skämt?


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av TheWarlock:
Skrivet av stormense:
Skrivet av Genera:

Bara jag som får upp massa porrvideos i förslag efter klippet?

Oj, får blockera FZ i routern så inte ungarna får för sig att det är fritt fram.

TOG BORT SKÄRDUMPEN SJÄLV

Och om nu en duktig moderator får för sig att ta bort inlägget så vore det fantastiskt eftersom klippet kommer från deras egna sida.

så det är ok för dina barn att se nån slå ihjäl någon med kniv å batong men inte nakna kvinnor?

Ja nakenhet är ju trotts allt onaturligt

Medlem

äntligen funkar pre-load på steam!

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av bent toe:

Kollat lite på playstation live(folk som fått det redan) och vilket generiskt, tråkigt spel. Det första jag såg var när Bj högg ihjäl en vakt när en annan stod 3 meter bort... i dagsljus och reagerade inte. Efter 20 minuters tittande så stängde jag av.. då hade jag sett en buggig och korkad A.I, tråkiga banor, lustiga animationer och kasst röstskådespeleri. Synd, men får hoppas på watch dogs....

And I would have gotten away with it too if it wasnt for you meddling kids and your stupid dog!

Fattar ingenting... men kanske ett internt skämt?

Långsökt och spontant så det är inte konstigt att du inte fattar


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Scooby Doo?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Måste vara unikt för PS4 och Xboner, de sk nexgen, större och dyrare maskiner får sämre grafik, idiotisk A:I och dyrare spel
än PS3 och Xbox 360.

Inaktiv
Skrivet av Jakobinklubben:

Får hoppas det inte lever på ett gammalt varumärke helt och hållet. Sen är det synd att trivialisera nazismen spel såhär.

Titta hellre på spel som Metro 2 / Stalin Subway:

*bilder på spel med betydligt sämre grafik än wolfestein*

Gavs ut för länge sen men verkar inte ha mycket sämre grafik än detta.

Om du inte kan se att wolfestein har märkvärt bättre grafik än de spelen du visade så är det dags att gå till optikern.

12
Skriv svar