SD Jugend

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Fl3xus:

Ni som väntade febrilt på SD:s valvaka men fick se istället en propaganda show som forna Sovjets Pravda hade varit stolta över, kan ta igen det här:

Fram med popcornen och njut

Vad Sovjet.Television råkade glömma för tittarna

Jag uppdaterar med ett säkert inlägg i debatten, som förklarar varför SD är fel, får jag presentera ingen mindre än fascist experten Henrik Arnstad som kan sin sak, nu blir det att åka av.

Henrik Arnstad

Mvh Mediajugend

Nope saknade den inte alls, men såg du när dom hejade fram Front National?

Bra post från Tv4 för övrigt, jag har nedan ett par _ungefärliga_ citat från Henrik Arnstad, historiker och författare (en kille med fakta, kunskap och koll på läget) som har en del att säga om europas "nygamla" partier, SD och liknande:

"En sjuk kontinten som är drabbad av facism och rasism
"Demokratin utsatt för stort hot"
"Nu flyttar jag till Sverige för där finns det alternativ mot fascismen"
"Katastrofiskt moraliskt sätt att gå tillbaks till 1945, blodbad, europa låg i ruiner, 70miljoner döda"
"Rösta in fascism och rasism är det dummaste Europa kan göra idag"

Det som väntar oss igen då alltså? SD2014! Eller inte kanske?

Skönt att Sverige ändå framstår som ett alternativ till ett bättre Europa, med feminism och lika rättigheter i fokus, det är vackert att höra. Även om jag förstår att mänskliga rättigheter och allas lika värde inte är på agendan idag. Antirasismen fortsätter, och växer, med Svenska riket i spetsen, tack och lov! Jag är stolt svensk, på riktigt!

Ni får också vara med, om ni slutar stå i hörnet och skylla på alla andra. Det här är ingen sandlåda.

Är du på riktigt? Det är ganska uppenbart att Arnstad lider av någon slags paranoid störning, han ser fascism exakt överallt, målar upp en världsbild där Hitler står och knackar på dörren, med ett dussin arméer på väg att intåga Sverige, och att koncentrationsläger går på fulla drift. Skräckpropaganda till för att skrämma intet ont anade människor samt dumdristiga människor dessvärre. Och det verkar ju funka, du framstår som ett levande ex. Dessutom är han är mytoman, han har aldrig tagit någon komplett kandidat examen i historia. Han har också ljugit att han var plutonchef i militären där det sedan mera kommit fram att han överdrivit kraftigt hans egna rang.

http://www.friatider.se/dns-henrik-arnstad-ljuger-om-sin-hist...
https://www.youtube.com/watch?v=In-fYeAo0yo

Det är ett bra att du själv medger att du är stolt över att pågående etablissemang smutskastar sin egen befolkning, historia och kultur dvs dig. Jag är stolt att ni svenskar skickade en rom utan utbildning med storhetsvansinne, som vill straffa alla europeiska länder som inte lyckas integrera romer. Romer har ju inte anpassat sig till t ex Sverige på 500 år, skulle det kunna ligga en annan orsak än rasism bakom detta? Att de kanske inte vill bli en del av svenska samhället? Jag skulle så gärna vilja se henne debattera med Nigel Farage <3

Alla människor lika värde, är en svensk fel översättning, av FN paragrafen.
”All human beings are born free and equal in dignity and rights.” Märk dignity är egentligen översatt med värde när det är värdighet som menas. Pinsamt eller hur?

I sin kontext som det betyder nu den felaktiga översättningen, att alla jordens människor skall ha tillgång till svensk skola, sjukvård, utbildningar, totalt öppna gränser, dvs fri invandring etc. För annars är det ju rasism!

Hur har du tänkt praktiskt lösa detta undrar jag då?

SD har aldrig motverkat jämställdhet, snarare det är det parti som lyfter frågan utan att låta svensk extrem feminism få monopol på mäns och kvinnors rättigheter. För svensk feminism idag vill enbart skuldbelägga den vita heterosexuella mannen för alla världens problem, kvotering skall råda. Dvs man är för att diskriminera folk med bättre kompetens bara för att de är av fel kön. Samt vill de ha in "lite" fler muslimer där islam har en oerhört kvinnofientlig syn. Där ekvation inte går ihop, om den skall värna om kvinnors rättigheter

Jag har själv lyssnat på J.Å under extrema former utav störning från en aggressiv folkmobb. Jag har själv fått smakprov på dessa fanatiska vilsna människor, nästan psykotiska. De fungerar alldeles utmärkt med media i ryggen som driver på dem som hatiska programmerbara robotar, när de kommer till sin inställning, sina aktioner, sitt yttrande till de som har fel åsikter. De flesta är unga, och oerhört frånvarande och inte vill ta ansvar.

