Naughty Dog har något nytt på gång

Robot
Medlem
Naughty Dog har något nytt på gång
Medlem

Ok? konsol exclusive? isf whatever..

Medlem

Nytt ip? Vore nice, men jag tar vad som från ND.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Ok? konsol exclusive? isf whatever..

PS4-exklusivt, om jag får komma med en riktig lågoddsare. Naughty Dog har väl bara släppt PlayStation-titlar hittills?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

ND har hittills inte gjort mig besviken någon gång, TLOU var ett mästerverk och om de fortsätter göra bra "stories" så är det bara bra!

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Ok? konsol exclusive? isf whatever..

En Sony-studio gör spel exklusivt till Sony-konsoler - vilken skräll!

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Ok? konsol exclusive? isf whatever..


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av chrisragnar:

Ok? konsol exclusive? isf whatever..

http://i57.tinypic.com/nmko0g.jpg

Sant... förrutom att gud är en myt och shooters designade för gamepads suger gorillapung.

Inaktiv

Är bilden ett kollage? Man vill ju kunna sova lugnt på nätterna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Crash Bandicoot 4?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av chrisragnar:

Ok? konsol exclusive? isf whatever..

http://i57.tinypic.com/nmko0g.jpg

I like your style!

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av chrisragnar:

Ok? konsol exclusive? isf whatever..

En Sony-studio gör spel exklusivt till Sony-konsoler - vilken skräll!

Dom gör även spel till PC som sedan portas till konsol, se så bra det går också.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Margy:
Skrivet av chrisragnar:

Ok? konsol exclusive? isf whatever..

En Sony-studio gör spel exklusivt till Sony-konsoler - vilken skräll!

Dom gör även spel till PC som sedan portas till konsol, se så bra det går också.

Den enda Sony-studio jag vet gör spel till PC är SOE som främst gör onlinespel till PC som inte passar så bra på konsol. Studion startades väl innan online-funktioner knappt var påtänkta för konsoler? Även de har dock börjat göra Playstation-spel.

Den studion går ju inte riktigt att jämföra med resten av Sonys utvecklare.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Margy:
Skrivet av chrisragnar:

Ok? konsol exclusive? isf whatever..

En Sony-studio gör spel exklusivt till Sony-konsoler - vilken skräll!

Dom gör även spel till PC som sedan portas till konsol, se så bra det går också.

Den enda Sony-studio jag vet gör spel till PC är SOE som främst gör onlinespel till PC som inte passar så bra på konsol. Studion startades väl innan online-funktioner knappt var påtänkta för konsoler? Även de har dock börjat göra Playstation-spel.

Den studion går ju inte riktigt att jämföra med resten av Sonys utvecklare.

Vet inte ens om du håller med eller säger emot, lika glad är jag för det för jag har varken lust eller ork att bråka.

Hela poängen är att det blir tråkigt för mig som uppskattar BRA spel när dom ska vara konsolexklusiva, speciellt då jag inte har något intresse för att köpa en konsol eftersom praktiskt taget allt på kosolfronten enligt mig är skräp (helt personlig åsikt)

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Vet inte ens om du håller med eller säger emot, lika glad är jag för det för jag har varken lust eller ork att bråka.

Hela poängen är att det blir tråkigt för mig som uppskattar BRA spel när dom ska vara konsolexklusiva, speciellt då jag inte har något intresse för att köpa en konsol eftersom praktiskt taget allt på kosolfronten enligt mig är skräp (helt personlig åsikt)

Jag håller varken med eller emot - det är ett konstaterande att det inte är konstigt att en Sony-studio gör spel som är exklusiva till Sony-konsoler.

Finns Valve-spel tillgängliga på andra digitala tjänster än Steam? Varför inte?

Däremot tycker jag det är lite synd att du väljer att begränsa ditt spelutbud genom att inte komplettera till PC med en konsol.

Medlem

Var lite orolig där ett tag att studion skulle upphöra. Med tanke på hur många som hoppat av/slutat. Skönt att de fortsätter utveckla spel.

Hoppas på ett Last of us 2.

Medlem
Skrivet av mh76:

Hoppas på ett Last of us 2.

Det vore något och att jag då har lärt mig att inte börja spela på normal läget utan ta upp nivån ett snäpp eller två så man faktiskt får känna lite panik. Jag tror precis varenda recensent påpekade att normal läget skulle vara rätt utmanande.... vilket inte stämde nånstans.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar