Dags att dö – Dark Souls II får DLC

Robot
Medlem
Dags att dö – Dark Souls II får DLC

Man tackar!

Inaktiv
Inaktiv

Borde jag vara förvånad?:up:

Medlem

konsol skadat

Medlem

Så statyerna från Black Gulch vandrar nu omkring...?

Medlem

Haha jag får ångest över dom smala gångarna med inga räcken eller väggar! Verkar vara som ett riktigt douche ställe att invadera på
Edit:broar kanske är bättre ord

Medlem

Hur vet ni att kronan tillhör Vendrick?

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Hur vet ni att kronan tillhör Vendrick?

"The Crown of the Sunken King sends players on a quest to reclaim the Crown that King Vendrick once owned".
Hämtat ur beskrivningen till videon ovan.

Medlem

Nu är det dags att dö ännu mer än vad du brukar göra =)?

Medlem
Medlem
Skrivet av Pain:

konsol skadat

Hur kan ett Ps3 exklusivt, som sedan gick över till PS3 och Xbox, för att sedan bli portat till PC vara konsolskadat?

För övrigt så ser det grymt ut, såhär DLC skall vara (Alltså expansioner) hopaps bara dem lägger lite mer tid på bossarna, då de som var i DkS2 var en ganska så stor besvikelse.

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Så statyerna från Black Gulch vandrar nu omkring...?

Så mycket kan dom ändå inte hata oss... kanske.
För övrigt så har min Dark Souls-upplevelse varit ganska speciell. Jag var galet negativt inställd, men gav det en ärlig chans och nu är jag helt fast. Även fast jag borde toklevla i Wildstar för att ha en chans att hänga med på raidsen så har jag mycket svårt att slita mig från DS2.
Tyvärr så är det just bara Dark Souls 2 jag kan lira, köpte ettan på steam men får fan inte igång skräpet.. kraschar oavsett vilka tricks jag än försöker. *Sad panda face*

Medlem

Årets GOTY får DLC? Grymt, jag är redo!

Medlem

Vore trevligt om de fixade diverse buggar innan...

Medlem

Mer Dark Souls är inte fel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Dagonath:

Vore trevligt om de fixade diverse buggar innan...

Någon specifikt, inte haft några direkta problem på 70+timmar

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Dagonath:

Vore trevligt om de fixade diverse buggar innan...

Någon specifikt, inte haft några direkta problem på 70+timmar

1. Fryslagg vid onlinespel: har inte kunna spela någonting online pga att spelet fryser nästan omedelbart när man spelar med andra. Har skickat 3 mail till supporten utan att få något svar och skapat trådar i olika forum.
2. Vapnen degraderas dubbelt så fort på PC versionen med 60 fps.
3. "Invisibility time" när man rullar är hälften så lång på PC versionen.

DS 2 var ett bra singleplayer-spel, men kommer aldrig att lägga en krona mer på deras produkter med tanke på hur de behandlar sina kunder

Medlem

Lite tråkigt, Dark Souls skaparna trodde ju inte på dlc. Spelet skulle vara komplett när det släpptes. Men men.. money rules the world och jag kommer definitivt köpa alla dlc.

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Lite tråkigt, Dark Souls skaparna trodde ju inte på dlc. Spelet skulle vara komplett när det släpptes. Men men.. money rules the world och jag kommer definitivt köpa alla dlc.

Beror väl på hur man ser det. Jag har alltid tyckt att expansioner varit bra. Men DLCs där man får 2 ny vapen varit skit.
OCh då detta är en "expansion" så tycker jag det är bra, däremot deras pre order bonus där man får extra vapen i början av spelet är rent skit.

skratt.. det här spelet.. jag dör bara i tutorial-rummen i början
svårare än cod.

Medlem

Tjoho! Mer förnedring!!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar