The Wolf Among Us: In Sheep's Clothing

Robot
The Wolf Among Us: In Sheep's Clothing

Telltales thriller höll på att tappa lyskraft. Men i jaktens elfte timme får Bigby Wolf vittring igen, och det på något som är ett sällsamt möte av både värme och svärta.


Moderator | Testpilot
The Wolf Among Us: In Sheep's Clothing

En positiv recension!

På andra ställen har folk inte varit lika snälla. IGN gav det 6.0 av diverse anledningar och jag blev ganska förvånad av det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Inte lätt att bygga vidare på den hypade storyn som fanns inann:up:

Medlem

Absolut inte den bästa av delarna i serien speciellt efter Episode 3 som jag känner hade en större tyngd och var efter personligt tycke den bästa hittils. Men jag antar det blir en episk avslutning i Episode 5 och sedan kanske en The wolf among us season 2 framöver ?

Medlem

Bara kört första avsnittet än så länge, väntar på att alla ska släppas så jag kan sträckspela igenom allt

Medlem

Nu kör vi!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

k3m
Medlem

Ett spel som helt klart är värt att spela igenom

Medlem

Tyckte det var aningen segt den här gången.

Medlem

"Uppenbarligen var jag dum i huvudet."

Haha, tack för att du bjöd på den Fredrik! Underbar mening, lika skön som oväntad.

Jag tyckte det här avsittet var magnifikt. Bra recension, fast vad gäller röda tråden så upplevde jag inte att Telltale tappat den. Kände att berättelsen rörde sig framåt i bra tempo, jag fick många svar hela tiden (och nya frågor förstås!), precis som det ska vara.

Och...

i slutet skrek jag spontant ut "neeeeeeej!" när jag insåg att här tar det stopp, och sedan "jaaaaaa!" för att det var en så förbaskat bra cliffhanger. Telltale har ordnat ett perfekt rysarupplägg för sista avsnittet.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Bara kört första avsnittet än så länge, väntar på att alla ska släppas så jag kan sträckspela igenom allt

Har inte spelat något avsnitt än. Men "prenumererar" så jag får allt serverat . Gör lika med TWD säsong två. Jag har tålamod.

1
Skriv svar