Batman: Arkham Knight försenas

Robot
Medlem
Batman: Arkham Knight försenas

signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Synd, detta var ett av de största hoppen för hösten.


signatur

-In Corpus Constrictum-

Medlem

Den som väntar på något gott väntar aldrig för längre. Visst är det tråkigt men samtidigt är det bra att de inte ruschar ut spelet i förtid bara för att de ska hålla en ev. deadline. Då kan man lika gärna flytta releasedatumet och göra ett klockrent spel istället.

Medlem

Inte ett jävla spel iår som är intressant nu! Killing Floor 2 typ om de nu kmr iår .. FAN!

Medlem

Jag tar hellre ett Arkham Knight som är stabilt från start, istället för något halvdant som måste patchas kontinuerligt efter release.


signatur

[i]Even In Death I Still Serve[i]

Medlem

Försening är väl inte något negativt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

"skulle åka och göra en förhandstitt" så det blev inget alltså :/....än?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Testpilot

Sjukt , typ alla storspel som de sagt skall släppas blir försenade till 2015 , kommer det nåt ens värt namnet lagom till jul?

Enda jag kommer på rak arm är Dragon Age Inquisition och möjligen Far Cry 4 (som säkert också blir försenat)

Medlem

Tråkigt att vänta men hellre får det släppas färdigt. Bra att fler utvecklare försenar hellre än släpper något som bara frustrerar alla.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Försening är väl inte något negativt.

När hela spelvärlden försenar allting kollektivt så att ingenting längre kommer så är det negativt. För all del är det roligare att få ett färdigt spel än ett dåligt sådant. Men detta säger ju endast en sak: att spelutgivare inte verkar förstå sig på spelutveckling och hellre sätter ett orealistiskt datum än att kommunicera med sina kollegor.

Blir destiny bra så kanske det hinner komma ett enda helhjärtat bra spel inom 15 månader från release av de nya konsolerna. Jag har inte använt min PS4 på flera månader och börjar ångra att jag köpte den, då allting som jag gick och väntade på har skjutits upp något helt galet länge.

Inaktiv

Försenas.:up:

2014 - Året då alla spel försenas till nästa år
/nu har ju inte alla spel försenats, men många!


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

men fan origins sög ju såg fram emot detta juuu.... bajs

Men då kommer 2015 vara ett grymt spelår

Banänäbrääken ser bara halvfulla glas, klart slut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

För att vara en superhjälte som hatar pistoler, var det många pistoler på den kärran.

1
Skriv svar