Hunt – co-op-western från Crytek

Robot
Hunt – co-op-western från Crytek

I väntan på nästa Red Dead Redemption – Crysis-skaparna gör kooperativ monsterslaktare.

#red-dead-redemption, #rockstar, #crytek, #hunt-horrors-of-the-gilded-age, #crytek-usa


Medlem
Hunt – co-op-western från Crytek

låter tråkigt

Medlem

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANK!

Medlem

Ser spännande ut!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

låter tråkigt

Verkar vara som L4D, skitkul!

Medlem

skulle vilja se lite gameplay innan ja säger ja eller nej till det här spelet

Medlem

Det enda jag tänker är Diablo klon, fast i vilda västern.


signatur

I drank what?

Medlem

Skräck (och zombies som jag misstänker att detta kommer inkludera) och western är en rätt najs kombination, zombies och annat övernaturligt blir ju läskigare när man inte har automatkarbiner och moderna pistoler och annat att försvara sig med, hoppas att det är lite mer skräck och långsammare tempo än i Left 4 Dead och dylikt (fast långsamt tempo är nog för mycket att hoppas på i dagens spel *gammgubbe*)

Skrivet av Mirage:

Det enda jag tänker är Diablo klon, fast i vilda västern.

Coop skjutare i tredjeperson och du tänker Diablo!??

Skrivet av Ftmch:

Skräck (och zombies som jag misstänker att detta kommer inkludera) och western är en rätt najs kombination, zombies och annat övernaturligt blir ju läskigare när man inte har automatkarbiner och moderna pistoler och annat att försvara sig med, hoppas att det är lite mer skräck och långsammare tempo än i Left 4 Dead och dylikt (fast långsamt tempo är nog för mycket att hoppas på i dagens spel *gammgubbe*)

Skulle va kul om det var som L4D fast slöare zombies som i Dead Rising


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Är så trött på zombies.

När man har en perfekt setting som western att man coop glider omkring jakt efter bodskapstjuv eller räddar byar ifrån rövare eller man själv tillsammans med kompisar utför ett tågrån ska man istället skjuta zombies.

Medlem

När det stod western så blev jag pepp, när det sedan stod monster så blev jag lite skeptisk. Och när det var zombies i trailern så ignorerade jag hela grejen


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Davio:

Är så trött på zombies.

När man har en perfekt setting som western att man coop glider omkring jakt efter bodskapstjuv eller räddar byar ifrån rövare eller man själv tillsammans med kompisar utför ett tågrån ska man istället skjuta zombies.

Är det inte zombies, så är det nazister. Är trött på spelföretagens otroligt trötta och klichéartade handlingar med 2 olika sorters fiender. Kunde vara kul med omväxling, men nej då, nazister och zombies ska köras upp i halsen på folk trots att de redan spyr på dem.

Inaktiv

Hade viljat se ett låååååååångt walking dead fps.

Medlem
Skrivet av Chomag:
Skrivet av Davio:

Är så trött på zombies.

När man har en perfekt setting som western att man coop glider omkring jakt efter bodskapstjuv eller räddar byar ifrån rövare eller man själv tillsammans med kompisar utför ett tågrån ska man istället skjuta zombies.

Är det inte zombies, så är det nazister. Är trött på spelföretagens otroligt trötta och klichéartade handlingar med 2 olika sorters fiender. Kunde vara kul med omväxling, men nej då, nazister och zombies ska köras upp i halsen på folk trots att de redan spyr på dem.

"Hm... nått nytt.... NAZI-ZOMBIES! BRILJANT!"

Medlem
Skrivet av Davio:

Är så trött på zombies.

När man har en perfekt setting som western att man coop glider omkring jakt efter bodskapstjuv eller räddar byar ifrån rövare eller man själv tillsammans med kompisar utför ett tågrån ska man istället skjuta zombies.

Det behövs verkligen flera bra westernspel och helst till PC. Så jäkla synd att RDR aldrig kom till PC, där gjorde dem bort sig som fan.

Medlem

Snyggt för att vara in game-grafik iallfall. Vilket det var.

Medlem

Left for dead was i western miljö?
Låter ju faktiskt helt lysande!

Fixa bra röstskådisar och ett mäktigt soundtrack och jag lirar


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Western - hurra. "HYPEWARNING" ... Nej men vänta ... monster? "Hypepenis slaknar"

Inaktiv

Låter mycket bra.:up:

Medlem

Det här ser ut att kunna bli ett ( för mig) bättre Left 4 Dead.
Jag har inte spelat några western-spel, så det blir lite nytt i alla fall.

Medlem

Jag gillar verkligen coop spel

Medlem
Skrivet av Lurid:
Skrivet av Chomag:
Skrivet av Davio:

Är så trött på zombies.

När man har en perfekt setting som western att man coop glider omkring jakt efter bodskapstjuv eller räddar byar ifrån rövare eller man själv tillsammans med kompisar utför ett tågrån ska man istället skjuta zombies.

Är det inte zombies, så är det nazister. Är trött på spelföretagens otroligt trötta och klichéartade handlingar med 2 olika sorters fiender. Kunde vara kul med omväxling, men nej då, nazister och zombies ska köras upp i halsen på folk trots att de redan spyr på dem.

"Hm... nått nytt.... NAZI-ZOMBIES! BRILJANT!"

Did someone say... NAZI-ZOMBIES?!


signatur

I drank what?

Medlem

Mer zombies åt folket!
Ni som är trötta på det - det finns andra spel ni kan spela!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Mer zombies åt folket!
Ni som är trötta på det - det finns andra spel ni kan spela!

Japp tack gode gud för det, tillbaks till Deus Ex! Cyberpunk here I come!

Nähepp, zombies där med.

Medlem
Skrivet av Chomag:
Skrivet av Davio:

Är så trött på zombies.

När man har en perfekt setting som western att man coop glider omkring jakt efter bodskapstjuv eller räddar byar ifrån rövare eller man själv tillsammans med kompisar utför ett tågrån ska man istället skjuta zombies.

Är det inte zombies, så är det nazister. Är trött på spelföretagens otroligt trötta och klichéartade handlingar med 2 olika sorters fiender. Kunde vara kul med omväxling, men nej då, nazister och zombies ska köras upp i halsen på folk trots att de redan spyr på dem.

En del av problemet är att hela världen blivit en marknad och för att inte förlora potentiella kunder så kör dom säkert med en motståndare som alla håller med om är ond och som inte trampar någon på tårna.

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Chomag:
Skrivet av Davio:

Är så trött på zombies.

När man har en perfekt setting som western att man coop glider omkring jakt efter bodskapstjuv eller räddar byar ifrån rövare eller man själv tillsammans med kompisar utför ett tågrån ska man istället skjuta zombies.

Är det inte zombies, så är det nazister. Är trött på spelföretagens otroligt trötta och klichéartade handlingar med 2 olika sorters fiender. Kunde vara kul med omväxling, men nej då, nazister och zombies ska köras upp i halsen på folk trots att de redan spyr på dem.

En del av problemet är att hela världen blivit en marknad och för att inte förlora potentiella kunder så kör dom säkert med en motståndare som alla håller med om är ond och som inte trampar någon på tårna.

Ja, det du säger stämmer väl med det jag själv tror att de håller på med. Samtidigt kan konst som spelmediet inte skygga för svåra ämnen i all evighet. Klichéartade storys i spelen kommer till slut att bita dem i arslet när en uppstickare kommer med något som inte liknar 99% av AAA spelen. Bioshocks sågning av Ayn Rand och objektivismen var ett sådant exempel.

1
Skriv svar