Kör gokart i Arma III

Medlem
Kör gokart i Arma III

Haha I like it!

k3m
Medlem
Medlem

skitbra! så gör man


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Mer sådant här! Lysande ju!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Bohemia, vad ska man säga;) Det är sånt här som händer när en utvecklare öppnar sina spel för communityt, I love it:)

Medlem

Lite mer av gameplay här. Den där teaser-trailern gav ganska exakt noll för min del.

Medlem

Lite mer info om hur DLC kommer fungera i ArmA 3.
http://www.bistudio.com/english/company/developers-blog/465-r...

Kan någon slå mitt rekord i time trial 1? 19.269 är rekordet

Medlem

Det är helt vansinnigt att Bohemia gör en massa skräp dlc och inte fixar de dom redan släppt. För att ge er en ide om deras idioti ska jag dra ett exempel. Det finns ingen buggfri voip än så länge. I ett spel som fokuserar på coop är voip typ det första core featuren som måste fixas.

Deras egna voip (command, side) är ganska simpel så dom har lagt till custom radio channel scripts som gör att man kan lägga till fler kanaler. Dessa fungerar inte i fordon vilket omöjliggör användning av dom.

ACRE och TFR är inte optimerade för spelet. Därför buggar dom loss totalt ibland. Random byten av kanaler. Ibland fungerar dom inte. Ibland kan du inte ställa inställningarna på din radio.

Värsta är att Bohemia är medvetna om problemen men gör ingenting åt det. Fattar inte vad sysslar med

Inaktiv

Hatten av! Kärlek! Puss och kram. Vad glad man blir åt sådana här saker.

Medlem
Skrivet av 413X:

Det är helt vansinnigt att Bohemia gör en massa skräp dlc och inte fixar de dom redan släppt. För att ge er en ide om deras idioti ska jag dra ett exempel. Det finns ingen buggfri voip än så länge. I ett spel som fokuserar på coop är voip typ det första core featuren som måste fixas.

Har för mig att jag läste någonstans att en av utvecklarna har gjort detta DLC på sin EGEN fritid.......lite uppskattning kan man väl visa?

Medlem

Haha, det förklarar varför jag trodde att det var ett skämt!

Medlem
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av 413X:

Det är helt vansinnigt att Bohemia gör en massa skräp dlc och inte fixar de dom redan släppt. För att ge er en ide om deras idioti ska jag dra ett exempel. Det finns ingen buggfri voip än så länge. I ett spel som fokuserar på coop är voip typ det första core featuren som måste fixas.

Har för mig att jag läste någonstans att en av utvecklarna har gjort detta DLC på sin EGEN fritid.......lite uppskattning kan man väl visa?

Stämmer "The go-kart seen in the video was a hobby project made by senior artist Martin Valášek in his free time. "

Skrivet av 413X:

Det är helt vansinnigt att Bohemia gör en massa skräp dlc och inte fixar de dom redan släppt. För att ge er en ide om deras idioti ska jag dra ett exempel. Det finns ingen buggfri voip än så länge. I ett spel som fokuserar på coop är voip typ det första core featuren som måste fixas.

Deras egna voip (command, side) är ganska simpel så dom har lagt till custom radio channel scripts som gör att man kan lägga till fler kanaler. Dessa fungerar inte i fordon vilket omöjliggör användning av dom.

ACRE och TFR är inte optimerade för spelet. Därför buggar dom loss totalt ibland. Random byten av kanaler. Ibland fungerar dom inte. Ibland kan du inte ställa inställningarna på din radio.

Värsta är att Bohemia är medvetna om problemen men gör ingenting åt det. Fattar inte vad sysslar med

Frågan är, hur vet du att man inte gör något om problemen, det kanske inte är så lätt som det verkar?

Zeus är troligtvis det bästa som har hänt Arma på länge och Karts är bara något en anställd slog ihop på sin fritid.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av 413X:

Det är helt vansinnigt att Bohemia gör en massa skräp dlc och inte fixar de dom redan släppt. För att ge er en ide om deras idioti ska jag dra ett exempel. Det finns ingen buggfri voip än så länge. I ett spel som fokuserar på coop är voip typ det första core featuren som måste fixas.

Har för mig att jag läste någonstans att en av utvecklarna har gjort detta DLC på sin EGEN fritid.......lite uppskattning kan man väl visa?

Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av 413X:

Det är helt vansinnigt att Bohemia gör en massa skräp dlc och inte fixar de dom redan släppt. För att ge er en ide om deras idioti ska jag dra ett exempel. Det finns ingen buggfri voip än så länge. I ett spel som fokuserar på coop är voip typ det första core featuren som måste fixas.

Deras egna voip (command, side) är ganska simpel så dom har lagt till custom radio channel scripts som gör att man kan lägga till fler kanaler. Dessa fungerar inte i fordon vilket omöjliggör användning av dom.

ACRE och TFR är inte optimerade för spelet. Därför buggar dom loss totalt ibland. Random byten av kanaler. Ibland fungerar dom inte. Ibland kan du inte ställa inställningarna på din radio.

Värsta är att Bohemia är medvetna om problemen men gör ingenting åt det. Fattar inte vad sysslar med

Frågan är, hur vet du att man inte gör något om problemen, det kanske inte är så lätt som det verkar?

Zeus är troligtvis det bästa som har hänt Arma på länge och Karts är bara något en anställd slog ihop på sin fritid.

Har stalkat deras bugg tracker i över ett halvår och spelar spelet väldigt mycket. Dom lägger ständigt sin prio på andra saker och ting än vad som faktiskt behöver sin tid. Det handlar inte om 'inte är så lätt som det verkar'. VOIP systemet har varit buggat nu i två och ett halvt år. Men det är inte bara VOIP systemet som är buggat. Det finns så sjukt mycket annat också.

När det kommer sen till "anställda som sitter på sin fritid". Ja, det är väl okej. Problemet är bara att det går ut över allt annat också. Zeus må vara bra, men programmerarna har suttit och enbart patchat det i typ 2 månader. Så alla problem som funnits innan kvarstår.

Medlem

Synd att spelet kör i 15 fps...

1
Skriv svar