Se Witcher 3-eventet live på FZ

Robot
Se Witcher 3-eventet live på FZ

Ratta in din favoritspelsajt i kväll för att se det senaste från Geralts framtid.

#cd-projekt, #the-witcher-3, #the-witcher-3-wild-hunt


Redaktör
Ponny
Se Witcher 3-eventet live på FZ

Jag <3 Witcher


signatur

En Bamseponny av folket

Moderator | Testpilot

Älskar Witcher serien men har en så dålig dator att jag inte ens kunnat spela 2an ännu T__T

Sigh... Jaja då har jag något att sätta tänderna i den dagen jag orkar köpa en ny xD


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Äntligen!! Som man väntat på lite gameplay från detta. Hoppas nu det lever upp till alla högt ställda förväntningar

Medlem
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag &lt;3 Witcher

Du meeed, o jaaaag meeeeed.

Medlem

Jag har aldrig riktigt fastnar för serien. Jag köpte ettan direkt när det kom, men spelet var helt horribelt. ENORMA laddningstider gjorde att det kändes som att spela ett spel på en C64 med kassettstation. De patchade visserligen spelet hyfsta snabbt, i en (för tiden) gigantisk patch, men spelet blev bara marginellt roligare. Efter att ha sprungit runt i byar och träsk och hackat ihjäl samma monster gång på gång så tröttnade jag och gav upp.

Tvåan har jag inte ens orkat spela förbi prologen; jag avskyr verkligen när de ska berätta historien genom flashbacks, låt mig spela för i helvete, det är inte en DVD-film jag har köpt, det är ett spel.

Medlem
Medlem

En annan vill gärna ha lite gameplay från Cyberpunk 2077.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Tvåan har jag inte ens orkat spela förbi prologen; jag avskyr verkligen när de ska berätta historien genom flashbacks, låt mig spela för i helvete, det är inte en DVD-film jag har köpt, det är ett spel.

Jag hade nog fortsatt isåfall.

Det är ju lite fel att utdöma ett helt spel när du endast har krafsat på början som inte föll till din smak. Nog för att det har hänt att man har känt samma typ utav träsmak och lagt av på samma sätt, men man försöker bli klokare.

k3m
Medlem

Hade så gärna velat titta på det, men har annat för mig :/ Jag hoppas ni spelar in händelsen fz.se. Så vi som missar det i kväll kan se det när det passar oss

Medlem
Skrivet av k3m:

Hade så gärna velat titta på det, men har annat för mig :/ Jag hoppas ni spelar in händelsen fz.se. Så vi som missar det i kväll kan se det när det passar oss

Calle och Tomas har lovat att banda hela tillställningen på VHS och göra kopior åt alla som vill ha.

ELF
Medlem
Skrivet av k3m:

Hade så gärna velat titta på det, men har annat för mig :/ Jag hoppas ni spelar in händelsen fz.se. Så vi som missar det i kväll kan se det när det passar oss

Vet ej hur livestream.com fungerar. Men det borde la gå att se streamen i efterhand precis som på twitch.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av k3m:

Hade så gärna velat titta på det, men har annat för mig :/ Jag hoppas ni spelar in händelsen fz.se. Så vi som missar det i kväll kan se det när det passar oss

Calle och Tomas har lovat att banda hela tillställningen på VHS och göra kopior åt alla som vill ha.

Jag hörde att det var 8mm som det skulle spelas inpå:) utan ljudspår.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Älskar Witcher serien men har en så dålig dator att jag inte ens kunnat spela 2an ännu T__T

Sigh... Jaja då har jag något att sätta tänderna i den dagen jag orkar köpa en ny xD

.
.
.

Nu tau du å beställ di hä datorn, å dä mä basta!
http://www.inet.se/produkt/1517201/inet-speldator-amd-high-28...

Sen gåu å köp späälet...
http://www.gog.com/game/the_witcher_2
...för i helvätte!