Hur går det ihop om man samtidigt vill värna om demokrati för att i nästa stund tysta publik och representanter för ett folkvalt demokratiskt parti? Det gör det inte, det är snarare prov på ren fascism där man inte låter alla komma till tals och göra sin röst hörd.

En konstruktiv debatt och politisk utveckling är när man låter man alla komma till tals, samt låter bästa argument vinna debatten. Inte den som skriker,gapar och hotar bäst. Detta är vad som saknas i Sverige.

Ett mer fritt Europa, där länder är mer självständiga och kan ta kontroll över sina egna lagar och infrastruktur utan att låta sig toppstyras av en EU-federalistiskt maktorgan är vad som väntar.
Tacka tusan för det:)

Inaktiv
Skrivet av Fl3xus:

Inte hjärntvättad men

Borde vetat bättre än att dra igång ditt trollande igen. Var mest intresserad av att visa mitt missnöje med ditt inlägg, men ett litet svar kan du få:

Du är påläst som vanligt, och källkritiken lyser med sin frånvaro, dina länkar bekräftar min tes

Är inte du svensk nu helt plötsligt?
Jag menar alla människors lika värde, vill du dra in tolkningar om vad
FN står för så för all del, men vad har det med mina åsikter att göra?
Lugnt det är fel att du misstolkar, du är inte pinsam!

Tror du för övrigt helt misstolkar FN paragrafen, och det är nog lite pinsamt ändå. Du har rätt, trots allt.
Du misstolkar även feminism med något helt annat.
Synd att du ser alla andra kritiker som robotar, när du själv spyr ut dig samma hjärntvätt gång på gång,
som en skiva på repeat. En minoritetsskiva dessutom. Du talar inte för folket alls, och vi andra
är inte får eller något liknande.

Fascism är det du och ditt parti stå för, och ni har lyckats förstöra demokratier förr.
Bara för att ni väljs in gör er inte till demokratiska.

Ditt parti och deras liktänkade är långt ifrån våldsfria, och spyr ut sig fördomar och hat både i nutid och historiskt. Hur du gång på gång
missar detta går över mitt förstånd. Att du inte ens förstår vad du försvarar. Hade du gjort det hade vi kunnat debattera vidare, nu pratar du ju
om saker du faktisk inte förstår, inte förstår alls.

För övrigt verkar ju herr Arnstad har koll på läget, i en debattartikel från 2012 beskriver han vidare om den nya fascismen, hur man har gått
från "Ridstövlarna ersattes av lågskor, kopplet av slips."
http://www.dn.se/debatt/sverigedemokraterna-ar-ett-fascistisk...
Det verkar ju hända saker i Sverige åtminstone, kanske har allt arbete som demokratin lagt ner faktiskt börjat ge någon form
av frukt.

För övrigt har jag inget intresse eller möjlighet att förändra varken bleak eller fl3xus, men med all skit ni och andra skriver så måste ni mötas med motargument.
Och det gör ni numera på detta forum, mer än någonsin tidigare

Kopierar smiljeysjargonen från dig flexus, det blir trevligare så.

edit: Här har du en lista på vad dina partipolare och likasinnade säger om andra människor, sen kan du ta ditt antivåldssnack och gömma dig,
http://nyheter24.se/maktkamp24/769527-16-vidriga-asikter-som-...

Men den har du redan sett och förnekat, yes?

Inaktiv

Ehm jag måste säga bara att jag inte tycker att jag har skrivit speciellt mycket skit? Lite elakt sagt när jag inte säger att de med andra åsikter än mig snackar skit. Jag har mest skrivit om min erfarenhet i arbetslivet med invandrare inom vården och försökt förklara varför jag röstar som jag gör.

ps: Arnstad har fortfarande inte en kandidatexamen i historia.

Medlem

Menas det på fullaste allvar att fejkhistorikern och mytomanen Arnstad diskuteras här och om han cred?

På riktigt alltså? På fullaste allvar?


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Ehm jag måste säga bara att jag inte tycker att jag har skrivit speciellt mycket skit? Lite elakt sagt när jag inte säger att de med andra åsikter än mig snackar skit. Jag har mest skrivit om min erfarenhet i arbetslivet med invandrare inom vården och försökt förklara varför jag röstar som jag gör.

ps: Arnstad har fortfarande inte en kandidatexamen i historia.

