Walking Dead och The Wolf Among Us blir nextgen

Medlem
Skrivet av Spit:

Haha, snacka om att folk överreagerar. Nyheten här är att det kommer till nextgen, inte att det uppgraderas till nextgen.

Du kan inte läsa alltså?
Står att de BLIR nextgen..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Nu blev jag glad! Jag har väntat på att samtliga episoder ska släppas till båda spelen innan jag köper på PC men nu så ser jag fram emot att få gosa i soffan framför PS4:an istället.

Kommer köpa båda till ps4. Första walking dead var ju klockrent.

Inaktiv

Gammal skåpmat till nextgen?:evil::down:

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Spit:

Haha, snacka om att folk överreagerar. Nyheten här är att det kommer till nextgen, inte att det uppgraderas till nextgen.

Du kan inte läsa alltså?
Står att de BLIR nextgen..

Jo, läser rätt bra, att det blir nextgen är FZ's rubriksättning. Läs blogginlägget som nyheten tas ifrån istället.

Citat:

Today, we can confirm that The Walking Dead: A Telltale Games Series – Season One, The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season Two and The Wolf Among Us: A Telltale Games Series will be coming to Xbox One and PlayStation 4 later this year.

Det är allt det står.

Medlem
Skrivet av Spit:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Spit:

Haha, snacka om att folk överreagerar. Nyheten här är att det kommer till nextgen, inte att det uppgraderas till nextgen.

Du kan inte läsa alltså?
Står att de BLIR nextgen..

Jo, läser rätt bra, att det blir nextgen är FZ's rubriksättning. Läs blogginlägget som nyheten tas ifrån istället.

Citat:

Today, we can confirm that The Walking Dead: A Telltale Games Series – Season One, The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season Two and The Wolf Among Us: A Telltale Games Series will be coming to Xbox One and PlayStation 4 later this year.

Det är allt det står.

Men vad tror du folk reagerade på? Titeln eller det som stod i nyheten? Du kan väl tänka till lite..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Spit:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Spit:

Haha, snacka om att folk överreagerar. Nyheten här är att det kommer till nextgen, inte att det uppgraderas till nextgen.

Du kan inte läsa alltså?
Står att de BLIR nextgen..

Jo, läser rätt bra, att det blir nextgen är FZ's rubriksättning. Läs blogginlägget som nyheten tas ifrån istället.

Citat:

Today, we can confirm that The Walking Dead: A Telltale Games Series – Season One, The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season Two and The Wolf Among Us: A Telltale Games Series will be coming to Xbox One and PlayStation 4 later this year.

Det är allt det står.

Men vad tror du folk reagerade på? Titeln eller det som stod i nyheten? Du kan väl tänka till lite..

Haha, ber du mig tänka till?
Hur vore det om folk läste mer än bara rubriken.

12
Skriv svar