Nytt Hitman presenteras denna vecka

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Seraium:

Hitman 2 är fortfarande bäst

Haha, det är det i särklass sämsta spelet enligt mig. Alldeles för många ryssbanor. Men smaken är som baken.

Blood money var bäst tycker jag.

Rent spelmekaniskt måste ju Blood Money kunna anses vara den fulländade upplevelsen bland de titlarna som finns. Där tycker jag det spelet är bäst. Jag håller dock Contracts som personlig favorit eftersom jag verkligen uppskattar att de putsade till många av banorna från de tidigare spelen.

Medlem
Skrivet av Zero303:

hoppas dom går tillbaks till rötterna med större kartor och mer valmöjligheter att terminera obejektet ifråga.
lite mer "olyckor" och silent kills. istället för att bara möla på och panga allt på kartan.

Visst, mer som blood money hade inte vart helt fel, men din sista mening? I tex blood money så kunde jag oxå köra Rambo om jag ville, och imo så känns det som det finns fler sätt att döda måltavlorna på än i föregående spel, där du oftast hade 3-4 olika sätt att döda måltavlorna. (Räknar Rambo style, smygmord, olycka, sen kom jag inte på något mer, var ett tag sen jag körde det). Spelet har inte sin fulla potential, men betyder det att det är ett skräpspel? Nja, det är fortfarande ett kul välgjort spel, ett av dom bättre som släppts på senare år imo t.o.m

Medlem

Nej låt bli... Jag har inte läkt sen sist Ett HD-pack till Blood Money & lite nya banor kanske, då är jag med!

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Seraium:

Hitman 2 är fortfarande bäst

Haha, det är det i särklass sämsta spelet enligt mig. Alldeles för många ryssbanor. Men smaken är som baken.

Blood money var bäst tycker jag.

Rent spelmekaniskt måste ju Blood Money kunna anses vara den fulländade upplevelsen bland de titlarna som finns. Där tycker jag det spelet är bäst. Jag håller dock Contracts som personlig favorit eftersom jag verkligen uppskattar att de putsade till många av banorna från de tidigare spelen.

Ja contracts banor var fantastiska. Hade dom inte en remake på den där hotellbanan från ettan också där man kunde ha en hagelbössa i en låda med rosor?

Medlem
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av bent toe:

Nja... lite trött på stealth spel. Vill ha WW2 skjutare!

PANG PANG PANG, PIIIING.....

Riktiga vapen låter "ping" när ammon tar slut.

(förövrigt rekommenderar jag Rising Storm till de som vill ha WW2-skjutare, om de vill ha multiplayer och krig i stilla havet det vill säga, det låter "ping" ibland åtminstone)

Inte i närheten av så distinkt som en Garand gör!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:

Inte i närheten av så distinkt som en Garand gör!

Vadå? det är väl massa Garand-ping i Rising Storm? man kan till och med fejka ping för att lura fienden, hur pingigt är inte det på en skala? haha

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Seraium:

Hitman 2 är fortfarande bäst

Haha, det är det i särklass sämsta spelet enligt mig. Alldeles för många ryssbanor. Men smaken är som baken.

Blood money var bäst tycker jag.

Rent spelmekaniskt måste ju Blood Money kunna anses vara den fulländade upplevelsen bland de titlarna som finns. Där tycker jag det spelet är bäst. Jag håller dock Contracts som personlig favorit eftersom jag verkligen uppskattar att de putsade till många av banorna från de tidigare spelen.

Ja contracts banor var fantastiska. Hade dom inte en remake på den där hotellbanan från ettan också där man kunde ha en hagelbössa i en låda med rosor?

Ja, men tyvärr var delar av banan bortklippt. Restaurangen var t.ex. avspärrad. Contracts är i övrigt favoriten med Blood Money strax efter.

Medlem
Skrivet av Thomas:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Seraium:

Hitman 2 är fortfarande bäst

Haha, det är det i särklass sämsta spelet enligt mig. Alldeles för många ryssbanor. Men smaken är som baken.

Blood money var bäst tycker jag.

Rent spelmekaniskt måste ju Blood Money kunna anses vara den fulländade upplevelsen bland de titlarna som finns. Där tycker jag det spelet är bäst. Jag håller dock Contracts som personlig favorit eftersom jag verkligen uppskattar att de putsade till många av banorna från de tidigare spelen.

Ja contracts banor var fantastiska. Hade dom inte en remake på den där hotellbanan från ettan också där man kunde ha en hagelbössa i en låda med rosor?

Ja, men tyvärr var delar av banan bortklippt. Restaurangen var t.ex. avspärrad. Contracts är i övrigt favoriten med Blood Money strax efter.

A just det.

12
Skriv svar