Star Citizens dogfight-modul släpps nästa vecka

Medlem
Skrivet av stoff75:

"Fint" är nog en relativ term, jag har kört den med ATI7970 och GTX 770 och visst går det bra. Om man inte kör på max settings. Vet inte vad dom gjort med nosen på Hornet men just när man går runt nosen där så hackar det till oavsett. Får se hur det blir sen med CryEngine PBR ...

Sen ska man komma ihåg att Hangaren inte är optimerad och oddsen är väl att inte DFM/AC kommer vara det heller. "Developer build" ligger på 200 gig säger dom, får se vad det innebär för oss, har bara 100 gig kvar på SSD:n

Bara att dedikera en Star Citizen SSD på 250 Gb då, inga problem!

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Whitefame:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Jakobinklubben:

Är det pay 2 win?

Japp

Nej! Man kan dock ge support till skapandet av spelet genom att köpa vissa skepp. Men allt kommer finnas tillgängligt för alla vid release.

Wow jag var inte seriös, du kanske skulle citera han som ville ha svar på frågan istället.

Ledsen, lite svårt att se det i text. tänkte bara att jag skulle upplysa om hur det var! Men vad bra då

Medlem
Skrivet av Whitefame:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Whitefame:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Jakobinklubben:

Är det pay 2 win?

Japp

Nej! Man kan dock ge support till skapandet av spelet genom att köpa vissa skepp. Men allt kommer finnas tillgängligt för alla vid release.

Wow jag var inte seriös, du kanske skulle citera han som ville ha svar på frågan istället.

Ledsen, lite svårt att se det i text. tänkte bara att jag skulle upplysa om hur det var! Men vad bra då

Ah ja, det var lite onödigt av mig att skriva så. Var mer en reaktion på "är det p2w" grejen som kommer upp så fort det handlar om att betala eller donera till spel ^^

Medlem

Uee Citizen Record #128290, en bit bak alltså för min del:)

123
Skriv svar