S: drös spel

Säljer av min samling med gamecube spel några rariteter och lite blandad priserna som står är ca pris och priser kan diskuteras inga skambud dock då jag vet vad några av dom är värda

följande spel säljes

gamecube
Metroid prime 30 kr
resident evil 2 250 kr (lite rare)
resident evil 3 220 kr (lite rare)
resident evil 4 50 kr
resident evil zero 60 kr
The ledgend of zelda twlight princess 470 kr (rare) prutat pris redan!
övriga random spel 6 stycken fråga kostar 60 kr styck

playstation 2 spel
GTA libirty city storys 20 kr
devil may cry 10 kr
GTA san andreas 30 kr
resident evil code veronica 40 kr
övrigta spel 1 10 kr fråga

playstation 1 spel
resident evil 2 100 kr
övriga spel 1 10 kr

totalkostnad för allt om du köper det rubbet 1350 kr (bud funkar med) annars skriv pm vad du är sugen på att köpa loss du står för frakten

priserna är mindre än vad retrospel ger om jag skickar dom till dom kan inte ni erbjuda ett fetare hem?


signatur

New life, New hope

Inte en enda som vill ha nått av dom eller ge bud? måste verklige ha ett nytt headset ju:D

inte ens zledda som är värt 700+ på tradera


signatur

New life, New hope

Medlem

Lägg ut det på Tradera då.

Medlem

Priserna på tradera och återförsäljare av retro är ju sinnessjuka, att betala nästa 500 kronor för Zelda eller 250 för resident evil 2 & 3 vore sinnessjukt.

Har slutat samla på NES spel själv tack vare de sjuka priserna som pågår just nu Släng upp allt som ett paket på tradera, kommer du nog få det sålt till ett skapligt pris.

Medlem

Att säga att något är värt 700:- på Tradera för att någon lagt det som utropspris blir ju lite missvisande Hade den varit inplastad så hade den varit värd 1999:- enligt den modellen!

Det finns en person som lagt ett bud på 500 för en av auktionerna däremot, så det är väl vad man kan säga att den är värd om något

/ LordDaimos

Medlem

Vilka är random-spelen?

random spelen är.till cuben
black and bruised
dead to rights
true crime new york city
medal of honor european assult
ufc trowdown
smugglerts run

playstation 2 scarface the world is yours

playstation 1 hellnight

som skat priserna på det andra går diskutera kanske till och med zelda sägs som allt för 900?

http://retrospelbutiken.se/store/used.php är dt som jag använt som referens mina spel är betydligt billigare


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar