Se grunderna i Destiny på PS4

Robot
Se grunderna i Destiny på PS4

Ny film ger en nybörjarkurs i Bungie-shootern.

#destiny, #halo, #bungies


Medlem
Se grunderna i Destiny på PS4

Jag tycker detta ser rätt fantastiskt ut, hoppas innerligt på att dom kommer o släppa det till PC någon gång.

Medlem

Känns som att det blir ett givet köp. Lite skönt soffpangande är aldrig fel!

Medlem

Förväntningarna är enorma efter Halo, jag försöker hålla mina till ett minimum.

Medlem

Synd att det inte kommer till PC.

Medlem

har det förhandsbokat sedan länge till ps4'an. väntar nu bara på att betan ska kicka igång någon gång.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Martyfellman:

Synd att det inte kommer till PC.

Man får se det lite positivt iallafall, dom har ju inte helt uteslutit idén med att porta det till PC

Medlem

Förhoppningsvis lyckas detta där tabula rasa misslyckades!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

No Pc not really interested.
Tycker de fail att sattsa på 360 och ps3 versioner än pc...
Och detta skall vara next gen spelar säkert i 30fps på 900p eller något sånt...

Medlem

Nu är det väl lite sådär halvt skevt att gnälla om folk som gnäller - men herre gud vad folk, åtminstone här på FZ, kan gnälla jämt och ständigt angående konsoler och fortsätta hosta upp samma gamla hårboll att PC är överlägset. Vi fattar, lägg ner nu...

Det börjar bli förbannat tjatigt att se samma jämförelsekommentarer om och om igen genom varenda nyhet som handlar om ett spel som är antingen multiplatform eller exklusivt till konsol - som i detta fallet.

Jag själv föredrar att spela mer eller mindre allt på PC, om det har någon betydelse.
Om ni vill ha PC-exklusivt material får ni väl hitta något forum/sida som fokuserar på just det...RockPaperShotgun t.ex. Förstår inte varför folk hänger på spelforum som handlar om 'spel' istället för 'PC' när det är allt man gråter över.

On Topic: Tycker Destiny ser ut att bli intressant! Har inte haft någon större koll på spelets utveckling, och inte hellre något större fan av Halo(dock till största del för jag inte haft en chans att spela genom serien) men kanske blir detta något.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Nu är det väl lite sådär halvt skevt att gnälla om folk som gnäller - men herre gud vad folk, åtminstone här på FZ, kan gnälla jämt och ständigt angående konsoler och fortsätta hosta upp samma gamla hårboll att PC är överlägset. Vi fattar, lägg ner nu...

Det börjar bli förbannat tjatigt att se samma jämförelsekommentarer om och om igen genom varenda nyhet som handlar om ett spel som är antingen multiplatform eller exklusivt till konsol - som i detta fallet.

Jag själv föredrar att spela mer eller mindre allt på PC, om det har någon betydelse.
Om ni vill ha PC-exklusivt material får ni väl hitta något forum/sida som fokuserar på just det...RockPaperShotgun t.ex. Förstår inte varför folk hänger på spelforum som handlar om 'spel' istället för 'PC' när det är allt man gråter över.

On Topic: Tycker Destiny ser ut att bli intressant! Har inte haft någon större koll på spelets utveckling, och inte hellre något större fan av Halo(dock till största del för jag inte haft en chans att spela genom serien) men kanske blir detta något.

Jo instämmer, allt "inte pc, inte intresserad" trams är så meningslöst, inte intresserad så ignorera nyheten istället och låt de som ÄR intresserad diskutera.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ligger förbokad sedan förra året

Medlem

Blir att boka, ngn som vet om det fortfarande ingår betakey

Medlem
Skrivet av Soulless:

Förhoppningsvis lyckas detta där tabula rasa misslyckades!

Hur var Tabula Rasa egentligen? Ville spela det men var upptagen med WoW. När jag äntligen såg en lucka att börja med Tabula Rasa så hade dom redan hunnit annonsera att spelet skulle stängas ner :/


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Luciphear:

Nu är det väl lite sådär halvt skevt att gnälla om folk som gnäller - men herre gud vad folk, åtminstone här på FZ, kan gnälla jämt och ständigt angående konsoler och fortsätta hosta upp samma gamla hårboll att PC är överlägset. Vi fattar, lägg ner nu...

Det börjar bli förbannat tjatigt att se samma jämförelsekommentarer om och om igen genom varenda nyhet som handlar om ett spel som är antingen multiplatform eller exklusivt till konsol - som i detta fallet.

Jag själv föredrar att spela mer eller mindre allt på PC, om det har någon betydelse.
Om ni vill ha PC-exklusivt material får ni väl hitta något forum/sida som fokuserar på just det...RockPaperShotgun t.ex. Förstår inte varför folk hänger på spelforum som handlar om 'spel' istället för 'PC' när det är allt man gråter över.

On Topic: Tycker Destiny ser ut att bli intressant! Har inte haft någon större koll på spelets utveckling, och inte hellre något större fan av Halo(dock till största del för jag inte haft en chans att spela genom serien) men kanske blir detta något.

Jo instämmer, allt "inte pc, inte intresserad" trams är så meningslöst, inte intresserad så ignorera nyheten istället och låt de som ÄR intresserad diskutera.

TACK.

1
Skriv svar