Sorry ifall jag förolämpade dig, tänkte främst på din kommentar om hjärntvätt. Så förbannat tjatigt att höra, den här myten om att all media i Sverige, och vi som läser den är hjärntvättade för att ingen håller med SD. Säger någon SD politiker en massa skit och det skrivs i tidningen, ja då är det hjärntvätt, filmar ni något järnrösviftande ja då är det också vinkling och hjärntvätt osv osv.

Har du tänkt tanken att det kanske kan vara så att dom flesta andra tycker att allt ni gör och säger mestadels är helt vidrigt? Ni har ju egna kanaler som vi andra också ser, eller hur? Vi läser också era "nyhetssidor", era politikers twitter, bloggar osv. Är väl ingen vettig människa som enbart läser en dagstidning numera? Internet..

Rent foliehattsnack, som om ni skulle ha mer rätt än några andra för att ni är en högröstad minoritet?
Lägg ner, helt enkelt. Vi läser inte alla Aftonbladet heller, vilket brukar vara bortförklaring nr2, så den kan vi hoppa över.

Skrivet av Kane:

Menas det på fullaste allvar att fejkhistorikern och mytomanen Arnstad diskuteras här och om han cred?

På riktigt alltså? På fullaste allvar?

Diskutera du vidare det, om du vill. Jag känner mig klar på den punkten. Säger SDs fanboys på nätet att något är lögn så brukar det vara tvärtom, oavsett om han har en kandidatexamen eller inte.
Fördomar är så gött, svart och vitt, nu kör vi! Kan ju alltid skylla på högermedia om jag får mina fördomar krossade, eller hur? Eller är det något med förintelsen som du kanske inte tycker stämmer?

På riktigt. På allvar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bleak:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Martyrerna:

Bra video:up:

Utveckla eller åk på trollvarning.

Whaat ?

Killen/tjejen tyckte bara att det var en bra video, hur är det att trolla? Jag håller med dig om att videon är obehaglig och ger läskiga associationer, men de som gillar SD måste väl ändå kunna säga att de tycker om videon utan att för den sakens skull trolla?

Vill understryka att jag förstår inte själv hur man kan tycka om videon, men tycker ändå att man borde få göra det utan att bli trollvarnad. Riskerar det inte att bli lite godtyckligt annars om man varnar folk för att de har helt olika åsikter än vad man själv har?

Det är ju så hela debattklimatet är Sverige.. tyvärr.

Eller, så är det precis som Aresz säger lite längre ner, Martyrerna har redan åkt på en trollvarning för sin vana att skriva saker i versaler. Bland annat.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Aresz:
Skrivet av bleak:

Ehm jag måste säga bara att jag inte tycker att jag har skrivit speciellt mycket skit? Lite elakt sagt när jag inte säger att de med andra åsikter än mig snackar skit. Jag har mest skrivit om min erfarenhet i arbetslivet med invandrare inom vården och försökt förklara varför jag röstar som jag gör.

ps: Arnstad har fortfarande inte en kandidatexamen i historia.

Sorry ifall jag förolämpade dig, tänkte främst på din kommentar om hjärntvätt. Så förbannat tjatigt att höra, den här myten om att all media i Sverige, och vi som läser den är hjärntvättade för att ingen håller med SD. Säger någon SD politiker en massa skit och det skrivs i tidningen, ja då är det hjärntvätt, filmar ni något järnrösviftande ja då är det också vinkling och hjärntvätt osv osv.

Har du tänkt tanken att det kanske kan vara så att dom flesta andra tycker att allt ni gör och säger mestadels är helt vidrigt? Ni har ju egna kanaler som vi andra också ser, eller hur? Vi läser också era "nyhetssidor", era politikers twitter, bloggar osv. Är väl ingen vettig människa som enbart läser en dagstidning numera? Internet..

Rent foliehattsnack, som om ni skulle ha mer rätt än några andra för att ni är en högröstad minoritet?
Lägg ner, helt enkelt. Vi läser inte alla Aftonbladet heller, vilket brukar vara bortförklaring nr2, så den kan vi hoppa över.

Skrivet av Kane:

Menas det på fullaste allvar att fejkhistorikern och mytomanen Arnstad diskuteras här och om han cred?

På riktigt alltså? På fullaste allvar?

