Watch Dogs: 5 Spel i 1

Watch Dogs: 5 Spel i 1

Efter första 2 timmarna i Watch Dogs
*Jag sett så bra grafik och jönsar runt i 3:e persons vy som taget från Max Payne 3.
*Jag har smugit från cover till cover som Sam Fisher i det senaste Splinter Cell.
*Jag har en huvud karaktär som har en Parkhour smidighet som Edward och Ezio från AssCreed inte sett på vykort.
*Jag har haft en biljakt som slår Need for Speed på fingrarna (om än lite klumpig och skum styrning i början + lite konstig fysik så gillar jag den)
*Jag har i sann Carmageddon anda kört över exploderande pedestrian zombies i ett av gud-vet-hur många mini-games som helst inbakat i denna levande värld.

Allt detta på ett 670 kort och allt flyter på över förväntan på high

Om jag gillar det: JA
Kommer jag tröttna: Hoppas inte, det verkar finnas hur möe som helst så här till en början


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tyckte om spelet också, diggade digital trips som fan, så jävla skevt.

Kul ni gillade de, jag köper det dock först på en REA. TotalBiscuit gav också det bra betyg, men, allt är väl inte perfekt, men det kan det ju aldrig bli.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Kul ni gillade de, jag köper det dock först på en REA. TotalBiscuit gav också det bra betyg, men, allt är väl inte perfekt, men det kan det ju aldrig bli.

Om det vore beläget ännu mera in i framtiden med mer inslag av spindelstridsvagnen så skulle det vara omöjligt att stå emot det, eller om det haft Skyrim:s moddningsbarhet. Som det är nu så verkar det vara ett hafsverk och med U-play så är det lätt att ignorera det. Nu ska jag jaga riktiga nazister i Wolfenstein istället!

Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av walter_iego:

Kul ni gillade de, jag köper det dock först på en REA. TotalBiscuit gav också det bra betyg, men, allt är väl inte perfekt, men det kan det ju aldrig bli.

Om det vore beläget ännu mera in i framtiden med mer inslag av spindelstridsvagnen så skulle det vara omöjligt att stå emot det, eller om det haft Skyrim:s moddningsbarhet. Som det är nu så verkar det vara ett hafsverk och med U-play så är det lätt att ignorera det. Nu ska jag jaga riktiga nazister i Wolfenstein istället!

"Strike them down, everyone of them!"

Berättade vad tycker om Wolfenstein sen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

det ser bättre ut än alla säger.. och jag kan köra med allt på max inställningar i 60+ fps till skillnad från många med bättre datorer.. jag har en fett störande bugg .. när jag går in i en bil .. även om den är stulen ,eller beställd via den där appen .. så startar tutan och går inte stänga av .. storyn är rätt ointressant .. för mkt perks så man bara blir förvirrad..
det går knappt köra med tangentbordet utan att krocka med allt .. fungerade klockrent i gta 4.. vägarna och bilarna är mkt fula jämfört med gta/mafia 2 ..

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av walter_iego:

Kul ni gillade de, jag köper det dock först på en REA. TotalBiscuit gav också det bra betyg, men, allt är väl inte perfekt, men det kan det ju aldrig bli.

Om det vore beläget ännu mera in i framtiden med mer inslag av spindelstridsvagnen så skulle det vara omöjligt att stå emot det, eller om det haft Skyrim:s moddningsbarhet. Som det är nu så verkar det vara ett hafsverk och med U-play så är det lätt att ignorera det. Nu ska jag jaga riktiga nazister i Wolfenstein istället!

"Strike them down, everyone of them!"

Berättade vad tycker om Wolfenstein sen.

Trodde inte jag skulle fastna i ett FPS, men det har verkligen en charm, en väldigt blodig och våldsam charm.
Inga tekniska bekymmer och det flyter som en dröm på datorn med bra grafik, inte alls samma upplevelse som fiaskot med Rage (samma motor och grafikteknik tror jag...) och det är imponerande i sig. Spelet är väldigt snabbt och actionfyllt, fast än jag har halkat in på den lite mer stealth:iga banan som skapar en viss spänning. En stor anledning till att uppleva spelet är detaljrikedomen i den alternativa historien och den fantastiska artdesignen kan nog säkert intressera dig

1
Skriv svar