watch dogs på uplay

Medlem
watch dogs på uplay

tjena, vill ha lite vänner på uplay å spela watch dogs med lite då å då

lägg till claesr1

BBBBanana


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

StrongBad_se


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

totte115

(förbannade nollan kom inte med när jag reggade typiskt nog)

Medlem

Amelek

Risken finns att jag kommer terrorisera er via ctOS-appen från mobila enheter.

har inte kunnat joina nån session än förutom 2 st ctOS "matcher" när jag ska räjsa mot nån som styr helikopter på surfplattan

Står bara serching for session. estimated time typ 2 min sen tuggar det på i en kvart tills jag tröttnar.

Antar det är Uplay servrarna som muppar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

har inte kunnat joina nån session än förutom 2 st ctOS "matcher" när jag ska räjsa mot nån som styr helikopter på surfplattan

Står bara serching for session. estimated time typ 2 min sen tuggar det på i en kvart tills jag tröttnar.

Antar det är Uplay servrarna som muppar

Öppna portar.

Jag har ett modem från BBB och har frågat dom flera gånger hur jag kommer in på inställningar för att öppna portar, ända svaret jag fick var att det inte existerar på modem och att alla portar är öppna.
Men sedan så hittade jag en sida för just det skitmärket BBB har och fick reda på IPn för att ändra inställningar,

http://www.watchdogsforum.net/viewtopic.php?f=69&t=2805
Öppna dessa portar, det funkade perfekt för mig iallafall

Skrivet av totte1015:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

har inte kunnat joina nån session än förutom 2 st ctOS "matcher" när jag ska räjsa mot nån som styr helikopter på surfplattan

Står bara serching for session. estimated time typ 2 min sen tuggar det på i en kvart tills jag tröttnar.

Antar det är Uplay servrarna som muppar

Öppna portar.

Jag har ett modem från BBB och har frågat dom flera gånger hur jag kommer in på inställningar för att öppna portar, ända svaret jag fick var att det inte existerar på modem och att alla portar är öppna.
Men sedan så hittade jag en sida för just det skitmärket BBB har och fick reda på IPn för att ändra inställningar,

http://www.watchdogsforum.net/viewtopic.php?f=69&t=2805
Öppna dessa portar, det funkade perfekt för mig iallafall

Aaa tack ska du ha det funkade prima, även om 2 av 3 gånger jag fick en utvald spelare att hacka så avbröts sessionen när jag tryckte enter. Det antar jag är ubis servrar som muppar

Lyckades med min första hack gömd i en tågvagn, han hoppa i när jag hoppa ur så han såg mig inte haha.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag har "tappat" anslutningen de flesta gånger jag spelat mot någon som suttit med appen. Tyvärr så droppar de oftast när det går dåligt för dem. Endast en enda gång har en spelare varit med till slutet. Värst var när jag var på sista checkpointen så stängde motspelaren ner. Då får man inga poäng heller...

1
Skriv svar