A song for något som behövs

Redaktör
Ponny
A song for något som behövs

Efter en hastig, lustig och solbränd tripp till San Francisco är jag hemma igen. Alla i kör: JAAA! Och här hemma händer ju saker. Det har ju inte undgått någon (eller!?) att Simon är i full färd att kickstarta A Song for Viggo. Så himla spännande. Nej, jag är så lite oberoende man kan bli. Men å andra sidan har jag ögon att se med och ett hjärta att känna med. Och det känns som om Viggo behövs.

Efter några dagar har spelet nått 16 procent, det tycks verkligen som om det har en fin chans. Men finast är ändå alla intryck från olika människor; de som blir berörda, de som känner igen sig och de som bara vill ha något annorlunda. Det lockar till sig sådana som kanske inte är så insatta i det här med games, från alla möjliga länder i världen. Fortsätt sprida Viggo och hans budskap, och vill ni donera blir Simon glad som en speleman. Så klart.

Workshop-katten Klara, å andra sidan, är redan glad.

A Song for Viggo på Kickstarter

[ia=957946; large]
Den okända uppföljaren till A Song for Viggo.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
A song for något som behövs

Jag har kickstartat, och jag inväntar den tredje uppföljaren "A song for Bamseponny!"


signatur

Videomupp

Redaktör
Ponny

Gulle dig!

A "Song for Bamseponny" kommer handla om Bamesponny som råkar köra över sin chokladkaka. Spelet är gjort i choklad.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Gulle dig!

A "Song for Bamseponny" kommer handla om Bamesponny som råkar köra över sin chokladkaka. Spelet är gjort i choklad.

Så Bamseponny kör igenom spelet lekande lätt?

1
Skriv svar