Se en kvart från nästa Borderlands

Robot
Se en kvart från nästa Borderlands

Månens låga gravitation bäddar för roliga strider.

#borderlands, #borderlands-the-pre-sequel, #gearbox-software


Medlem
Se en kvart från nästa Borderlands

same same but diffrent
nä då, borderlands är en väldigt humoristisk serie. och kul att panga med deras grafik.
detta blir nog bra.

Medlem

Mer Borderlands är aldrig fel. Bring it!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jisses, playable claptrap. Hur kan man motstå det?

Medlem

Meh.

Ettan var skoj. Det hade schyst design, intressanta miljöer o karaktärer osv. Dock rätt kass gameplay och mekanik men inget man la märke till.... förrän tvåan, då allt i stort sett var samma grej igen.

Det här ser ut att bli precis likadant :/.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sapiens:

Meh.

Ettan var skoj. Det hade schyst design, intressanta miljöer o karaktärer osv. Dock rätt kass gameplay och mekanik men inget man la märke till.... förrän tvåan, då allt i stort sett var samma grej igen.

Det här ser ut att bli precis likadant :/.

Håller verkligen med. Jag gillar dock spelet men kan inte säga emot att det är samma samma samma man gör helatiden och det här ser inte ut att bli annorlunda.

Riktigt roligt hur folk klagar på Cod, AC, Battlefield för att göra samma saker sedan kommer Borderlands utan den kritiken. Nu finns det dock mycket annat som gör Borderlands roligt med levlar, vapen, skön och fin grafik, härliga miljöer och karaktärer men... Fortfarande. Att det inte ens nämns.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det är lite samma samma, men det behöver inte innebära att det inte fungerar.

Assassin's Creed håller fortfarande mig underhållen på hög nivå, trots att de flesta spelen är väldigt mycket av the same. Black Flag är bästa i serien imo, men det är nog också för att jag personligen älskar seglandet.

Tror detta blir awesome, har ca 2500 timmar i BL2.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Så detta är ett helt nytt spel ?? dvs lika stort som b1 o 2 eller mer ett långt dlc? Sry tenta trött...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Sapiens:

Meh.

Ettan var skoj. Det hade schyst design, intressanta miljöer o karaktärer osv. Dock rätt kass gameplay och mekanik men inget man la märke till.... förrän tvåan, då allt i stort sett var samma grej igen.

Det här ser ut att bli precis likadant :/.

Håller verkligen med. Jag gillar dock spelet men kan inte säga emot att det är samma samma samma man gör helatiden och det här ser inte ut att bli annorlunda.

Riktigt roligt hur folk klagar på Cod, AC, Battlefield för att göra samma saker sedan kommer Borderlands utan den kritiken. Nu finns det dock mycket annat som gör Borderlands roligt med levlar, vapen, skön och fin grafik, härliga miljöer och karaktärer men... Fortfarande. Att det inte ens nämns.

...för att många av dem spelen orkar man knappt ens bry mig om att testa längre, än mindre kritisera. Känns lite som att kritisera mcdonalds eller eldorado produkter.

Vore najs om det inte blev så illa med Borderlands serien också... men efter hur Gearbox har agerat dem senaste åren så vete tusan om man har mycket attt hoppas på :/

Problemet är ju att folk har så kass standard att gå efter (dels pga dem allt för ofta jämför med spel som cod BF, moh osv), så folk ropar ju hej nu för tiden för vad som.

Mega Man X, Silent Hill 2, Half Life 2 och Portal 2, där har vi exempel på värdiga uppföljare. Eller som Egoraptor uttrycker det...

"...See, this is a sequel..."

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Så detta är ett helt nytt spel ?? dvs lika stort som b1 o 2 eller mer ett långt dlc? Sry tenta trött...

Japp, all brand spanking new!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ser ut som ett dåligt skämt. Är det på allvar?

Medlem

Ser ju inte bra ut


signatur

Meep!

Medlem

Varför inte Ps4/Xbone version också?

Dock tyckte jag det här med O2 verkar tråkigt imo.
Har inte spelet klart Borderlands 2 heller, sluta spela efter buggig sidequest.

Inaktiv

Det ser ut som Borderlands 2, fast man inte är på samma planet. Jag orkade inte kolla på hela, för de agerar ju som robotar. Idioter!

Medlem

Det ser nog bra ut men jag är nog ganska mätt på Borderlands nu tror jag. Om jag vill spela mer så köper jag nog nåt nytt DLC till tvåan eller spelar på svårare mode eller kör nåt dlc till ettan (har GOTY edition). Man kan ju spela med ny karaktär också, det finns såpass mycket omspelningsvärde i de gamla.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar