Battlefield: Hardline bekräftat

Robot
Battlefield: Hardline bekräftat

Viscerals tjuv- och polistolkning av Battlefield är officiell - avtäcks på E3.

#visceral-games, #battlefield-hardline-5


Medlem
Battlefield: Hardline bekräftat

Låter ganska ballt, får se vad de kan göra med det bara.

Medlem

Synd jag ville se ett Battlefield 2143.

Medlem

Fick aldrig råna banker i GTA 5 Online, det var kanske det jag såg fram emot mest. Detta kanske kan råda bot på det. (jag har testat Payday 2 men det föll mig inte i smak)

Medlem

Jag har så svårt att hypa inför detta spel när jag bara ser det som ett led i utvecklingen för EA att maximera sin profit. Det kan nog bli helt ok, men jag ser ingen passion eller orginalitet. Som någon sade: sedan när slogs poliser på ett slagfält? Tjuvar med stingers?

I don't know. Blir bara deppig tbh

Medlem

Får se vad som händer, vi vet ju inget mer än titeln och att det ska vara S.W.A.T. Kanske bra, kanske flopp

Medlem

Jag tänker att temat kommer leda till mindre skala, vilket i sin tur kanske gynnar competetive gaming mer än övriga BF-titlar. Kan vara en anledning till spelets ursprung.

Vilket som så får man se på E3 om det finns nåt intressant under huven!

Medlem

Battlefield - Global Offensive?

Medlem
Skrivet av Rabieskorv:

Battlefield - Global Offensive?

Battlefield - Payday ?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kan bli bra! Ser fram emot mer information. Heja

Medlem

Battlefield Strike - Global Counter Offensive of Duty

Medlem

Battlefield: Tjuv och Polis

Medlem

Fy fan... Jag hade hellre velat haft ett Battlefield 2143....

Ja ja... Får väl se hur det här urartar sig då!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nobelpris till den som kan finna det roliga i detta ;). Så spelet heter alltså "Battlefield", är det 32 poliser mot 32 bovar? Bovar med jet plan? Poliser med tanks?

Medlem

Dice har bara skeppat editor + BF4 content till visceral som endast gor forandringar pa modeller och texturer..
Skulle kunnat ha varit en expansion till BF4...

Om man tittar på bilderna på vapnen och fordon så ser det ju inte så jättekonstigt ut. Allt från baseballträn till taser och stingers. I kriget med ha och bandidos för typ 15 år sen så avfyrades en granatgevär eller om det var ett pansarskott in i ett hus.som tur var så hade inte skytten gjort lumpen och fattade inte att granaten hade en armeringssträcks så den satte sig bara i dörren. Så visst kan bovar ha bra elkraft. Jets verkar inte finnas men däremot transporthelikoptrar som användes i Sverige för ett tag sen i ett visst rån. Och det var bara i Sverige. Finns ganska spektakulära sammandrabbningar vid rån. Jag tror att det blir en frisk fläkt i bf. Lirat alla bf sen 1942 släpp 2002.

Medlem
Skrivet av Stich:

Synd jag ville se ett Battlefield 2143.

Då skulle äntligen mitt namn vara rätt

Medlem

Ge mig en schysst blandning av Rainbow Six och Battlefield och couch-coop så blir jag nöjd.

Jag vill ju givetvis ha ett bra rainbow six också men det va längesen det kom något vettigt i den serien.

Medlem
Skrivet av Stich:

Synd jag ville se ett Battlefield 2143.

Wait for it!


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Släpp Nov 2015?

Medlem

Dom har Battlefield i namnet så de skall sälja. Detta game har inget med battlefield att göra i min mening.

Medlem

Gameplay


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Tycker det känns störtlöjligt när poliser och bovar ska leka fullt krig med varandra :/

Medlem

Intressant....aja vi får väl se om det är något att ha :>

Medlem

Battlefield - DayZ hade varit ballt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Grabs så här är det ! DICE dumpar BF för Starwars battlefront! BF nu som kommer.. kommer inte vara BF som vi är vana vid..

1
Skriv svar