Spana in introfilmen från Wasteland 2

Robot
Medlem
Spana in introfilmen från Wasteland 2

grym! längtar tills full release har spelat en del utav det, riktigt bra finns en del förbättringar som behövs och lite buggar och mer val utav skill/vapen osv osv, kanske tom perks.

Men det är riktigt bra hittils iaf,

Shotgun är rent värdelöst imo.

submachine gun känns bättre i nästan alla scenarios.

Kör 1 melee en sniper/melee en rifle/heavy och en pistol/energy.

funkar riktigt bra

Medlem

Jag är lite sugen o köpa det, men hur komplett är det ?

Att det finns buggar osv förstår jag, men hur mycket story-content är tillgängligt just nu ?

Medlem
Skrivet av FPS100:

Jag är lite sugen o köpa det, men hur komplett är det ?

Att det finns buggar osv förstår jag, men hur mycket story-content är tillgängligt just nu ?

Det kommer ju endå snart - så vänta på den fulla istället.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

jag har

Skrivet av FPS100:

Jag är lite sugen o köpa det, men hur komplett är det ?

Att det finns buggar osv förstår jag, men hur mycket story-content är tillgängligt just nu ?

Har själv bara gjort 3 första main hubsen och en hub buggade så jag ej kunde progressa inte rört det sedan dess.

Så skulle faktist säga där är nog till minst 150 timmars playtime ingame.

dessa spel är slowpaced får du ju tänka på(turnbased dvs) så det är ju inte jättemycket, men vill du få en helt klar bild(då min kan vara väldigt off) så sök på google är mitt tips eller vänta.

Medlem

@Ankh, men om man inte kan vänta då ?

@FuzioN ok ok, tror nog att jag slår till då kanske

Medlem
Skrivet av FPS100:

@Ankh, men om man inte kan vänta då ?

@FuzioN ok ok, tror nog att jag slår till då kanske

Det är värt väntan faktiskt. Believe me


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Försent, jag har redan köpt, haha.
Impulsens dag idag för mig, då jag även förbokade Watch Dogs
haha

Medlem
Skrivet av FPS100:

Försent, jag har redan köpt, haha.
Impulsens dag idag för mig, då jag även förbokade Watch Dogs
haha

Att du redan köpt den gör ju inget men vänta att lira tills det är släppt. Jag köpte min på kickstarter (smekte in $250).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ni som spelat betan, hur är det? Är det kul? Vad gissar ni på för betyg i recensionerna?

live intro? det var lite ovanligt. Eftersom man älskar fallout så måste man ju spela detta men på något sätt har jag ändå aldrig kunnat få upp någon hype omkring detta. kanske för att jag inte spelat 1:an eller kanske för man har varit upptagen med annat.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Ångrar nu att jag såg intro-filmen. det ända som fångade mig var bakgrundsmusiken. Allt annat var cheesey as hell.
Tyvärr lyckade de inte fånga känslan som Fallout-spelen gav med sina öppningssekvenser.

De flesta öppnigssekvenser jag ser gör mig mer taggad på spelet i fråga denna gjorde motsatsen tyvärr. Det verkar som att det kommer bli ett solitt spel i övrigt men denna filmen gjorde att jag ser mer fram emot det nya Torment än wasteland


signatur
MEG
Medlem

Det var riktigt snygg grafik, introt måste vara taget från next gen konsol, blir nog inte lika snyggt till PC


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Utvecklarna har sagt att det är ca 50-80 timmar spel när hela spelet kommer ut.
Men att du kan spela om det typ 4-10 gånger eftersom det finns så många olika sätt som det kan sluta på och som du kan fucka upp storyn på själv.

Jag hoppas de gör ett lyft på grafiken för gubbarna, allt annat kan jag köpa. Men gubbarna är verkligen fula.

Har spelat Betan ett tag nu men väntar på att hela spelet ska komma ut så att jag inte behöver spela om samma sektion för 4:e gången.

1
Skriv svar