Rykte: Nytt Zelda och Star Fox visas upp på E3

Robot
Rykte: Nytt Zelda och Star Fox visas upp på E3
Medlem
Rykte: Nytt Zelda och Star Fox visas upp på E3

Det går ju även rykten om att dem släpper GameCube spel till WiiU VC som t.ex Super smash Melee och F-Zero. Vettefan vid nuläget vad jag ska tro men om detta är sant... WOOO!!

Det går bra för 3DS redan. Lägg ner mer tid på WiiU nu i årets E3, Nintendo! Vill gärna se det här Pokéen också. Har inte lirat någe pokemon sedan Blå men väldigt sugen på att få se ett pokemon-adventure spel till WiiU nu. ;D


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Båda de papperna ser så otroligt fake ut. Måste ju vara svinlätt att bara skriva ut ett sådant själv.

Inaktiv

Ska vi vara cyniska här så kan man ju fråga sig när det kom ett "nytt" Zelda senast öht?

Skribent
Skrivet av DarkZide8:

Båda de papperna ser så otroligt fake ut. Måste ju vara svinlätt att bara skriva ut ett sådant själv.

Vet inte om fake var det första jag tänkte på, men det är klart alla kan skriva ett schema på ett A4.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Oooh, Mario Party står även med på papperet


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Nytt Zelda, Star Fox och F-Zero... Låter som man inte längre har något val när det kommer till att skaffa en Wii U.

Bara hoppas det stämmer nu.

Medlem

Star Fox, Zelda, Metroid och F-Zero. Nintendo-fans våtaste drömmar! Stämmer listan så vinner Nintendo årets E3 utan några som helst problem.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av DarkZide8:

Båda de papperna ser så otroligt fake ut. Måste ju vara svinlätt att bara skriva ut ett sådant själv.

Vet inte om fake var det första jag tänkte på, men det är klart alla kan skriva ett schema på ett A4.

Blir dock så jävla förbannad över att folk hela tiden ska läcka information om olika spelsläpp och evenemang. Tänk er hur Nintendo hade tagit världen med storm med många av de titlar som dessa lappar avslöjar. Så jävla coolt det hade varit. Nu är ju allt åt pipan more or less... Om man utgår från att det är sant vill säga.

Jag gillar helt enkelt inte spoilers.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av DarkZide8:

Båda de papperna ser så otroligt fake ut. Måste ju vara svinlätt att bara skriva ut ett sådant själv.

Vet inte om fake var det första jag tänkte på, men det är klart alla kan skriva ett schema på ett A4.

Blir dock så jävla förbannad över att folk hela tiden ska läcka information om olika spelsläpp och evenemang. Tänk er hur Nintendo hade tagit världen med storm med många av de titlar som dessa lappar avslöjar. Så jävla coolt det hade varit. Nu är ju allt åt pipan more or less... Om man utgår från att det är sant vill säga.

Jag gillar helt enkelt inte spoilers.

Kan vara en del av deras pr att "råka" läcka för att skapa hype.


signatur

IDKFA

Medlem

Lite sent Nintendo, detta skulle ni släppt med en gång, jävligt dåligt planerat måste jag säga, känns som man medvetet ville begrava WIIU

Medlem
Skrivet av kanelbulle:

Nytt Zelda, Star Fox och F-Zero... Låter som man inte längre har något val när det kommer till att skaffa en Wii U.

Bara hoppas det stämmer nu.

Oh yes. Ser gärna ett nytt Lylat Wars eller Star Fox Adventures. Grymma spel!

Medlem

Kanske kan bli ett WiiU med nya Zelda!

Medlem

Fast ngt Zelda kommer inte släppas i år. Till jul nästa år kanske. Årets stora jultitel för Nintendo är Super Smash

Medlem
Skrivet av eatem:

Ska vi vara cyniska här så kan man ju fråga sig när det kom ett "nytt" Zelda senast öht?

För ca ett halvår sedan så kom det ett Zelda till 3DS

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Båda de papperna ser så otroligt fake ut. Måste ju vara svinlätt att bara skriva ut ett sådant själv.

Det är garanterat fake

Medlem

Nintendo borde ge upp att tillverka hårdvara, och endast fokusera på spelen. Jag älskar deras spel, med konsolerna är gode kassa.

Tänk tanken att kunna spela Zelda, Metroid och Starfox på PS4! Nintendos spel med ultra-grafik!

Inaktiv

det blir starfox och smash brothers wii u men hade varit bettre på ps4 eller xbox one för att nintendo inte lägger på så att man kan stream som på ps4 och xbox one för att inte tala om att det hade varit bettre på ps4 och xbox one dom är något better än wii u jag ser där emot inte att köpa deras nästa konsol när den släppa dock hade varit cool om starfox eller pokemon eller några nintendo spel fans på ps4 eller xbox one för att inte tala om den fula plattan till wii u ser mest ut som en surffplatta tycker jag och något konstigt att använda jag använder hellre en handkontroll eller dom där wii doserna

Medlem
Skrivet av rickuz:

Nintendo borde ge upp att tillverka hårdvara, och endast fokusera på spelen. Jag älskar deras spel, med konsolerna är gode kassa.

Tänk tanken att kunna spela Zelda, Metroid och Starfox på PS4! Nintendos spel med ultra-grafik!

Nintendo tjänar galet mycket pengar på sin hårdvara så det lär inte hända

Medlem
Skrivet av rickuz:

Tänk tanken att kunna spela Zelda, Metroid och Starfox på PS4!

God forbid.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Lite sent Nintendo, detta skulle ni släppt med en gång, jävligt dåligt planerat måste jag säga, känns som man medvetet ville begrava WIIU

Ok, Nintendo ge fan i att släppa ett nytt Zelda och Star Fox, vad är det du försöker säga här? Att det är dåligt att dessa titlar kommer? Gnällspik......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

k3m
Medlem

Att Wiiu säljer dåligt beror knappast på bara mindre imponerande spelsläpp. Wiiu är för dyr, för slö, för omständig, för dyra tillbehör, bara gamla IPn.

1
Skriv svar