Moderator | Testpilot
Skrivet av LVX156:

Jag har aldrig riktigt fastnar för serien. Jag köpte ettan direkt när det kom, men spelet var helt horribelt. ENORMA laddningstider gjorde att det kändes som att spela ett spel på en C64 med kassettstation. De patchade visserligen spelet hyfsta snabbt, i en (för tiden) gigantisk patch, men spelet blev bara marginellt roligare. Efter att ha sprungit runt i byar och träsk och hackat ihjäl samma monster gång på gång så tröttnade jag och gav upp.

Tvåan har jag inte ens orkat spela förbi prologen; jag avskyr verkligen när de ska berätta historien genom flashbacks, låt mig spela för i helvete, det är inte en DVD-film jag har köpt, det är ett spel.

Förstår inte ditt gnäll mot flashbacks. Det är inget annorlunda från att du får spela ett område, ha lite dialog och spela ett område till. Enda skillnaden är att du gör det i ett flashback format. Handlingen i stort är i nutid och dåtid och gameplay är i dåtid. Vad är så dåligt med det?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av LVX156:

Jag har aldrig riktigt fastnar för serien. Jag köpte ettan direkt när det kom, men spelet var helt horribelt. ENORMA laddningstider gjorde att det kändes som att spela ett spel på en C64 med kassettstation. De patchade visserligen spelet hyfsta snabbt, i en (för tiden) gigantisk patch, men spelet blev bara marginellt roligare. Efter att ha sprungit runt i byar och träsk och hackat ihjäl samma monster gång på gång så tröttnade jag och gav upp.

Tvåan har jag inte ens orkat spela förbi prologen; jag avskyr verkligen när de ska berätta historien genom flashbacks, låt mig spela för i helvete, det är inte en DVD-film jag har köpt, det är ett spel.

Själv tyckte jag ettan var helt underbar. Håller med om laddningstiderna, men de blev humana när Enhanced Edition kom, tack och lov.

Det är bara prologen som spelas i flashbacks, om det är någon tröst. Själv har jag inga problem med det.

Ettan och tvåan är som natt och dag tycker jag, nytt combat-system osv.

Jag försökte gå tillbaka och spela igenom ettan efter att ha avklarat tvåan som jag klassar som ett av dom bästa RPG-spelen någonsin men jag kunde inte lol.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Se och lär EA och Ubisoft.

De drar av priset på the witcher 3 om du redan äger witcher I och II. Det är så här man behandlar sina kunder.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Sänder de streamen från någons sovrum?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trailen:

Medlem

gog <3
Cd Projekt <3

Kan man annat än fullkomligt älska de här?
Redan bokat!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Detta behöver jag inte se (men jag vill!! But i wont!)...säkert riktigt bra för folk som är osäkra på om dem ska köpa eller ej!

Medlem

Hade hoppats på att se något från Cyberpunkt 2077 men det lär väl dröja tills nästa år. GOG verkar dock förstå vad gamers vill ha, alternativ. Pliken mot Ubisoft var klockren, fortsätt så här GOG och jag kommer inte ha några som helst problem med att köpa spel från er.

Medlem

Så ska en collectors edition se ut, det blir ett köp!

Medlem

Collectors Edition Figure Making Of :

GOG.com Galaxy: Introducing a DRM-Free Online Gaming Platform:

Medlem

Ciri?! Yennefer?! Dandelion och Triss?! Kaer FUC*ING morhen?! Kan ju ha varit den absolut bästa trailern jag någonsin sett, de har confirmat allt man hoppades skulle vara med storymässigt.

Medlem

Helvete vad ståpäls man fick av trailern. Jag hoppas innerligt att CD Projekt inte gör mig besviken med spelet.

Medlem

Blev tvungen att installera ettan igen (efter att ha prioriterat bort det). Fick tillbaka suget nu nu känner jag

Medlem

Gaaah jag kan inte hitta Collectors Edition hos någon återförsäljare! Jag måste haaaaaaa

12
Skriv svar