Senaste Batman-trailern analyserad

Robot
Senaste Batman-trailern analyserad

Massvis med detaljer om Arkham Knight som du säkert har missat.

#batman-arkham-knight, #rocksteady-studios


Medlem
Senaste Batman-trailern analyserad

GOTY, utan tvekan.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Älskar de tidigare spelen och hittils verkar denna vara såååå cooool! jag dör!

Medlem

Snyggt som fan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag önskar att jag kunde sätta in en sådan där sladd i skallen som i Johnny Mnemonic och ersätta minnet av Arkham City med Arkham Knight istället.

Medlem
Skrivet av eatem:

Jag önskar att jag kunde sätta in en sådan där sladd i skallen som i Johnny Mnemonic och ersätta minnet av Arkham City med Arkham Knight istället.

wut? Inge fel på Arkham City?

Inaktiv
Skrivet av Loxus:
Skrivet av eatem:

Jag önskar att jag kunde sätta in en sådan där sladd i skallen som i Johnny Mnemonic och ersätta minnet av Arkham City med Arkham Knight istället.

wut? Inge fel på Arkham City?

ah my bad, menade givetvis Origins Eller så HADE jag lyckats radera det och du fick mig att komma ihåg det igen!

Medlem
Skrivet av eatem:

Jag önskar att jag kunde sätta in en sådan där sladd i skallen som i Johnny Mnemonic och ersätta minnet av Arkham City med Arkham Knight istället.

Tur att man bara orkade med det i 10-15 minuter. x)

Medlem
Skrivet av eatem:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av eatem:

Jag önskar att jag kunde sätta in en sådan där sladd i skallen som i Johnny Mnemonic och ersätta minnet av Arkham City med Arkham Knight istället.

wut? Inge fel på Arkham City?

ah my bad, menade givetvis Origins Eller så HADE jag lyckats radera det och du fick mig att komma ihåg det igen!

Haha, sorry

Medlem

Kunde ni inte ha länkat till Gameplay-trailern också så att jag kunde se den innan jag ser analysen?

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Kunde ni inte ha länkat till Gameplay-trailern också så att jag kunde se den innan jag ser analysen?

Finns i tidigare nyhet.
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140521/se-forsta-gameplay...

1
Skriv svar