The Witcher 3 behandlar alla gamers lika

Robot
The Witcher 3 behandlar alla gamers lika

CD Projekt Red gillar goodwill mer än pengar och plattformsexklusivitet.

#cd-projekt, #the-witcher-3


The Witcher 3 behandlar alla gamers lika

<3


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

MEG
Medlem

Otch, det var var en ganska trevlig och rolig smocka mot några spelföretag


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Hehe, precis. Witcherspelen ska man njuta igenom, inte hetsa.

Skribent
Skrivet av MEG:

Otch, det var var en ganska trevlig och rolig smocka mot några spelföretag

Jävligt enkla poäng att plocka (naturligtvis inget fel i det). Tycker att tidsexklusivitet är ett hån mot alla fans.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Gillar cd project för deras heder och yrkesstolthet. Synd bara att spelen hittills inte varit för mig.

Medlem

EA, lär er av detta. Så kanske folk inte "hatar" er, eller lägger negativ feedback på er. Ett praktiskt exemple, EA väljer att inte släppa CE av Biowares nästa stora RPG titel Dragon Age Inquisition till PC. Utan enbart till konsol, vilket jag tycker är oerhört konstigt. Med tanke på hur pengar "kåta" EA är.

Jag vet inte varför EA väljer att skippa CE till PC, och jag förstår inte logiken runt det. Jag kanske inte har fått hela historien varför, var snälla och korrekta mig då kära FZ medlemmar. Tycker dock detta är ett praktiskt exempel på följande artikel.

Medlem
Skrivet av purjo:

Gillar cd project för deras heder och yrkesstolthet. Synd bara att spelen hittills inte varit för mig.

Det är inget fel på spelen så det måste vara fel på dig.

Medlem

Det ska löna sig REJÄLT att vara en duktig utvecklar som dessutom visar sin positiva sida!

Medlem

Jag hoppas att CD Projekt tar över spelvärlden någon fin dag. Att GOG blir större än Steam!

Medlem

Det är bra, fler borde göra så här.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Är det okej att skippa det första spelet? Tycker att det är enormt segt, och jag vill bara hoppa igång med Witcher 2 direkt.

Medlem

Nu älskar jag ju redan Witcher-serien, men om jag inte gjort det så vetefan om inte jag köpt spelen ändå p.g.a. deras värderingar.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Vet inte vad jag spelade frenetiskt under ettan, men jag köpte nyligen tvåan på Steam. Hoppas att jag inte missar för mycket lore och referenser bara

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Är det okej att skippa det första spelet? Tycker att det är enormt segt, och jag vill bara hoppa igång med Witcher 2 direkt.

Ettan är tyvärr lite seg från och till.

Medlem
Skrivet av MEG:

Otch, det var var en ganska trevlig och rolig smocka mot några spelföretag

Precis vad jag tänkte också efter att jag läste "Det är definitivt i strid med våra värderingar. Vi gör inte sånt"

Medlem
Skrivet av walter_iego:

&lt;3

Kunde inte sagt det bättre själv.

Medlem

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av TheRob:

EA, lär er av detta. Så kanske folk inte "hatar" er, eller lägger negativ feedback på er. Ett praktiskt exemple, EA väljer att inte släppa CE av Biowares nästa stora RPG titel Dragon Age Inquisition till PC. Utan enbart till konsol, vilket jag tycker är oerhört konstigt. Med tanke på hur pengar "kåta" EA är.

Jag vet inte varför EA väljer att skippa CE till PC, och jag förstår inte logiken runt det. Jag kanske inte har fått hela historien varför, var snälla och korrekta mig då kära FZ medlemmar. Tycker dock detta är ett praktiskt exempel på följande artikel.

missförstår jag dig eller säger du att inqusition ej kmr till pc?

Medlem

Tur jag har kvar min 360-kontroll då... Eftersom de kommer behandla alla "lika"...

Medlem

Känns lite märkligt efter detta uttalande att 2an då aldrig släpptes till PlayStation, och ettan enbart släpptes till PC

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Är det okej att skippa det första spelet? Tycker att det är enormt segt, och jag vill bara hoppa igång med Witcher 2 direkt.

Vet inte hur många gånger jag försökte börja med ettan när det släpptes. Men bestämde mig sen för att verkligen ge det en chans, och det blir bra mycket roligare ganska snabbt efter prologen. Redan i akt ett är det betydligt mindre segt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Ettan är tyvärr lite seg från och till.

Skrivet av jonis:

Vet inte hur många gånger jag försökte börja med ettan när det släpptes. Men bestämde mig sen för att verkligen ge det en chans, och det blir bra mycket roligare ganska snabbt efter prologen. Redan i akt ett är det betydligt mindre segt.

Alright, alright, alright. Thanks dudes, ger det kanske en chans till. Annars får jag väl fortsätta med My Horse and Me 2.

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Är det okej att skippa det första spelet? Tycker att det är enormt segt, och jag vill bara hoppa igång med Witcher 2 direkt.

Vet inte hur många gånger jag försökte börja med ettan när det släpptes. Men bestämde mig sen för att verkligen ge det en chans, och det blir bra mycket roligare ganska snabbt efter prologen. Redan i akt ett är det betydligt mindre segt.

Ja, själv tyckte jag nog att ettan var bättre än tvåan på det mesta förutom möjligtvis grafiken och kontrollerna. Dock kändes det som sagt ganska segt och fult i början men växte ju längre in i spelet man kom. Tvåan kändes dock nästan tvärt om...

Medlem
Skrivet av twilek:
Skrivet av jonis:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Är det okej att skippa det första spelet? Tycker att det är enormt segt, och jag vill bara hoppa igång med Witcher 2 direkt.

Vet inte hur många gånger jag försökte börja med ettan när det släpptes. Men bestämde mig sen för att verkligen ge det en chans, och det blir bra mycket roligare ganska snabbt efter prologen. Redan i akt ett är det betydligt mindre segt.

Ja, själv tyckte jag nog att ettan var bättre än tvåan på det mesta förutom möjligtvis grafiken och kontrollerna. Dock kändes det som sagt ganska segt och fult i början men växte ju längre in i spelet man kom. Tvåan kändes dock nästan tvärt om...

Jao, skulle ha spelat det när det släpptes istället.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jozo:

Snart dags att spela igenom tvåan igen känner jag. Har ännu inte spelat igenom det ena valet man gör i slutet av akt 1.

Jag har precis börjat spela igenom ettan igen. Därefter tvåan under hösten och vintern. Allt har sin tid.

Är det okej att skippa det första spelet? Tycker att det är enormt segt, och jag vill bara hoppa igång med Witcher 2 direkt.

Ettan är tyvärr lite seg från och till.

Framför allt svårt att komma in i. Tror jag spelade prologen och en bit in i akt ett 2-3 gånger innan jag väl tog mig genom det initiella segeriet, och nu har jag spelat klart det fyra gånger.

k3m
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av MEG:

Otch, det var var en ganska trevlig och rolig smocka mot några spelföretag

Jävligt enkla poäng att plocka (naturligtvis inget fel i det). Tycker att tidsexklusivitet är ett hån mot alla fans.

Visst är det så. CPR är verkligen schyssta.

Medlem

Ettan släpptes bara till PC. Tvåan släpptes först till PC och sedan kom 360-versionen ca ett år senare. Inget Witcher-spel till Playstation ännu.

Är väl smart att spela på goodwill tills studion växt ikapp EA, Bethesda etc. Då lär det bli exklusivitet, DLC, tidigare släpp till den med störst börs.

12
Skriv svar