Här är betygen för Murdered: Soul Suspect

Robot
Medlem
Här är betygen för Murdered: Soul Suspect

Jaha, det verkar ju inte vara sådär jättebra :/

Medlem

Nej vad tråkigt! Var ju som kul idé, hade hoppats på ett bra spel

Medlem

Misstänkte det så jag avbokade spelet för ett bra tag sedan.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fast om man läser dom flesta recensioner och skippar betygen så ser man att majoriteten verkligen gillade spelat men gav det lägre betyg för att det inte gör något nytt. Så vill man ha ett bra deckaräventyr verkar majortiteten säga att dom lyckas väldigt bra med det.

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Dåliga betyg för dom som bryr sig om betyg. Jag menar, bioshock infinite fick 9/10 och 10/10 i vissa fall, men det spelet var ju inte speciellt bra. Standard shoot em up spel.

Inaktiv
Skrivet av gundemannen:

Fast om man läser dom flesta recensioner och skippar betygen så ser man att majoriteten verkligen gillade spelat men gav det lägre betyg för att det inte gör något nytt. Så vill man ha ett bra deckaräventyr verkar majortiteten säga att dom lyckas väldigt bra med det.

Inte gör något nytt? Ser nytt ut för mig af. Inte en vanlig tråkig shooter som släpps på löpande band och får fullpott när de egentligen suger getpung.

Medlem
Skrivet av cinort:

Inte gör något nytt? Ser nytt ut för mig af. Inte en vanlig tråkig shooter som släpps på löpande band och får fullpott när de egentligen suger getpung.

Du vet att det finns andra spel än COD och BF va?


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Skulle ge det dåligt betyg bara pga huvudkaraktärens design.

Medlem

dåliga betyg från dessa betyder ej att det är dåligt.

Medlem

Varför är man en mördad man för! Var är den mördade kvinnan som alla kommer vilja spela. fy skäms

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Dåliga betyg för dom som bryr sig om betyg. Jag menar, bioshock infinite fick 9/10 och 10/10 i vissa fall, men det spelet var ju inte speciellt bra. Standard shoot em up spel.

Combaten var inte den bästa men storyn var underbar.
Bioshock har alltid varit mer av en story serie än en combat serie imo.

Medlem

betyg är helt ointressant 3 av 5 säger ingenting om spelets bra och dåliga sidor

KoP
Medlem

Orka stirra sig blind på vad andra tycker och jämt fatta sina beslut därefter. Storyn verkar intressant så det blir ett köp.

Medlem

IGN – 5.5/10

Antar att utvecklarna inte betalade IGN tillräckligt.

Medlem
Skrivet av kaealy:

IGN – 5.5/10

Antar att utvecklarna inte betalade IGN tillräckligt.

"misspelling fuckign is just a way of saying fuck ign"

Medlem

Sååå, ni skriver en artikel om att andra har recenserat det. What??? Varför gör inte ni en recension?????

Medlem

Ovanligt med icke fullpris-spel. Ett väldigt anonymt spel dessutom, vilket betyder att utgivarna inte riktigt tror på spelet.

Verkar ha en del intressanta idéer, men får väl se.

Medlem

kollar man på professionella recensenter så har dom gett det average betyg, men om du istället kollar på fan critic så har den bara fått bra, nästintill ALLA recensioner på steam är thumbs up,7.7 av fans på metacritic etc. Lyssna inte på recensenter, too corrupt for me. Lägger bara betyg efter hur känd IPn är eller om dom får cash (host host call of duty anyone?)
Har köpt det, inte hunnit testa än dock men hoppas det blir ritkigt gott noire spel.

Medlem

Jag fattar inte varför folk kollar på betyg. Personen som har gett spelet betyget behöver ju inte ha samma smak som du. Ta och kolla på en första intrycks video istället. Som tex Totalbiscuit och skaffa dig en egen uppfattning.

MEG
Medlem

Har kollat på lite gameplay filmer och det blir nog ett köp när det gått ner i pris


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Eftersom det är en man i huvudrollen så ger jag detta spel -8,7 av 5.

Medlem

jag fick detta spelet idag och har lirat en del. detta är ett bra spel med mordgåtor och mystik. lite skillnad från dom vanliga spelen där ute just nu.

Medlem

Känns inte som att betygen från mainstreamen sätter en standard längre direkt. Det mesta som är hypat och högbudget (och väl marknadsfört) får +9.0 av IGN, medan allt annat som håller samma kvalitet får 7or. Tiden där siffrorna kändes som om de faktiskt sade någonting var en del år sedan skulle jag säga.

Medlem

Jag spelade ut det igår o jag tyckte storyn va riktigt bra. angående gameplayet så beror det väl på hur viktigt det är för dig att det ska vara högsta kvalité. Jag spelade ut det efter 9 timmar för jag kunde inte sluta, jag ville veta mer o mer...

Medlem

Man ska inte stirra sig blind på betyg. Jag köpte spelet innan recensionerna kom ut, jag är glad för det! Hade jag inte köpt det vid release hade jag inte vågar köpa det på grund av de dåliga betygen men spelet förtjänar fan så mycket mer, det är verkligen roligt!

1
Skriv svar