Take-Two-chef öppnar för Red Dead Redemption 2

Robot
Take-Two-chef öppnar för Red Dead Redemption 2

Red Dead, GTA och Borderlands hört ill företagets permanenta serier, säger vd:n.

#rockstar-games, #red-dead-redemption, #red-dead-3-1, #red-dead-revolver, #take-two-interactive


Medlem
Take-Two-chef öppnar för Red Dead Redemption 2

Jag förstår inte riktigt vad som menas med ett permanent varumärke. Någon som har lust att vidareutveckla?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag förstår inte riktigt vad som menas med ett permanent varumärke. Någon som har lust att vidareutveckla?

Det kommer uppföljare.

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av Puscifer:

Jag förstår inte riktigt vad som menas med ett permanent varumärke. Någon som har lust att vidareutveckla?

Det kommer uppföljare.

För all framtid.


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Hoppas det utspelar sig runt 1873... innan moderna vapen och bilar fanns. Colt single action 73 ska vara det senaste

Medlem

Zelnick är en skojare, han talar emot sig själv ffs!

Medlem

Snälla snälla, om det kommer en tvåa, gör skillnad på pistoler och gevär (förutom att om du har ett gevär är pistoler menlösa) och sätt det i en riktig western epok, inte där det finns bilar och semiautomatiska pistoler =/


signatur

I drank what?

Skribent

Red Dead Redemption är det bästa Rockstar har gjort, så en uppföljare hade i alla fall inte jag tackat nej till.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Red Dead Redemption var ju ett av de bästa spelen på 360 så det kan de gärna få göra ett till av.

Medlem

Ja tack! En trea hade suttit fint lagom till hösten.

Medlem

Ett av det bästa och mest stämningsfulla spel i modern tid. Håller dock med föregående inläggare: Mer vilda västern. Dvs inga bilar eller automatpistoler. Indianerna lyste med sin frånvaro.
Ett Red Dead i north vs south-tiden kan bli hur bra som helst. Rockstar brukar ju inte ha problem att röra om i politiskt korrekta grytor..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Goda nyheter
kolla på texten vid red dead revolver


signatur

Gradixio!

Medlem

Nice, kom till PC också..:D

Medlem

Ja han ljuger ju inte direkt, Gta spelen förgyller alltid många timmar för mig varje gång en ny del som säpps och 5:an är grymt bra tom bäst i serien imho, bordelands ser jag med som kvalitets produkter och Red dead redemtion är som jag sagt förr ett av dom bästa spel jag någonsin spelat.
Så en står tummen upp för det här utalandet.

Medlem

Fuck you right back.

-- Sincerely, PC

Medlem

PC PC PC PC PC

Medlem
Skrivet av floke:

Ett av det bästa och mest stämningsfulla spel i modern tid. Håller dock med föregående inläggare: Mer vilda västern. Dvs inga bilar eller automatpistoler. Indianerna lyste med sin frånvaro.
Ett Red Dead i north vs south-tiden kan bli hur bra som helst. Rockstar brukar ju inte ha problem att röra om i politiskt korrekta grytor..

Men tack för den, nu blev jag ju super pepp på ett rdr med inbördeskriget. Jag kommer inte få ro innan det är verklighet

Medlem

pc beggar race!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Eftersom spelet var en framgång så var det inte speciellt överaskande nyheter:up:

Medlem

Det perfektion med vilken Red Dead Redemption är gjord blir mycket svår att överträffa. Jag ser inte heller hur det skulle passa in rent storymässtigt. RDR handlar ju om slutet på vilda västern, slutet på fronten och det vilda. En prequel möjligtvis?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Oh ett nytt RDR till Ps4 fan va najs det skulle vara:P

Medlem

Jag köper gladeligen en nextgen konsol för red dead 2, och enbart red dead 2. Take my money.

KoP
Medlem

RDR 2 till Xbone och PS4. Ja tack!

Medlem

Lätt att göra ett nytt Red dead, det behöver inte handla om samma personer, bara miljön (vilda västern), tycker jag. Storyn i RDR tog väl mer eller mindre slut med det kanske bästa slutet i något spel någonsin (slår många bra filmer också för den delen). Vore fel att fortsätta den.

Vi har ännu inte utforskat Klondike, guldgrävarfeber, massiva saloonfighter och bäverpälsmössor

Eller indianer, som redan nämnts.

Eller kanske att vara sheriff, skulle vara kul att få vara en lagens väktare i vilda västern.

Bara att köra på.


signatur

yolo

Medlem

Grymt bra spel som tyvär inte släppts till PC! Skulle bli galet bra på pc med bättre fps och texturer.

ELF
Medlem

Ja, det kan låta lite väl tjatigt ibland från oss pc elitister. Men vi vill också spela de få riktigt bra konsolspelen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Måste för bövelen komma till the master race, går inte att bönderna har det i egen besittning!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skrivet av StrongBad:

Det perfektion med vilken Red Dead Redemption är gjord blir mycket svår att överträffa. Jag ser inte heller hur det skulle passa in rent storymässtigt. RDR handlar ju om slutet på vilda västern, slutet på fronten och det vilda. En prequel möjligtvis?

Får lov att hålla med. Och jag ser att många vill dra tillbaks på detta och ha ett spel i mer traditionellt västern-stuk. Men personligen tyckte jag det var just denna kontrast, det moderna och mer strikta mot det gamla vilda som gjorde spelet så fantastiskt. John Marstons karaktär byggde mycket på att han var en av de sista som höll fast vid den gamla idén om vilda-västern och på så sätt inte fick plats i den nya moderna värld som höll på att etableras. Han var "badass" just för att han började bli malplacerad, lite "last of his breed" stuk.

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:
Skrivet av StrongBad:

Det perfektion med vilken Red Dead Redemption är gjord blir mycket svår att överträffa. Jag ser inte heller hur det skulle passa in rent storymässtigt. RDR handlar ju om slutet på vilda västern, slutet på fronten och det vilda. En prequel möjligtvis?

Får lov att hålla med. Och jag ser att många vill dra tillbaks på detta och ha ett spel i mer traditionellt västern-stuk. Men personligen tyckte jag det var just denna kontrast, det moderna och mer strikta mot det gamla vilda som gjorde spelet så fantastiskt. John Marstons karaktär byggde mycket på att han var en av de sista som höll fast vid den gamla idén om vilda-västern och på så sätt inte fick plats i den nya moderna värld som höll på att etableras. Han var "badass" just för att han började bli malplacerad, lite "last of his breed" stuk.

Spoilervarning!
Dock gav ju "slutet" en möjlighet att fortsätta som sonen och hämnas sin faders död. Sedan blev det ju Zombier för hela slanten.

1
Skriv svar