Gameplay-premiär för Maplestory 2

Robot
Medlem
Gameplay-premiär för Maplestory 2

Boooo 3d

Medlem

Jag spälade för lenge sen och var bäst på hela maplestory världen. Min thief kastade stora stjärnor och döda bossar skit enkelt plus jag kunde hopa hugt.

Medlem
Skrivet av absorc:

Jag spälade för lenge sen och var bäst på hela maplestory världen. Min thief kastade stora stjärnor och döda bossar skit enkelt plus jag kunde hopa hugt.

Haha, va mysigt


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem
Skrivet av absorc:

Jag spälade för lenge sen och var bäst på hela maplestory världen. Min thief kastade stora stjärnor och döda bossar skit enkelt plus jag kunde hopa hugt.

Din kommentar lyser upp min kväll, tack :)!

Medlem

lol...

"Blocks are tight, right? Lets go with blocks"

Medlem

3D? Nu är väl inte grafiken allt men när det kommer blod från ögonen så tycker jag det är ett tecken på att jag ska låta bli att spela det. Ser ut som ett facebook-spel. Jag avstår...

Hade lite andra förhoppningar av Maple Story.

Medlem

Jag har varit ett stort fan av maplestory när jag var liten, säkert loggat mer än 200 timmar på det. Men detta är det värsta jag sett.

Maplestory RIP

Skrivet av absorc:

Jag spälade för lenge sen och var bäst på hela maplestory världen. Min thief kastade stora stjärnor och döda bossar skit enkelt plus jag kunde hopa hugt.

Välkommen Skauning


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

k3m
Medlem
Skrivet av fixarjocke:
Skrivet av absorc:

Jag spälade för lenge sen och var bäst på hela maplestory världen. Min thief kastade stora stjärnor och döda bossar skit enkelt plus jag kunde hopa hugt.

Haha, va mysigt

Medlem

MARIO PARTY MMO

Medlem
Inaktiv
Medlem

Jag tyckte det såg riktigt mysigt ut. Kommer helt klart testas då jag gillade Maplestory 1 back in the day.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Meeeeh. Inte för att jag fastnade för Maplestory men jag gillade 2D-plattformsupplägget. Det borde dom ha utvecklat vidare istället för den generiska smörja som visas i trailern.

Medlem

ser förvånansvärt roligt ut

Medlem
Skrivet av androsynth:

Meeeeh. Inte för att jag fastnade för Maplestory men jag gillade 2D-plattformsupplägget. Det borde dom ha utvecklat vidare istället för den generiska smörja som visas i trailern.

Exakt.

Medlem

Ääääh, får väl vänta och se om Wonderking tas upp igen. Ett snyggare maplestory.

1
Skriv svar