Gameplay-film från Battlefield: Hardline läckt

Robot
Gameplay-film från Battlefield: Hardline läckt

Sju minuters gameplay från Battlefiled: Tjuv och polis ute. Kolla nu, eller hitta den igen på annat håll.

#battlefield-hardline-5


Medlem
Gameplay-film från Battlefield: Hardline läckt

Är det bara jag eller ser det ut som en välgjord mod?

Medlem

Tbh så tycker jag att det ser helt okej ut Ska bli kul att se vart det kan leda, payday-gta-battlefield morph kanske låter konstigt men tycker ändå så att det ser bra ut

Geeks Gaming
Skrivet av Schnabel:

Är det bara jag eller ser det ut som en välgjord mod?

Precis den reaktionen jag hade... Dom hade till och med kvar samma ljud som det är i bf4. Typ när dom kasta granat så va de exakt samma ljud.

Tar dom fullpris för detta plus något premium så blir det första bf spelet jag inte kommer köpa

Medlem

"Läckt."


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser ut att bli roligare än bf4 iaf !

Medlem

55 sekunder in i klippet...är det Kevin Bacon??


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Schnabel:

Är det bara jag eller ser det ut som en välgjord mod?

Precis den reaktionen jag hade... Dom hade till och med kvar samma ljud som det är i bf4. Typ när dom kasta granat så va de exakt samma ljud.

Tar dom fullpris för detta plus något premium så blir det första bf spelet jag inte kommer köpa

Jag hoppas du förstår att detta har JUST annonserats ut, vi har inte ens ett release datum ännu.

Skulle tro att en hel del utav ljudet + mycket annat är "placeholders" än så länge.

Medlem

De där poliserna var lagom paramilitära... vill se polisens interna utredning efter det där kaoset

Medlem

Ja, det här ser lovande ut. Det borde bli som payday, CS och battlefield med tanke på videon. Vid första anblick så verkar det vara väldigt rörigt med speciella modes, men det klarnar nog mer när de presenterar spelet på riktigt. Jag tror på Dice och battlefield serien så det blir nog säkert bra.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Sämsta skit jag fan sett! Skärpning! Skam att det heter "Battlefield" innan...! PINSAMT! Blir så förbannad! :@

Medlem

Blev inte så imponerad, ingen direkt polis/tjuv-känsla.

Medlem

Spelet heter ju Omaha?

Redaktör
Skrivet av Zalcore:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Schnabel:

Är det bara jag eller ser det ut som en välgjord mod?

Precis den reaktionen jag hade... Dom hade till och med kvar samma ljud som det är i bf4. Typ när dom kasta granat så va de exakt samma ljud.

Tar dom fullpris för detta plus något premium så blir det första bf spelet jag inte kommer köpa

Jag hoppas du förstår att detta har JUST annonserats ut, vi har inte ens ett release datum ännu.

Skulle tro att en hel del utav ljudet + mycket annat är "placeholders" än så länge.

Filmen är sannolikt avsedd att visa bakom stängda dörrar för branschfolk. Annars riskerar de just såna här kommentarer om slarv och slöhet när det i själva verket kan vara så enkelt att det inte är klart. (Låt kommentarerna om "oklart" och "BF4" hagla.)


signatur
Medlem

Känner inte så mycket battlefield men ser riktigt nice ut ändå Dom kan ju inte kalla det för battlefield utan att ha med den lilla 1942 theme snutten

Medlem

Det här är inget Battlefield. Det är ett helt annat spel med samma motor

Medlem

Verkar vara ett försök att få till ett mer modernt counter-strike, får väl se om de lyckas.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Javas:

55 sekunder in i klippet...är det Kevin Bacon??

Skrivet av Javas:

55 sekunder in i klippet...är det Kevin Bacon??

Yes, det är Kevin Bacon: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kevin_Bacon

Det är ganska så vanligt att voice actors liknar sina fiktiva karaktärer, likt huvudkaraktären i LA.Noir också gör: http://img0.joyreactor.cc/pics/comment/%D0%98%D0%B3%D1%80%D1%...


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Alldeles för överdrivet med RPG's och annat tjofräs.

Medlem
Medlem

How about no? Detta är inte battlefield..........


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av estling:

Spelet heter ju Omaha?

Troligtvis ett kodnamn som spelet haft under den tidiga utvecklingsfasen.

Medlem

Kan tänka mig att Battlefields förstörelse kan komma väl till pass i ett sådant här spel. Istället för att rusa in i banken genom dörren så kan vi spränga hål i väggen.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Schnabel:

Är det bara jag eller ser det ut som en välgjord mod?

Precis den reaktionen jag hade... Dom hade till och med kvar samma ljud som det är i bf4. Typ när dom kasta granat så va de exakt samma ljud.

Tar dom fullpris för detta plus något premium så blir det första bf spelet jag inte kommer köpa

Skrivet av estling:

Spelet heter ju Omaha?

Omaha är troligtvis ett internt kodnamn för spelet och då denna video inte är pressmaterial så är ljuden förmodligen lånade från BF4 innan de hunnit längre i utvecklingen.

Skrivet av chrisragnar:

Blev inte så imponerad, ingen direkt polis/tjuv-känsla.

Samma här, hade hoppats på mindre explosivt, mer Payday/försöka undvika skottlossning.

Skrivet av Hadrianuz:

Det här är inget Battlefield. Det är ett helt annat spel med samma motor

Skojar du? Tycker det känns som att namnet Battlefield har kannibaliserat bort hela konceptet. Det är ju verkligen ett slagfält med raketer, explosioner, miniguns på jeepar (wtf, nog för att USA gillar vapen, men det sker inte). Det är ju ingen som helst polis vs. kriminell - känsla. Hade de bytt ut skins mot militärer hade det känts som ett lite kompaktare BF3/BF4 rakt av.

Inaktiv

Singleplayer kan ju bli grymt! MP vetefan, "CS och Payday är ju populära, ska vi härma dem grabbar? Ja!!". Snark. Men visst visst kan ju bli skoj för det men det är inget jag voltar ur sängen åt.

Medlem

Verkar vara ett Payday där man kan spela som polis eller skurk.

Medlem

Jag kan ju helt klart säga att kommentarer från gamers är mer konstruktiva än vad man ser från er "branschfolk" i dagsläget. Visst hittar man några dåliga äpplen här och där, men i slutet av dagen så skiter jag fullständigt i artikeln och lägger fokus på kommentarerna istället.

Artiklarna här på FZ har en tendens att vara vinklade och ensidiga, så jag tackar för communityt, helt klart.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Alldeles för överdrivet med RPG's och annat tjofräs.

Du har nog inte sett vad som pågår i t.ex Mexiko och Rio. Där skjuts det granatkastare och skit efter polisen mer eller mindre dagligen. För ca en vecka sen beslagtog Rio-polisen en Vulcan chaingun från ett gäng..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Samma här, hade hoppats på mindre explosivt, mer Payday/försöka undvika skottlossning.

Dagens lol. Tack.

Mycket gnäll nu!!
Jag blev riktigt taggad av detta, såg ju skitkul ut!

Men det där var väl inte Frostibite3? ..snarare Frostbite2, eller egen motor?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

123
Skriv svar