Super Monkey Ball kommer tillbaka

Robot
Inaktiv
Super Monkey Ball kommer tillbaka

Minns något minispel där man skulle typ flyga med bollen som vingar? och samla bananer eller något. Det var sjukt skoj, tävlade i high score som besatt minns jag.

Medlem

Waaah. Jag blev uppspelt tills jag fick se trailern. Jag vill ju spela som i originalet där man ska rulla bollen på knepiga, smala banor.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av eatem:

Minns något minispel där man skulle typ flyga med bollen som vingar? och samla bananer eller något. Det var sjukt skoj, tävlade i high score som besatt minns jag.

Ja, jisses. Det där spelläget har jag nött hårt med min kompis


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag hade hellre sett en mobil adaption av originalspelet som utnyttjade tilt-funktionen i telefonen.

Medlem
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av eatem:

Minns något minispel där man skulle typ flyga med bollen som vingar? och samla bananer eller något. Det var sjukt skoj, tävlade i high score som besatt minns jag.

Ja, jisses. Det där spelläget har jag nött hårt med min kompis

Det är fantastiskt kul, variera det med boxningen i goda vänners lag så har man en oförglömlig spelsession i görningen!

Medlem
Skrivet av eatem:

Minns något minispel där man skulle typ flyga med bollen som vingar? och samla bananer eller något. Det var sjukt skoj, tävlade i high score som besatt minns jag.

Var mitt favorit minigame. Många trevliga timmar med polarna, nykter som onykter

1
Skriv svar