Quantum Break-teaser i dag, stor visning i sommar

Robot
Quantum Break-teaser i dag, stor visning i sommar

Sam "Max Payne" Lake och Remedy avtäcker sitt nästa spel i augusti.

#alan-wake, #remedy-entertainment, #quantum-break, #max-payne


Quantum Break-teaser i dag, stor visning i sommar

Remedy har aldrig gjort mig besvikna. Det blir ett intressant släpp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Läskigt att se Max Payne IRL


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Det här spelet är en av de största anledningarna till varför jag kan tänka mig att skaffa en Xbone i framtiden. Remedy har aldrig gjort mig besvikna förut och jag älskar fiktion som innehåller tidsmanipulering


signatur

Game long and prosper

Medlem

Varför är det så svårt att skriva "besviken"?


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Skrivet av Hymer:

Läskigt att se Max Payne IRL

Ännu läskigare är att höra honom prata engelska..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Kan bli bra! jag tror Remedy växte som studio efter sammarbetet med Rockstar i Max Payne 3 ..som är en personlig favorit när det gäller miljö/atmosfär och rollbeskrivningar.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, reagerade direkt när jag såg en livs levande Max Payne. Hjärtat hann ta några hoppfulla skutt innan besvikelsen trädde fram.

EDIT: Missförstå mig inte, Quantum Break blir säkert kanoners, men inte fan har jag en krysslåda.

Inaktiv
Skrivet av Krayze:

Varför är det så svårt att skriva "besviken"?

Walter_iego och Javas är egentligen samma person, så nu förstår du varför de/han refererade till sig själva/själv i plural.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Krayze:

Varför är det så svårt att skriva "besviken"?

Walter_iego och Javas är egentligen samma person, så nu förstår du varför de/han refererade till sig själva/själv i plural.

Konstigt, men det förklarar saken. (Y)


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

k3m
Medlem

Fan å! Jag som avskyr bone, men älskar Remedy och deras alster.

KoP
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Haha, reagerade direkt när jag såg en livs levande Max Payne. Hjärtat hann ta några hoppfulla skutt innan besvikelsen trädde fram.

EDIT: Missförstå mig inte, Quantum Break blir säkert kanoners, men inte fan har jag en krysslåda.

Det är väl bara köpa en. Köpte själv en PS3'a bara för Uncharted serien. Där spelen finns, dit letar man sig. Sen om det är på Xbox PS eller pc. Big deal.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av KoP:
Skrivet av Sisyr:

Haha, reagerade direkt när jag såg en livs levande Max Payne. Hjärtat hann ta några hoppfulla skutt innan besvikelsen trädde fram.

EDIT: Missförstå mig inte, Quantum Break blir säkert kanoners, men inte fan har jag en krysslåda.

Det är väl bara köpa en. Köpte själv en PS3'a bara för Uncharted serien. Där spelen finns, dit letar man sig. Sen om det är på Xbox PS eller pc. Big deal.

Köpte en PS3:a nyligen, jag har varken ekonomin eller viljan att slå till på Xbox One.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Sisyr:

Haha, reagerade direkt när jag såg en livs levande Max Payne. Hjärtat hann ta några hoppfulla skutt innan besvikelsen trädde fram.

EDIT: Missförstå mig inte, Quantum Break blir säkert kanoners, men inte fan har jag en krysslåda.

Det är väl bara köpa en. Köpte själv en PS3'a bara för Uncharted serien. Där spelen finns, dit letar man sig. Sen om det är på Xbox PS eller pc. Big deal.

Köpte en PS3:a nyligen, jag har varken ekonomin eller viljan att slå till på Xbox One.

Tror inte du behöver, skulle tro att det blir som med Alan Wake. Alltså att det släpps på PC lite senare.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Sisyr:

Haha, reagerade direkt när jag såg en livs levande Max Payne. Hjärtat hann ta några hoppfulla skutt innan besvikelsen trädde fram.

EDIT: Missförstå mig inte, Quantum Break blir säkert kanoners, men inte fan har jag en krysslåda.

Det är väl bara köpa en. Köpte själv en PS3'a bara för Uncharted serien. Där spelen finns, dit letar man sig. Sen om det är på Xbox PS eller pc. Big deal.

Köpte en PS3:a nyligen, jag har varken ekonomin eller viljan att slå till på Xbox One.

Tror inte du behöver, skulle tro att det blir som med Alan Wake. Alltså att det släpps på PC lite senare.

Jag lever på hoppet!

Inaktiv

Spännande:up:

Medlem

Tror inte på det här med att kombinera tv och spel. Alan Wake var visserligen inget dåligt spel men det var inte heller ett spel i klass med Max Payene. Spelet verkar intressant men det är knappast ett spel som kommer få mig att köpa en Xbox One.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Kan bli bra! jag tror Remedy växte som studio efter sammarbetet med Rockstar i Max Payne 3 ..som är en personlig favorit när det gäller miljö/atmosfär och rollbeskrivningar.

Lite det som gör att jag är skeptisk till det här spelet. Max Payene 3 verkar vara mer film än spel och det är få som klarar av att mixa båda delarna på ett sätt som gör att det fortfarande känns som ett spel. Naughty Dog är en utvecklare som bemästrat detta medan Tex Murphy : Under A Killing Moon och framför allt TM : Pandora Directive var före sin tid och skapade spel som få andra jag spelat.

Alan Wake lyckas ganska bra men det blir snabbt enformigt och hade det inte varit för storyn samt musiken (Old Gods of Asgard aka Poets of the Fall) så vet jag inte om jag tyckt det varit lika underhållande.

Medlem

Sånt här får mig att tro på spel igen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Får hålla med, det var för jävla lustigt att plötsligt see Max Payne, som pratade engelska med finsk brytning.

Får hoppas remedy fortsätter att göra mörka, historiedrivna spel som inte är pvp anpassade ett endaste dugg.

Medlem

Jag saknar Max Payne

Medlem
Skrivet av k3m:

Fan å! Jag som avskyr bone, men älskar Remedy och deras alster.

Inga problem, rätt goda chanser att vi får spelet till PC!

1
Skriv svar