Unreal Tournament – första deathmatchen spelad

Robot
Unreal Tournament – första deathmatchen spelad

Se den första filmen från en väldigt, väldigt tidig prototyp.

#epic, #unreal-tournament


Medlem
Unreal Tournament – första deathmatchen spelad

Wilcox summerade andan av deathmatch bra: "I was so close to winning and then somebody killed me!".

Medlem

Videon fick mig att sakna lan-party!

Medlem

Videon fick mig att tro på FPS efter alla åren att stå bakom en vägg och vänta på att få tillbaka Hälsa.

Medlem

Kan bli en bra konkurrent till quake live.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kul att de verkligen tar "spelaren är med i hela utvecklingen" på allvar!

Medlem

Hoppas det blir bra... hmm ja.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kan bli rätt bra ändå vi får väl se.. Kul att de sprider åldersfördelningen på företaget rejält med en aningens äldre community manager


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Är det någon här som är med och utvecklar denna UT?

Medlem

Så nu är koden född!

Då får vi bara vänta och se hur den växer till sig framöver, förhoppningsvis utan allvarliga snedsteg i tonåren och håller sig ifrån dåligt inflytande och umgänge!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Äntligen en utmanare mot CS på FPS-fronten... Detta är så galet efterlängtat så det är inte sant.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

var ju t.o.m. en låda/fyrkant som var rörlig...(0:17) de lär ju sätta in lite mer djup i ett FPS, att saker å ting inte alltid är där dom brukar...

Medlem

- Såg mer ut som "Serious Sam", just nu.
Hoppas att det tar sig.


signatur

autograph

Medlem

Härligt, kul att det händer lite även fast det är långt kvar...

Medlem
Skrivet av Zkruv:

var ju t.o.m. en låda/fyrkant som var rörlig...(0:17) de lär ju sätta in lite mer djup i ett FPS, att saker å ting inte alltid är där dom brukar...

Skrattade högt när jag läste "var ju t.o.m. en låda/fyrkant som var rörlig"
Det lät som min första reaktion när jag såg en Atari 2600 igång!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
1
Skriv svar