Parkour-trailer för getesuccén Goat Simulator

Robot
Medlem
Parkour-trailer för getesuccén Goat Simulator

gaaah!

Herr rygg

Har lagt alldeles för många timmar på detta. Sjukt kul!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Inaktiv

Jag antar att Mats Nylunds recension av Goat Simulator är lika mycket ett skämt som spelet är.
Goat Simulator är under inga förutsättningar ett "bra" spel.

Det är ju bara lite random saker inslängda på en UDK-bana med en get man kan styra och ett poäng/achievement-system.

Det är så dåligt att det blir kul, men vettefan om det betyder att spelet är bra.

Inaktiv
Medlem

Men alltså…Vad är det egentligen som pågår!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Getplågeri!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av mapamapa:

Jag antar att Mats Nylunds recension av Goat Simulator är lika mycket ett skämt som spelet är.
Goat Simulator är under inga förutsättningar ett "bra" spel.

Det är ju bara lite random saker inslängda på en UDK-bana med en get man kan styra och ett poäng/achievement-system.

Det är så dåligt att det blir kul, men vettefan om det betyder att spelet är bra.

Trodde man spelade spel för att ha kul? Om spelet är kul så har det lyckats


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av mapamapa:

Jag antar att Mats Nylunds recension av Goat Simulator är lika mycket ett skämt som spelet är.
Goat Simulator är under inga förutsättningar ett "bra" spel.

Det är ju bara lite random saker inslängda på en UDK-bana med en get man kan styra och ett poäng/achievement-system.

Det är så dåligt att det blir kul, men vettefan om det betyder att spelet är bra.

Trodde man spelade spel för att ha kul? Om spelet är kul så har det lyckats

Men har man kul med spelet då? För mig var det "okej" eller "intressant" i 10 minuter tills jag hade sett geten bli påkörd några gånger, slickat och stångat det mesta på banan, hoppat från lyftkranen och flygit runt med jetpacken. Efter det kändes det som att jag hellre skulle leka med kottar.

Jag antar att Goat Simulator är spelvärldens Kung Pow, många garvar arslet av sig...jag gäspar.
Hade roligare med Postal 2.

Medlem
Skrivet av mapamapa:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av mapamapa:

Jag antar att Mats Nylunds recension av Goat Simulator är lika mycket ett skämt som spelet är.
Goat Simulator är under inga förutsättningar ett "bra" spel.

Det är ju bara lite random saker inslängda på en UDK-bana med en get man kan styra och ett poäng/achievement-system.

Det är så dåligt att det blir kul, men vettefan om det betyder att spelet är bra.

Trodde man spelade spel för att ha kul? Om spelet är kul så har det lyckats

Men har man kul med spelet då? För mig var det "okej" eller "intressant" i 10 minuter tills jag hade sett geten bli påkörd några gånger, slickat och stångat det mesta på banan, hoppat från lyftkranen och flygit runt med jetpacken. Efter det kändes det som att jag hellre skulle leka med kottar.

Jag antar att Goat Simulator är spelvärldens Kung Pow, många garvar arslet av sig...jag gäspar.
Hade roligare med Postal 2.

Jag håller till viss del med dig, mapamapa. Idén var kul men spelet hade alldeles för begränsat innehåll. Förhoppningsvis kan den här uppdateringen och framtida uppdateringar lösa det. Att se en get fastna med tungan i en bil eller flyga genom luften på en raket är bara kul ett fåtal gånger.

Medlem
1
Skriv svar