Se FZ spela Watch Dogs

Robot
Se FZ spela Watch Dogs

Följ med oss på 45 minuters resa in i pc-versionen av Watch Dogs.

#watch-dogs, #ubisoft


Medlem
Se FZ spela Watch Dogs

Ni spelar pirat versionen eller?
Har inte kunnat logga in på uplay sen jag kom hem


signatur

Meep!

Medlem

Fan va det hackar och har sig

Moderator | Testpilot

Kul att ni lägger upp ett klipp, men det känns inte riktigt som det är "FZ" när ingen sitter och pratar. Hade varit mycket roligare om det var någon form av podcast samtidigt, säg att Fredrik spelar medans Calle sitter bredvid och snackar med Fredde om spelet (samt att ni kanske byter av).

Klippet är ju inget mer annorlunda än ett vanligt game play på Youtube, som i och för sig inte är dåligt men... Meh jag förväntade mig något mer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gen
Medlem

Kul att ni ens kan spela det. Vi andra kommer inte ens in på Uplay eftersom servers är nere.

http://www.isitdownrightnow.com/uplay.ubi.com.html

Medlem
Skrivet av Gen:

Kul att ni ens kan spela det. Vi andra kommer inte ens in på Uplay eftersom servers är nere.

http://www.isitdownrightnow.com/uplay.ubi.com.html

Nu ska det vara uppe igen står det


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Gen:

Kul att ni ens kan spela det. Vi andra kommer inte ens in på Uplay eftersom servers är nere.

http://www.isitdownrightnow.com/uplay.ubi.com.html

Nu ska det vara uppe igen står det

NIX!

Medlem

Konstigt, köpte spelet på Green Man gaming, loggade in på uPlay runt 17, laddade ner den på 45 min och sen spelade ca 3 timmar utan problem.
Så vete fan om uplay är helt nere, eller bara väldigt överbelastat och svårt att komma in på?

Gen
Medlem
Skrivet av DrDoom:

Konstigt, köpte spelet på Green Man gaming, loggade in på uPlay runt 17, laddade ner den på 45 min och sen spelade ca 3 timmar utan problem.
Så vete fan om uplay är helt nere, eller bara väldigt överbelastat och svårt att komma in på?

Då måste du haft tur. Jag laddade också ned det på maxfart som mitt bredband fixar. Jag startade spelet, det krashade och krashade även Uplay. Sen dess har Uplay krashat varje gång jag startat det men för en stund sedan så kom jag in och det stod "Logging in" i 35min sen krashade det igen.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av DrDoom:

Konstigt, köpte spelet på Green Man gaming, loggade in på uPlay runt 17, laddade ner den på 45 min och sen spelade ca 3 timmar utan problem.
Så vete fan om uplay är helt nere, eller bara väldigt överbelastat och svårt att komma in på?

Då måste du haft tur. Jag laddade också ned det på maxfart som mitt bredband fixar. Jag startade spelet, det krashade och krashade även Uplay. Sen dess har Uplay krashat varje gång jag startat det men för en stund sedan så kom jag in och det stod "Logging in" i 35min sen krashade det igen.

Ouch, kraschade en gång för mig, själva spelet alltså, första gången jag startade men uplay klarade sig som tur var. Hade väl bara tur som loggade in när det var uppe Cloudsaving av sparfiler fungerade dock inte iaf.

Redaktör
Skrivet av Phobo:

Ni spelar pirat versionen eller?
Har inte kunnat logga in på uplay sen jag kom hem

Ne, givetvis kör vi riktiga versionen. Vi köpte, hämtade och spelade den dagtid i dag, då var det inga bekymmer alls. Det är väl som vanligt högtryck kvällstid, och servrarna orkar inte med anstormningen. Lär funka i natt eller i morgon.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Kul att ni lägger upp ett klipp, men det känns inte riktigt som det är "FZ" när ingen sitter och pratar. Hade varit mycket roligare om det var någon form av podcast samtidigt, säg att Fredrik spelar medans Calle sitter bredvid och snackar med Fredde om spelet (samt att ni kanske byter av).

Klippet är ju inget mer annorlunda än ett vanligt game play på Youtube, som i och för sig inte är dåligt men... Meh jag förväntade mig något mer.

