Medlem
ZombiU 29kr!

Tänkte bara tipsa alla som kanske köpt sig ett Wii U nyligen att Electroworld säljer ZombiU för bara 29kr. Kan vara ett trevligt tillskott till den nya familjemedlemmen

http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-ni...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tänkte bara tipsa alla som kanske köpt sig ett Wii U nyligen att Electroworld säljer ZombiU för bara 29kr. Kan vara ett trevligt tillskott till den nya familjemedlemmen

http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-ni...

Fint att El Gigantens hemsida säljer det för 99:- och Electroworld för 29:- då det är samma företag!

Tack för tipset

Medlem

Så mycket för "Ny logga, samma låga priser"

Elgiganten har ju inte ens koll på sina egna nätpriser, men matchar jäkligt bra. Bara att hitta nått billigare nån annan stans och knalla in på Elgigantos och få samma pris

Har tröttnat oerhört på Media markt om nån är intresserad


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tackar! Jag slog till även fast jag inte äger ett Wii U, men i framtiden så blir jag en ägare

Moderator | Testpilot

Nu har jag redan spelet men rekomenderar ändå alla som har en Wii U eller ska skaffa att köpa med det här spelet Spelet har många många brister men bara sättet man använder plattan på gör allt värt det i min mening


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tack för tipset.

Har precis inhandlat ett Wii u så ett billigt "bra" extra spel är inte fel


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Jag gillade spelet och för det pinsamma priset så kan det vara värt att ge det en chans. ZombieU kan vara svårt att rekommendera till vem som helst. Jag skulle vilja påstå att det är ett Dark Souls i första person med zombies. Spelet sitter fortfarande på en del tråkiga buggar, men ser man förbi dessa brister finns mycket kul att uppleva!

1
Skriv svar