Gameplay från PS4-exklusiva The Order: 1886

Robot
Gameplay från PS4-exklusiva The Order: 1886
Gameplay från PS4-exklusiva The Order: 1886

Jag såg livestreamingen på twitch igår kväll och dom körde samma film 2 gånger om. Jag tyckte att det var lite waist of time ...


signatur

Playstation 4 guru

Medlem

Mums. Det här ser riktigt trevligt ut. Kommer garanterat skaffa det.

Medlem

Snyggt, men jag önskar FPS skulle prioriteras lite högre. Kommer ju helt klart bli bättre än sådär på release, men sub 30 fps är fan inte najs :,<

Medlem

Helvete vad snyggt. Hoppas spelet är långt, innehåller multiplayer av någon form samt har snortight kontroll. Dag 1 köp isf.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

ser bra ut, så trött på exklusivitet

Medlem

Det känns lite som att detta är Sonys svar på Gears of War. Samma typ av gameplay vilket jag inte alls har ngt emot.

Medlem

Ser extremt tråkigt ut måste jag säga. Snygg grafik men generisk och tråkig gameplay. Jag kan förstå att folk gillar sånt här. Men för mig personligen är jag ganska trött på sån här gameplay. Jag vill ha nåt nytt. Inte bara ett reskin av Gears of War.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

SPÄNNANDE STORY:up:

Medlem

Ser i princip ut som cod med andra vapen.. Önskar de kan lägga till lite mer öppen värld med val och konsekvenser. Inte detta korridorskjutare som man spelat till leda.

Medlem
Skrivet av Zappa:

Det känns lite som att detta är Sonys svar på Gears of War. Samma typ av gameplay vilket jag inte alls har ngt emot.

Precis så kände jag också. Det är inte helt fel

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Snyggt, men jag önskar FPS skulle prioriteras lite högre. Kommer ju helt klart bli bättre än sådär på release, men sub 30 fps är fan inte najs :,<

Som jag förstod det är klippet taget från en Twitch Stream, som sen dessutom är upplagt på Youtube, känns inte som detta klippet representerar hur bilduppdateringen faktiskt är.

Medlem

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Ingen PS4?


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av DAoG:

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Grafiken ser typ 5 år gamal ut.

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av DAoG:

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Ingen PS4?

Nej, det finns verkligen inget speciellt att köpa till den än. Vad nu det har med saken att göra vet jag inte.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

ser bra ut, så trött på exklusivitet

Och ändå tjatar alla om att allt ska vara exklusivt till PC.

Tycker det ser bra ut - håller nog ett öga på det. Tycker om det jag ser. Det är nog inget som kommer ligga på min top-lista men det är många spel jag tycker är bra som jag inte anser vara det bästa jag spelat.

Jag är ute efter att spela mer än bara det bästa...

Medlem

Hoppas de gjort en helsatsning på singelplayer och skitig fullständigt i multiplayern! Hellre en längre story än att klämma in en multiplayer del som känns onödig i min mening.


signatur

Tjena, det var jag som byggde Dödstjärnarn, så ere !

Medlem

tröttsamt när de inte kan sikta...

Medlem
Skrivet av melfist:

Hoppas de gjort en helsatsning på singelplayer och skitig fullständigt i multiplayern! Hellre en längre story än att klämma in en multiplayer del som känns onödig i min mening.

Du kan vara lugn, det har dom också, finns ingen Multiplayer.

Medlem
Skrivet av Sille:
Skrivet av DAoG:

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Grafiken ser typ 5 år gamal ut.

Ni är båda löjliga, det ser ju riktigt snyggt ut oavsett vilken plattform man jämför med.

Medlem

Hoppas det har flera lager alltså ett djup ingame trofeér mm. Som res5 eller uncharted. Tror att det blir ett ok spel jag kan köpa beror nog helt på villka spel som släpps då det kommer.

Filmiska spel är alltid välkomna. Det ska bli kul att testa. När man väl spelar så kommer man ofta in i ett "flow", det är ju detta som avgör om spelet är uppslukande eller inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tolla:
Skrivet av Sille:
Skrivet av DAoG:

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Grafiken ser typ 5 år gamal ut.

Ni är båda löjliga, det ser ju riktigt snyggt ut oavsett vilken plattform man jämför med.

Nej det gör det inte. Skulle lika gärna ha kunnat vara en PS3 titel, utan dimman och med en lägre upplösning dårå.
Ni är väl samma personer som tycker att The Last of Us är snyggt och har en bra story.

Medlem

Nä, det blev en generisk shooter av det hela! Så jävla trist med tanke på den första lilla filmen man fick se, konceptet verkar ju skithäftigt med industrialismens England i slutet av 1800-talet.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Tolla:
Skrivet av Sille:
Skrivet av DAoG:

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Grafiken ser typ 5 år gamal ut.

Ni är båda löjliga, det ser ju riktigt snyggt ut oavsett vilken plattform man jämför med.

Nej det gör det inte. Skulle lika gärna ha kunnat vara en PS3 titel, utan dimman och med en lägre upplösning dårå.
Ni är väl samma personer som tycker att The Last of Us är snyggt och har en bra story.

Ursäkta, men vafan detta är väl ändå ett snyggt spel! - en av dom som faktiskt tyckte Last of Us är snyggt och hade en sjukt bra story! Gud va ni gnäller...


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Tolla:
Skrivet av Sille:
Skrivet av DAoG:

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Grafiken ser typ 5 år gamal ut.

Ni är båda löjliga, det ser ju riktigt snyggt ut oavsett vilken plattform man jämför med.

Nej det gör det inte. Skulle lika gärna ha kunnat vara en PS3 titel, utan dimman och med en lägre upplösning dårå.
Ni är väl samma personer som tycker att The Last of Us är snyggt och har en bra story.

The Last of Us ÄR snyggt och HAR en bra story.


signatur

Nämen!

Medlem

jävla gnäll då? vissa är inte nöjda förrens det hoppar ut en strippa ur fodralet.
jag tycker de verkar bra och blir givet köp till ps4:an

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Tolla:
Skrivet av Sille:
Skrivet av DAoG:

Byt ut skinsen så blir det GoW. Nästa!

Grafiken var väl inte heller något vidare.

Grafiken ser typ 5 år gamal ut.

Ni är båda löjliga, det ser ju riktigt snyggt ut oavsett vilken plattform man jämför med.

Nej det gör det inte. Skulle lika gärna ha kunnat vara en PS3 titel, utan dimman och med en lägre upplösning dårå.
Ni är väl samma personer som tycker att The Last of Us är snyggt och har en bra story.

The Last of Us ÄR snyggt och HAR en bra story.

En story som man har läst/sett 1000ggr förut finns verkligen inget nytt under det skalet, generisk zombiehandling... Bra karaktärer och hyfsat roligt gameplay har spelet iallafall :).
Helt galet med fanboys allså.

Inaktiv

Ser ut en kass kopia av GoW.

12
Skriv svar