Diskutera du vidare det, om du vill. Jag känner mig klar på den punkten. Säger SDs fanboys på nätet att något är lögn så brukar det vara tvärtom, oavsett om han har en kandidatexamen eller inte.
Fördomar är så gött, svart och vitt, nu kör vi! Kan ju alltid skylla på högermedia om jag får mina fördomar krossade, eller hur? Eller är det något med förintelsen som du kanske inte tycker stämmer?

På riktigt. På allvar.

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att massmedia är väldigt vänsterinriktade och det märks i deras journalistik. Tror du den genomsnittlige svensken i landet läser mer nyheter än aftonbladet, expressen, lokala nyheter, svt och tv4?

http://www.affarsvarlden.se/hem/politik/article3466937.ece
Hur journalister röstar ^

Vad är det jag har för åsikter nu som är helt vidriga ? Har skrivit lite tidigare i tråden om vad jag tycker är bra med SD men snälla du måste sluta dra sambandet SD = nazist. Ska du debattera på det viset så kommer ingen att lyssna på dig.

Calle: Jo möjligen, det är bra att ni försöker hålla det städat det respekterar jag.

Medlem
Skrivet av Fl3xus:

Är du på riktigt? Det är ganska uppenbart att Arnstad lider av någon slags paranoid störning, han ser fascism exakt överallt, målar upp en världsbild där Hitler står och knackar på dörren, med ett dussin arméer på väg att intåga Sverige, och att koncentrationsläger går på fulla drift. Skräckpropaganda till för att skrämma intet ont anade människor samt dumdristiga människor dessvärre.

Arnstad är inte en helt oproblematisk person. Men jag tycker det du skriver är sjukt ironiskt. Vilka är det som ser ett invandrarhot exakt överallt, målar upp en världsbild där muslimer står och knackar på dörren, med tusentals anhöriga på väg att intåga Sverige, och att moskébyggen och sharialag går på fulla drift? Skräckpropaganda till för att skrämma intet ont anande människor.

Skrivet av Fl3xus:

Jag skulle så gärna vilja se henne debattera med Nigel Farage <3

Apropå debatter med Nigel Farage: https://www.youtube.com/watch?v=-pyYoL9ngtE

(Föreställ er en lika påläst och kritisk journalist utfråga ledande politiker i Sverige)

Skrivet av Fl3xus:

Alla människor lika värde, är en svensk fel översättning, av FN paragrafen.
”All human beings are born free and equal in dignity and rights.” Märk dignity är egentligen översatt med värde när det är värdighet som menas. Pinsamt eller hur?

Hur ska det tolkas då, tycker du?

Skrivet av Fl3xus:

I sin kontext som det betyder nu den felaktiga översättningen, att alla jordens människor skall ha tillgång till svensk skola, sjukvård, utbildningar, totalt öppna gränser, dvs fri invandring etc. För annars är det ju rasism!

Flockas hela världens befolkning just nu till Sverige efter att ha läst FNs paragrafer om mänskliga rättigheter?

Ser du möjligtvis några potentiella problem i att neka vissa människor i Sverige samma rättigheter som andra människor i Sverige åtnjuter? Ser du möjligtvis att det kan leda till att man börjar göra skillnad på folk och folk, baserat utifrån deras härkomst, utseende, "lojalitet till nationen", etc?

Skrivet av Fl3xus:

SD har aldrig motverkat jämställdhet, snarare det är det parti som lyfter frågan

Hur exakt lyfter SD frågan om jämställdhet? Genom att "skita i dom där lilla hororna"?

Skrivet av Fl3xus:

Jag har själv lyssnat på J.Å under extrema former utav störning från en aggressiv folkmobb.

Jag tycker det är synd att folk upplever sig hotade på grund av sina åsikter och vilka de är. Precis därför skulle jag aldrig kunna rösta på SD.

Inaktiv
Skrivet av bleak:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av bleak:

Ehm jag måste säga bara att jag inte tycker att jag har skrivit speciellt mycket skit? Lite elakt sagt när jag inte säger att de med andra åsikter än mig snackar skit. Jag har mest skrivit om min erfarenhet i arbetslivet med invandrare inom vården och försökt förklara varför jag röstar som jag gör.

ps: Arnstad har fortfarande inte en kandidatexamen i historia.

Sorry ifall jag förolämpade dig, tänkte främst på din kommentar om hjärntvätt. Så förbannat tjatigt att höra, den här myten om att all media i Sverige, och vi som läser den är hjärntvättade för att ingen håller med SD. Säger någon SD politiker en massa skit och det skrivs i tidningen, ja då är det hjärntvätt, filmar ni något järnrösviftande ja då är det också vinkling och hjärntvätt osv osv.

