The Order 1886 försenas

Robot
Medlem
The Order 1886 försenas

Spelet såg ändå väldigt mediokert ut. De kanske fördröjer det för att förbättra?

Just nu ser det bara ut som en helt vanlig 3dje persons skjutare. Inget fel med det för folk som gillar sånt. Men jag är ganska trött på såna spel.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

När man ser ett relle datum så kan man lägga på ett år. Känns bättre så

Medlem

Deras vision och tankegångar kring spelvärlden låter väldigt spännande, med denna video lyckas de skapa en känsla av att när spelet väl släpps så kommer inlevelse och historia spela den största rollen. Hoppas det blir så, hade varit kul att se något nytt på den biten.

Förhoppningsvis kommer förseningen bara bidra till ökad kvalitet, men de har ju inte visat särskilt mycket av spelet så det är svårt att säga vad man kan förvänta sig.

Medlem

Med tanke på alla framflyttade releasedatum så känns det som det kommer en hel del spel som ska kämpa om GOTY 2015

Medlem

Bah synd, var sugen att spela det i år:/

" Mer från spelet lär vi få se under årets E3-mässa som drar igång nästa vecka."

Hmm är inte E3 10-12juni, det är 2veckor kvar.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Spelet såg ändå väldigt mediokert ut. De kanske fördröjer det för att förbättra?

Just nu ser det bara ut som en helt vanlig 3dje persons skjutare. Inget fel med det för folk som gillar sånt. Men jag är ganska trött på såna spel.

Känns som det är mycket möjligt att dom fick kalla fötter efter all negativ feedback dom fått för filmklippet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Så år 2015 med helt ny konsoller så blir det åter igen att stå bakom ett skydd och "vänta" ?

jag trodde dessa skulle försvinna med ny hårdvara och tekniska möjligheter. Som TotalBiscuit kallar dom Wait"a"tons.

Vem är det som köper alla dessa "väntar" spel?

Medlem

detta är en anledning att ja köpte PS4an

Inaktiv
1
Skriv svar