Calle försvann ut på stan och Fredrik ryktas odla katter på heltid nuförtiden, så deras ljuva stämmor var inte tillgängliga i dag. Allvar: vi körde detta istället för Twitch eller annat för att snabbt få ut en film av hyfsat hög kvalitet.


signatur
Inaktiv

Ja, sedär! Inga skador på bilarna what so ever Och två personer jag snackade med om Watch Dogs, trodde mig inte. Jani. Vem har rätt? Ah! Skön känsla <3

Medlem

Inga problem att logga in å spela på PS4an!

Medlem
Skrivet av huklen:

Inga problem att logga in å spela på PS4an!

Ja och inte hackade det heller

Medlem

17:24
Lite för ivrig att få testa alla nya hackingmechanics kanske? Ser för övrigt jäkligt "skillat" ut.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_276063:

Ja, sedär! Inga skador på bilarna what so ever Och två personer jag snackade med om Watch Dogs, trodde mig inte. Jani. Vem har rätt? Ah! Skön känsla &lt;3

Bilarna blir dock skadade...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kul att ni lägger upp ett klipp, men det känns inte riktigt som det är "FZ" när ingen sitter och pratar. Hade varit mycket roligare om det var någon form av podcast samtidigt, säg att Fredrik spelar medans Calle sitter bredvid och snackar med Fredde om spelet (samt att ni kanske byter av).

Klippet är ju inget mer annorlunda än ett vanligt game play på Youtube, som i och för sig inte är dåligt men... Meh jag förväntade mig något mer.

Tack för feedbacken!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av edgren:

Ja, sedär! Inga skador på bilarna what so ever Och två personer jag snackade med om Watch Dogs, trodde mig inte. Jani. Vem har rätt? Ah! Skön känsla &amp;lt;3

Bilarna blir dock skadade...

Var då? Spelaren krockade med flera lyktstolpar och andra saker rätt hårt, och lyktorna framför bilen gick inte sönder. När man fick se bakom bilen, så såg man klart och tydligt att bilen inte hade tagit någon skada alls. Eller har spelutvecklarna fixat det där nu?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av anon_276063:

Ja, sedär! Inga skador på bilarna what so ever Och två personer jag snackade med om Watch Dogs, trodde mig inte. Jani. Vem har rätt? Ah! Skön känsla &amp;lt;3

Bilarna blir dock skadade...

Var då? Spelaren krockade med flera lyktstolpar och andra saker rätt hårt, och lyktorna framför bilen gick inte sönder. När man fick se bakom bilen, så såg man klart och tydligt att bilen inte hade tagit någon skada alls. Eller har spelutvecklarna fixat det där nu?

Jag vet inte, men när jag spelar blir bilen kvaddad om jag kör som en vilde. Litar mer på mitt egna spelande än någon annans video.

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av edgren:

Ja, sedär! Inga skador på bilarna what so ever Och två personer jag snackade med om Watch Dogs, trodde mig inte. Jani. Vem har rätt? Ah! Skön känsla &amp;amp;lt;3

Bilarna blir dock skadade...

Var då? Spelaren krockade med flera lyktstolpar och andra saker rätt hårt, och lyktorna framför bilen gick inte sönder. När man fick se bakom bilen, så såg man klart och tydligt att bilen inte hade tagit någon skada alls. Eller har spelutvecklarna fixat det där nu?

Jag vet inte, men när jag spelar blir bilen kvaddad om jag kör som en vilde. Litar mer på mitt egna spelande än någon annans video.

Ok, men tydligen är det inte samma skademodell som i GTA IV.

Inaktiv

Bra att spelet går att köpa digitalt:up:

Medlem

Tycker spelets "grafikfel" stil i cinematics är otroligt irriterande, ser ju ut som skit, precis som ett grafikfel.

Medlem

Måste man följa uppdragen eller kan man köra runt som man vill? typ som gta

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_276063:

Ok, men tydligen är det inte samma skademodell som i GTA IV.

Nä. Har annat påståtts? Bilarna tål oftast lite mer (tåligheten varierar från bil till bil) innan de blir obrukbara, och vad gäller skademodellen är den långt ifrån lika realistisk som GTA IV. Även om det är en bagatellartad detalj.

Skrivet av Chippen838:

Måste man följa uppdragen eller kan man köra runt som man vill? typ som gta

Du kan köra runt som du vill, och likt GTA finns det massa annat vid sidan av storyn du kan syssla med.

1
Skriv svar