Har du tänkt tanken att det kanske kan vara så att dom flesta andra tycker att allt ni gör och säger mestadels är helt vidrigt? Ni har ju egna kanaler som vi andra också ser, eller hur? Vi läser också era "nyhetssidor", era politikers twitter, bloggar osv. Är väl ingen vettig människa som enbart läser en dagstidning numera? Internet..

Rent foliehattsnack, som om ni skulle ha mer rätt än några andra för att ni är en högröstad minoritet?
Lägg ner, helt enkelt. Vi läser inte alla Aftonbladet heller, vilket brukar vara bortförklaring nr2, så den kan vi hoppa över.

Skrivet av Kane:

Menas det på fullaste allvar att fejkhistorikern och mytomanen Arnstad diskuteras här och om han cred?

På riktigt alltså? På fullaste allvar?

Diskutera du vidare det, om du vill. Jag känner mig klar på den punkten. Säger SDs fanboys på nätet att något är lögn så brukar det vara tvärtom, oavsett om han har en kandidatexamen eller inte.
Fördomar är så gött, svart och vitt, nu kör vi! Kan ju alltid skylla på högermedia om jag får mina fördomar krossade, eller hur? Eller är det något med förintelsen som du kanske inte tycker stämmer?

På riktigt. På allvar.

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att massmedia är väldigt vänsterinriktade och det märks i deras journalistik. Tror du den genomsnittlige svensken i landet läser mer nyheter än aftonbladet, expressen, lokala nyheter, svt och tv4?

http://www.affarsvarlden.se/hem/politik/article3466937.ece
Hur journalister röstar ^

Vad är det jag har för åsikter nu som är helt vidriga ? Har skrivit lite tidigare i tråden om vad jag tycker är bra med SD men snälla du måste sluta dra sambandet SD = nazist. Ska du debattera på det viset så kommer ingen att lyssna på dig.

Calle: Jo möjligen, det är bra att ni försöker hålla det städat det respekterar jag.

Jag tror inte att SD idag är ett nazistisktparti, men det är därifrån partiet kommer och har fortfarande problem med rasism och säkerligen ett fåtal nazister. Jag antar att dom flesta nazisterna har gått vidare till nästa parti på högerkanten. Jag har varit väldigt kritisk och mestadels hövlig än så länge i debatten, men nu börjar jag tappa tålamodet och det är väl något som syns i min text också.

Har skrivit milsvis med text om vilka åsikter jag tycker är vidriga och varför, orkar verkligen inte dra upp allt en gång till. Men du får två st av mig
Ang homosexualitet:
”Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala.”
"Araber är råa, primitiva halvmänniskor"

Alltså, det finns ju hur mycket som helst, nu mer än någonsin. Sök lite på nätet vettja.
Interasistmen är ju en bra sida att börja på, dom har tonvis med material. Sen om du är osäker på om dom ljuger eller inte leta upp källan på egen hand, oftast är det ju tweet och liknande.

Ska vi verkligen diskutera om SD har uttryckt sig totalt vidrigt eller inte? Det har dom ju, och fortsätter att göra, vecka efter vecka. Trött på er som ska släta över allt och försöka få citat som ovan att vara något normalt. Det är det inte, och därför ni får sådan massiv kritik hela tiden. Inte för att det är synd om er eller för att ni är "invandringskritiska". (finns fler citat här att hämta om att vi ska beväpna oss osv).

Medlem

Du sågar avpixlat men framhåller Interasistmen?

Du... ...är rolig.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv
Skrivet av Kane:

Du sågar avpixlat men framhåller Interasistmen?

Du... ...är rolig.

Vilka sågade jag vid namn menar du?

Tack, men:

Skrivet av Aresz:

Interasistmen är ju en bra sida att börja på, dom har tonvis med material. Sen om du är osäker på om dom ljuger eller inte leta upp källan på egen hand, oftast är det ju tweet och liknande.

Kan vara en bra idé för dig också, var källkritisk, mot allt du läser, eller så kan du skoja vidare.

Är för övrigt ganska klar nu.

Inaktiv
Skrivet av Aresz:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av bleak:

Ehm jag måste säga bara att jag inte tycker att jag har skrivit speciellt mycket skit? Lite elakt sagt när jag inte säger att de med andra åsikter än mig snackar skit. Jag har mest skrivit om min erfarenhet i arbetslivet med invandrare inom vården och försökt förklara varför jag röstar som jag gör.

ps: Arnstad har fortfarande inte en kandidatexamen i historia.

