Battlefield: Hardline – se gameplay från spelet

Robot
Medlem
Battlefield: Hardline – se gameplay från spelet

Ingen kommer undan tanken att detta ser ut som en BF4-mod.

Medlem

ja... vad ska man säga, ser inte kul ut direkt. Re-skinnat BF4 typ.

Skribent
Skrivet av Zyndrome:

Ingen kommer undan tanken att detta ser ut som en BF4-mod.

Ne, det är rätt svårt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag skulle skämmas som utgivare att släppa ett sådant här spel som mer eller mindre är identiskt med BF4.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Zyndrome:

Ingen kommer undan tanken att detta ser ut som en BF4-mod.

Ne, det är rätt svårt.

Det är få som vet det här men Battlefield 4 är en mod på E.T the game.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av Marwin88:

Jag skulle skämmas som utgivare att släppa ett sådant här spel som mer eller mindre är identiskt med BF4.

Så länge de inte tar fullpris så ser jag inget fel med det.
Men vågar man tro på det?

Inaktiv

Hej ovana robot på en dator, och hej Battlefield 3 och 4, och Payday! Vafan! Kom på något nytt istället för att göra om redan existerande spel! Pengaberoende jävla idioter!

Medlem

Jag skulle kunna ge 4.99 Euro för denna mod/expansion inte mer.

Medlem

HAHahaha fy fan va slappt, inte ens UI är omgjord.

Medlem

"bumsfideldi" lär ju få det lite hett om öronen nu eller? Skälet till att hans namn slumpmässigt dök upp hela tiden är ju för att kunna straffa de som läcker material från spelet.

Om inte läckaren nu minneshackat spelet och bytt ut den riktiga identifikatorn mot något annat, "bumsfideldi" i det här fallet.

Medlem

BF4 borde ha räknats som en exp till BF3 och detta som en mod/exp till BF3

Medlem

Ser. Skit. Ut.


signatur

Nämen!

Medlem

Gillar hela BF serien men pröjsar knappast full pris för detta spelet lr rättare sagt modden!!!!

Medlem
Skrivet av Zyndrome:

Ingen kommer undan tanken att detta ser ut som en BF4-mod.

Men det vet väl alla att Battlefield-serien inte haft något spel med mod-stöd sedan BF2142?

Exempel på hur orättvis värld vi lever i. Tänk hur hårt EA/Dice måste ha jobbat för att bli av med denna stämpel att dem stödjer en mod-community. Och så kommer du och uttrycker dig så här! Näe det är inte rätt...

Tänk på det nästa gång du köper ett gäng 9år gamla upppiffade kartor för 15$, från ett spel som har sina rötter i en 12år gammal mod. Hur du har beviljats detta privilegium och hur hårt folk jobbat för att upprätthålla denna frihet... från frihet.

Medlem

ohh kolla bf4 med andra models! nej tack......tappat hopept om att få ett riktigt bra bf igen, battlefield2 remake i frostbite, inga unlocks!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Medlem
Medlem

HAHAHA, de har inte ens ändrat på solens position från BF3/BF4!!!
Den är fortfarande så där lågt att man måste ha solglasögon när man spelar spelet...

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Zyndrome:

Ingen kommer undan tanken att detta ser ut som en BF4-mod.

Men det vet väl alla att Battlefield-serien inte haft något spel med mod-stöd sedan BF2142?

Exempel på hur orättvis värld vi lever i. Tänk hur hårt EA/Dice måste ha jobbat för att bli av med denna stämpel att dem stödjer en mod-community. Och så kommer du och uttrycker dig så här! Näe det är inte rätt...

Tänk på det nästa gång du köper ett gäng 9år gamla upppiffade kartor för 15$, från ett spel som har sina rötter i en 12år gammal mod. Hur du har beviljats detta privilegium och hur hårt folk jobbat för att upprätthålla denna frihet... från frihet.

Va?


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Zyndrome:

Ingen kommer undan tanken att detta ser ut som en BF4-mod.

Ett betalmod som får en att tänka på P2W — står över.

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Zyndrome:

Ingen kommer undan tanken att detta ser ut som en BF4-mod.

Men det vet väl alla att Battlefield-serien inte haft något spel med mod-stöd sedan BF2142?

Exempel på hur orättvis värld vi lever i. Tänk hur hårt EA/Dice måste ha jobbat för att bli av med denna stämpel att dem stödjer en mod-community. Och så kommer du och uttrycker dig så här! Näe det är inte rätt...

Tänk på det nästa gång du köper ett gäng 9år gamla upppiffade kartor för 15$, från ett spel som har sina rötter i en 12år gammal mod. Hur du har beviljats detta privilegium och hur hårt folk jobbat för att upprätthålla denna frihet... från frihet.

Va?

Medlem

Störde mig mer än vad jag borde ha gjort på att det var vattenpölar i på motorvägsavfarten i laddningsskärmen.

Sen tror jag att den polisen han spelade som hade blivit av med sitt jobb rätt fort.

Annars... meh, could be good.

Medlem

- Ja, detta ser verkligen ut som en BF4-mod!
Det verkar som att den som spelar inte är så bra, till och med sämre än mig.


signatur

autograph

Det här var ju verkligen skräp. Dom borde skämmas.

call of duty recycled warfare har mött sin överman.

Medlem

Men snälla, det är läckt tidigt material, finns en anledning till varför de inte vill att det ska komma ut då det inte är färdigt och inte på något sätt kan göra spelet rättvist. Finns väl såvitt jag vet väldigt lite info om spelet och vad de vill med spelet. Låt dem själva släppa lite mer färdigt material innan ni börja döma och "flama" spelet.

Inaktiv

Från sämre till sämst.:O

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:
Skrivet av Marwin88:

Jag skulle skämmas som utgivare att släppa ett sådant här spel som mer eller mindre är identiskt med BF4.

Så länge de inte tar fullpris så ser jag inget fel med det.
Men vågar man tro på det?

Finns redan uppe på Origin.

599:- Standard Ed.
699:- Digital deluxe.

Bara o lägga en Pre-order

Medlem
Skrivet av Garga:

Men snälla, det är läckt tidigt material, finns en anledning till varför de inte vill att det ska komma ut då det inte är färdigt och inte på något sätt kan göra spelet rättvist. Finns väl såvitt jag vet väldigt lite info om spelet och vad de vill med spelet. Låt dem själva släppa lite mer färdigt material innan ni börja döma och "flama" spelet.

- Jag är rädd att det inte kommer att vara så stor skillnad.
Sen kommer väl några DLC, och nästa år släpps "Battlefield: Hardline 2". Vi har lärt oss...
- Men jag var mest förvånad över hur farao personen spelade.
Det såg ut som det var för första gången, ever!?


signatur

autograph

123
Skriv svar