Magicka: Wizard Wars i öppen beta

Robot
Medlem
Magicka: Wizard Wars i öppen beta

Finns det folk online som spelar magica idag, någon som vet? Jag har ju det spelet och tänkte testa nån dag men inte kommit så långt än.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Finns det folk online som spelar magica idag, någon som vet? Jag har ju det spelet och tänkte testa nån dag men inte kommit så långt än.

Det är folk som spelar det ännu, communityn är väl inte den största nu om jag inte tänker helt fel, men den kan vara rätt aktiv av sig.

Medlem

Spelade lite igår och måste säga att det verkar lovande. Hade faktiskt jäkligt roligt. Kändes lite som ett annat spel då det fräshat till det en aning med nytt interface samtidigt som de förenklat spellsen. Man använda max 3 element, istf 5, samtidigt. Men kombinationerna är ju fortfarande rätt många. Snabba matcher mellan 2-10 minuter.

Ska bli spännande att se hur det utvecklas.

Medlem

Några gör, det finns några som kör online, fler singleplayer, jag och 2 kompisar brukar köra ibland. Riktigt kul är det :), förövrigt körde vi wizard Ward igår och det är också otroligt roligt..

Inaktiv

Jaha, jag hade det i min steam katalog länge och undrade vart fan det kommit ifrån men jag antar att jag på något sätt var med i betan.

1
Skriv svar