Sorry ifall jag förolämpade dig, tänkte främst på din kommentar om hjärntvätt. Så förbannat tjatigt att höra, den här myten om att all media i Sverige, och vi som läser den är hjärntvättade för att ingen håller med SD. Säger någon SD politiker en massa skit och det skrivs i tidningen, ja då är det hjärntvätt, filmar ni något järnrösviftande ja då är det också vinkling och hjärntvätt osv osv.

Har du tänkt tanken att det kanske kan vara så att dom flesta andra tycker att allt ni gör och säger mestadels är helt vidrigt? Ni har ju egna kanaler som vi andra också ser, eller hur? Vi läser också era "nyhetssidor", era politikers twitter, bloggar osv. Är väl ingen vettig människa som enbart läser en dagstidning numera? Internet..

Rent foliehattsnack, som om ni skulle ha mer rätt än några andra för att ni är en högröstad minoritet?
Lägg ner, helt enkelt. Vi läser inte alla Aftonbladet heller, vilket brukar vara bortförklaring nr2, så den kan vi hoppa över.

Skrivet av Kane:

Menas det på fullaste allvar att fejkhistorikern och mytomanen Arnstad diskuteras här och om han cred?

På riktigt alltså? På fullaste allvar?

Diskutera du vidare det, om du vill. Jag känner mig klar på den punkten. Säger SDs fanboys på nätet att något är lögn så brukar det vara tvärtom, oavsett om han har en kandidatexamen eller inte.
Fördomar är så gött, svart och vitt, nu kör vi! Kan ju alltid skylla på högermedia om jag får mina fördomar krossade, eller hur? Eller är det något med förintelsen som du kanske inte tycker stämmer?

På riktigt. På allvar.

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att massmedia är väldigt vänsterinriktade och det märks i deras journalistik. Tror du den genomsnittlige svensken i landet läser mer nyheter än aftonbladet, expressen, lokala nyheter, svt och tv4?

http://www.affarsvarlden.se/hem/politik/article3466937.ece
Hur journalister röstar ^

Vad är det jag har för åsikter nu som är helt vidriga ? Har skrivit lite tidigare i tråden om vad jag tycker är bra med SD men snälla du måste sluta dra sambandet SD = nazist. Ska du debattera på det viset så kommer ingen att lyssna på dig.

Calle: Jo möjligen, det är bra att ni försöker hålla det städat det respekterar jag.

Jag tror inte att SD idag är ett nazistisktparti, men det är därifrån partiet kommer och har fortfarande problem med rasism och säkerligen ett fåtal nazister. Jag antar att dom flesta nazisterna har gått vidare till nästa parti på högerkanten. Jag har varit väldigt kritisk och mestadels hövlig än så länge i debatten, men nu börjar jag tappa tålamodet och det är väl något som syns i min text också.

Har skrivit milsvis med text om vilka åsikter jag tycker är vidriga och varför, orkar verkligen inte dra upp allt en gång till. Men du får två st av mig
Ang homosexualitet:
”Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala.”
"Araber är råa, primitiva halvmänniskor"

Alltså, det finns ju hur mycket som helst, nu mer än någonsin. Sök lite på nätet vettja.
Interasistmen är ju en bra sida att börja på, dom har tonvis med material. Sen om du är osäker på om dom ljuger eller inte leta upp källan på egen hand, oftast är det ju tweet och liknande.

Ska vi verkligen diskutera om SD har uttryckt sig totalt vidrigt eller inte? Det har dom ju, och fortsätter att göra, vecka efter vecka. Trött på er som ska släta över allt och försöka få citat som ovan att vara något normalt. Det är det inte, och därför ni får sådan massiv kritik hela tiden. Inte för att det är synd om er eller för att ni är "invandringskritiska". (finns fler citat här att hämta om att vi ska beväpna oss osv).

Är ledsamt att partiet har idioter i leden men jag röstar på partipolitiken och inte enskilda människors tycken. SD kommer förhoppnigsvis att kasta ut dessa personer ju mognare de blir som parti.

Alla partier har rötägg i sina led vilka jag antar att ni som röstar på de partierna också tar avstånd från.

Skägg.
10 Chambers

Hörrni, jag tar och stänger den här tråden nu. Tror inte vi kommer nämre varandra i våra åsikter.


signatur
123
Skriv svar