10 miljöbilder från Dragon Age: Inquisition

Robot
10 miljöbilder från Dragon Age: Inquisition

Gör ett besök Biowares tredje Dragon Age-akt.

#ea, #dragon-age-inquisition


Medlem
10 miljöbilder från Dragon Age: Inquisition

Taggad!!!1 goty

Medlem

Mysiga bilder. Jag längtar väldigt mycket nu.

Medlem

Bara det nu inte blir lika nerdummat som Dragon Age 2 blev.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hoppas man man är tillbaka i Ferelden.

MEG
Medlem

Det finns bara en sak man kan vara säker på och det är att det kommer att gå åt helvete, det vill säga, spelet kommer att bli försenat och det kommer inte att kunna leva upp till våra förväntningar...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Rubriken borde vara.

10 orsaker att inte köpa ett spel från Bioware/EA igen.

Medlem
Skrivet av MEG:

Det finns bara en sak man kan vara säker på och det är att det kommer att gå åt helvete, det vill säga, spelet kommer att bli försenat och det kommer inte att kunna leva upp till våra förväntningar...

Medlem

hur mycket jag än vågar längta så tror jag inte Bioware kan leverera det jag önskar efter, EA kommer fucka upp detta också, förseningar, buggar..origin....med flera saker som kommer döda detta spel.

Medlem

Blir det ännu ett skitspel som DA2 måntro? Fattar inte hur de kunde ta det underbara DA och göra en uppföljare som inte var värt namnet, eller någon spelares tid.


signatur

I drank what?

Medlem

Om spelet undviker den plågsamt generiska storyn från DAO, den extrema återvinningen av områdeskartor från DA2, och har större yta än både DAO och DA2 att utforska, så blir jag väldigt glad!

Oavsett detta dock, så ser man att de försöker locka tillbaks de som gillade DAO-stilen i de där skärmdumparna faktiskt! Katedralen, alvruinerna, exteriören. Man ser att det utspelar sig på liknande breddgrader.

Medlem

Vi hoppas och håller tummarna att BioWare tog till sig av kritiken efter Dragon Age 2, som var så otroligt nerdummat att det var direkt pinsamt.

När man läser om DA3 så verkar det som om dom faktiskt har det!
Känns som ett säkert köp, även om man inte vågar förbeställa det... Vill se Lets Plays först...

Medlem
Medlem

Dargon Age 2 i ett nötskal. Tror inte jag blivit så besviken på ett spel någonsin.

k3m
Medlem
Skrivet av caelestis:

Taggad!!!1 goty

Nope, fan heller. Låååångt i från GOTY alla år.

Medlem

7 oktober 2014 * EA + Derp = januari 2016

Medlem

Detta och Witcher 3, måtte de båda bli bra. Planerar nämligen att dö lycklig.

Medlem

kan dom sluta retas dom har retats med mig i snart 1 år..
O ändå får man vänta flera månader till..

Vill ha NUUUUUU

Medlem

Jag önskar verkligen att jag gillade DA1&2.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Detta och Witcher 3, måtte de båda bli bra. Planerar nämligen att dö lycklig.

Det känns som det finns mycket annat att se fram emot innan DÖDEN knackar på. Men jag har medlidande med dig om du har så "nära" till dess. Men jag kan i övrigt rekommendera "Planescape Torment" om du har funderingar över döden. Annars kan jag säga att jag spelade DA1 hela rubbet. Började spela DA2 och blev illamående efter en liten, liten stund sen gick spelet till "skräplådan"

1
Skriv svar