Inofficiellt klipp visar Watch Dogs till PS4

Medlem

Ser kul ut men spelet prickar in släppet av Wildstar för bra så det får helt enkelt vänta ett par månader.

Medlem

- Ser ut som random GTA med uppdaterad grafik...


signatur

autograph

Medlem

Hörni, jag tror det var en spelvideo nånstans i den här artikeln! Eller har jag råkat hamna på DN Debatt?

Tycker att videon skönt exemplifierar hur wonky man rör sig när man spelar med handkontroll. Han siktar som en kratta och har siktet fäst i backen när han rör sig eftersom det är för omständigt att justera vyn konstant.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ni kanske borde kolla upp vilka videos som länkas efter man kollat klart

Lite mjukporr från Frankrike e aldrig fel efter lite spelande

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av TrashIt:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Cane:

Usch! Rasism redan 10 sekunder in i klippet.

Hoppas den svenska versionen av spelet inte använder ordet "illegal immigrant"

Vad tycker du annars de skulle ha skrivit?

Sen vill jag inte ha en "svensk version". Kör på engelska, det funkar bra.

Paperless, vad annars? Och ska spelet säljas i sverige måste ju sådan blatant främlingsfientlighet bort, som swastikan på tyska marknaden. Tänk om tänk rätt som det heter i dagens sverige.

Vem som helst kan vara en illegal invandrare....
Finns inget rasistiskt med det.

Nu var det främlingsfientlighet och inte rasism som jag talade om. En term som illegal invandrare är ju något hemskt kränkande och papperslös är betydligt mer neutralt.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Hörni, jag tror det var en spelvideo nånstans i den här artikeln! Eller har jag råkat hamna på DN Debatt?

Tycker att videon skönt exemplifierar hur wonky man rör sig när man spelar med handkontroll. Han siktar som en kratta och har siktet fäst i backen när han rör sig eftersom det är för omständigt att justera vyn konstant.

PC master race!

Lite mer om raser apropå att du tycker detta börjar kännas som en DN debatt.


signatur
SoL
Medlem

Ser jävligt schysst ut när han spränger bilarna i luften, har reagerat på de i nån tidigare trailer. Hoppas fan inte den där förbannade musiken är igång så fort de blir action, hoppas den spelades från nån bil lr nåt sånt

SoL
Medlem

Dock kändes de väldigt likt Grand theft auto, hoppas inte..

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ni kanske borde kolla upp vilka videos som länkas efter man kollat klart

Schh. Me likey likey. Bästa fz har haft på länge. Ligg lågt. no pun intended

Medlem
Skrivet av DyKmAsKeNbOy:
Skrivet av Cane:

Usch! Rasism redan 10 sekunder in i klippet.

Hoppas den svenska versionen av spelet inte använder ordet "illegal immigrant"

Ja exakt.. bara för någon är en illegal invandrare och man sedan kallar personen illegal invandrare så är man både Rasist och Nazist.Som att kalla en Rånare för ''Lånare'' för annars är det för nedlåtande...much wow.. much intelligent.

Fast så ser det ju ut i samhället idag.

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Människor som är pk skrämmer mig.
Det är klart man ska kunna säga "illegal immigrant" utan att det direkt ska ses som rasistiskt.

Det är fakta på vad dessa individer är. Inte något om deras ras, hudfärg etc.

Men det är ju typiskt Sverige nu att alls ska bli så kränkts för minsta sak och direkt börjar vifta med rasistkortet.

Vänster logik vet du


signatur

Game long and prosper

bop
Medlem
Medlem
Skrivet av Cane:

Usch! Rasism redan 10 sekunder in i klippet.

Hoppas den svenska versionen av spelet inte använder ordet "illegal immigrant"

ser inte det rasistiska i att kalla en illegal invandrare för "illegal invandrare" lol...

Medlem

Det ser ju faktiskt inte så jävla dåligt ut!

Gen
Medlem

Inget tipstack?

Medlem
Skrivet av Xzander:

Är den där dubstep-skiten man hör den officiella ingame-musiken? Om så är fallet skall det här spelet omedelbart raderas från mitt minne.

Skrivet av SoL:

Ser jävligt schysst ut när han spränger bilarna i luften, har reagerat på de i nån tidigare trailer. Hoppas fan inte den där förbannade musiken är igång så fort de blir action, hoppas den spelades från nån bil lr nåt sånt

Spelaren valde ju manuellt den musiken inne i affären via en hack så jag vet inte riktigt vad ni klagar på

Medlem
Skrivet av Cane:

Usch! Rasism redan 10 sekunder in i klippet.

Hoppas den svenska versionen av spelet inte använder ordet "illegal immigrant"

Nä, du har rätt. Illegal invandrare ska det vara. Det är den korrekta benämningen på en person som uppehåller sig illegalt i Sverige dvs utan visum, arbetstillstånd etc. Papperslös är en benämning vänstern och media felaktigt lyckats föra in. De personerna har sökt asyl, flyktingstatus men fått avslag då tidigare nämnda skäl saknas (endast 5 % av invandrarna som kommit sen 2000 har haft flyktingstatus). Då de rymmer I väntan på att avvisas (i migrationsverkets regi har de förövrigt tillgång till vård, gratis mat, boende etc) eller vägrar lämna landet blir de illegala invandrare. Papperslösa är en tokigt felaktig benämning då de har gått igenom en gedigen process där de fått avslag.
Så illegal invandrare får vi hoppas används i spelet precis som man använder den korrekta benämningen illegal immigrant på engelska.

Medlem
Skrivet av Cane:

Usch! Rasism redan 10 sekunder in i klippet.

Hoppas den svenska versionen av spelet inte använder ordet "illegal immigrant"

Som många andra redan har påpekat; Du kan vara en illegal immigrant oavsett etnicitet, kön, livsåskådning, tro, hudfärg, osv.

Medlem
Skrivet av bop:

Interesting. Lite buggar här och där, och lite annat fel här och där, men det ser kul ut, tror jag. Ska bli intressant och få spela det själv. Spelet ser ju inte direkt ut som bilden ovan i artikeln men, kanske ser bra ut vid vissa ställen.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av autograph:

- Ser ut som random GTA med uppdaterad grafik...

Det vore i alla fall bra nog för min del.

Medlem
Skrivet av Cane:

Usch! Rasism redan 10 sekunder in i klippet.

Hoppas den svenska versionen av spelet inte använder ordet "illegal immigrant"

Usch! Jag önskar att du blev deporterad till Tyskland där du hör hemma.

Medlem

Hade varit hundra gånger snyggare utan alla sträck och text som poppar upp hela tiden. Det lär även bli frustrerande att lyssna på de där generiska 112 samtalen hela tiden.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Cane:

Usch! Rasism redan 10 sekunder in i klippet.

Hoppas den svenska versionen av spelet inte använder ordet "illegal immigrant"

Är du helt jävla seriös?
Folk som du förstör Sverige.

Är du helt jävla seriös att du tror att han är helt jävla seriös?
Folk som du förstör Sverige!

Inaktiv

SER GRYMT BRA UT:up:

Medlem

Aldrig fattat varför alla tar åt sig så jävla mycket när ordet "rasist" yttras, det betyder ju inte ett skit om man inte är det, SÅ JÄVLA FÅNIGT.

Va jobbigt de måste vara att gå runt och reta sig på små skitsaker.

Medlem

Orka med lättkränkt folk.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Hoppas det blir bra. Vågar inte förboka dock. Help me FZ, youre my only hope.

12
Skriv svar