Let's play Watch Dogs

Robot
Let's play Watch Dogs

Recensionerna är lössläppta och nu kan du se andra spela igenom Watch Dogs.

#watch-dogs


Medlem
Let's play Watch Dogs

Downloading just nu. Förväntningarna är stora, har väntat ett tag nu. Hypen har aldrig funnits hos mig, men jag tycker om att sno pengar från pensionärer, så här ska det hackas. Både lök och konton. All in, gentlemen.
RICOMANIAC

Medlem

Finns säkert ett par hundra kanaler på twitch om man vill kolla.

Medlem
Skrivet av purjo:

Finns säkert ett par hundra kanaler på twitch om man vill kolla.

Right on. Alla nysläppta storspel tar över twitch den första veckan efter release.

Medlem

ser tråkigt ut.. fan jag installerar hellre gta4 igen och spelar det.. bilfysiken och skademodellerna är ju ett skämt för fan...

Medlem

Kollar på Dekap, hade redan väldigt många delar ute i måndags och brukar kolla på hans kanal när han speedrunnar GTA V på twitch Sen har han en bra röst och han försökte till och med speedrunna Watch Dogs redan igår.

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av purjo:

Finns säkert ett par hundra kanaler på twitch om man vill kolla.

Right on. Alla nysläppta storspel tar över twitch den första veckan efter release.

Första veckan före release måste du mena

Medlem

Trevligt att ni delar sånt här!

Tänkte inte filma just detta spel men trevligt att veta att ni gör sånt!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Det visade sig att min i3570k 560 2gb inte gör spelet rättvisa. Lagg så att det sjunger om det. Riktigt ledsen.

Medlem
Skrivet av NoiizeR:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av purjo:

Finns säkert ett par hundra kanaler på twitch om man vill kolla.

Right on. Alla nysläppta storspel tar över twitch den första veckan efter release.

Första veckan före release måste du mena

Ja, lite hjärnsläpp

Medlem

Blev riktigt besviken på detta spel. GTA IV har ju bättre fysik och skademodeller. Samt så har detta inte stöd för crossfire och sli stödet är bara några få procent. Helt sjukt att man kan släppa ett spel som är så dåligt optimerat. Jag är glad att jag provade det innan jag köpte det, för de kommer inte få mina pengar iaf

Medlem

Har de verkligen inte orkat anpassa till tangentbord vid quick events?


signatur

Burn in the light.

Medlem

660 2gb ska det vara

ELF
Medlem

Låter på folk som att man ska vänta till efter några patcher.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

FM-guru
F.d. Sisyr

Bilkörningen klart sämre än GTA IV och aningen sämre än GTA V, medan gameplay till fots är mycket bättre än bådadera.

Det är min nuvarande dom efter att ha spenderat dagen med spelet, i alla fall!

Medlem

Sämsta bilkörningen jag varit med om på ett årtioende iaf.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Dralle:

Sämsta bilkörningen jag varit med om på ett årtioende iaf.

Du måste ha missat Sleeping Dogs.

Medlem

känns som att spelet per automatik har någon äcklig mouse smoothing och menyerna är helt efterblivna.
Jag behöver inte någon combat rose select för vapen och gadgets på pc, finns ju hur många knappar som helst, blir bara irriterad av att bläddra mellan sånt med musen.

Gick ju bättre när man kopplade in dosan. Att dom inte fattar att man borde ha ett alternativt meny ui för mus och tangentbord, utan modsen som fixade det i tex skyrim hade jag aldrig spelat det så mycket.

Medlem

Watch Dogs var INTE roligt enligt mig iallfall.. sitter mest och klagar, så nope inge mer för mig.

Medlem

Hypade spel brukar i regel inte vara något att ha enligt mig. Snarare de spelen man får leta efter med ljus och lykta

Medlem

Kommer tydligen nya AMD drivrutiner under dagen (AMD Catalyst 14.6 Beta v 1.0) som skall vara speciellt optimerade för spelet. Länk från sweclockers (med länkar där man kan ta hem dem, då de inte dykt upp på AMD-sidan än)

sweclockers


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av cyzed:

Blev riktigt besviken på detta spel. GTA IV har ju bättre fysik och skademodeller. Samt så har detta inte stöd för crossfire och sli stödet är bara några få procent. Helt sjukt att man kan släppa ett spel som är så dåligt optimerat. Jag är glad att jag provade det innan jag köpte det, för de kommer inte få mina pengar iaf

Därför det är helt jävla rätt att prova spel!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Går ju inte ens att spela ju; Uplay ligger nere...vilket j-la nederlag, bortkastade pengar! (man kanske ska bli pirat istället och spela spelet gratis!?)

Skrivet av JackFlack:

Går ju inte ens att spela ju; Uplay ligger nere...vilket j-la nederlag, bortkastade pengar! (man kanske ska bli pirat istället och spela spelet gratis!?)

Men herregud vänt någon timme och testa igen...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag testade i kanske 15 minuter sen gav jag upp. Bilkörningen var ju så katastrofalt dålig på tangentbord. Man trycker på gasen och bilen gasar i 1 sekund, ingen känslighet alls. Tror inte det var tangentbordet jag testade på som var trasigt. Kändes nästan som man körde radiostyrd bil med en budgetkontroll. En del kanske säger att detta är ett spel som snarare ska jämföras med Metal Gear än GTA men då förstår jag inte syftet. Staden verkar ju rätt najs, finns mycket potential. Varför begränsa det genom att slarva med helheten. Trist. Kanske funkar bättre med handkontroll? Och det är till PC som jag vill veta, funkar säkert jättebra på konsol.

Sen kändes det som vanligt som ett konsolspel, muskänsligheten och accelerationen var helt åt helsike. GTA brukar förvisso ha dessa problem också, man får sitta och pilla i options en stund bara och det är säkert samma sak med detta.

Sen känns det mest som att man bara springer runt och trycker på Q (hack) hela tiden, för stort fokus på detta element.

Kanske dissar samma saker som recensionen nu för jag har inte läst den men potentialen finns där, kanske lyckas bättre med Watch Dogs 2 om det blir ett sådant.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av JackFlack:

Går ju inte ens att spela ju; Uplay ligger nere...vilket j-la nederlag, bortkastade pengar! (man kanske ska bli pirat istället och spela spelet gratis!?)

Men herregud vänt någon timme och testa igen...

M-m-m-men jag har väntat nu i 3 dagar och idag kan jag fortfarande inte logga in! (funkade igår, men inte nu längre!) Så vad blir ditt smarta svar denna gång?

Skrivet av JackFlack:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av JackFlack:

Går ju inte ens att spela ju; Uplay ligger nere...vilket j-la nederlag, bortkastade pengar! (man kanske ska bli pirat istället och spela spelet gratis!?)

Men herregud vänt någon timme och testa igen...

M-m-m-men jag har väntat nu i 3 dagar och idag kan jag fortfarande inte logga in! (funkade igår, men inte nu längre!) Så vad blir ditt smarta svar denna gång?

Vänta 3 dagar till


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar