WoW: Warlords of Draenor-alphan har börjat

Robot
Medlem
WoW: Warlords of Draenor-alphan har börjat

Jag gjorde nog rätt som slutade för 5 år sedan.

...För nu är man riktigt taggad igen!

Medlem

Trodde aldrig jag skulle börja igen, men WoW gör mmo bäst helt enkelt.

Medlem

Hoppas att de blir riktigt försenat och dåligt så att de kommer att finnas spelare kvar i Wildstar...


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Hoppas att de blir riktigt försenat och dåligt så att de kommer att finnas spelare kvar i Wildstar...

Bra inställning du har där! Om Wildstar är så bra och unikt som det påstår sig vara så kommer det att hålla kvar en majoritet av sina kunder trots ny WoW-expansion. Nu tror jag knappast att så är fallet, efter att ha lirat betan och sedan head start själv.

Medlem

Kom ihåg att jag testade 10 dagars-gratis grejen för typ 7-8 år sedan. Sådana här spel är inte för mig. Blir snabbt trött på sådant.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Herr rygg

Jag spelar inte aktivt men jag brukar alltid köra någon månad eller två när ny expansion kommer. Tyckte att Pandaria var riktigt mysig och ser med spänning fram mot denna!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Äntligen! Har väntat 8 månader på detta.

Medlem

Jag var inte särskilt utvald. Får nöja mig med att raida SoO så länge då.

Medlem
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Davwve:

Hoppas att de blir riktigt försenat och dåligt så att de kommer att finnas spelare kvar i Wildstar...

Bra inställning du har där! Om Wildstar är så bra och unikt som det påstår sig vara så kommer det att hålla kvar en majoritet av sina kunder trots ny WoW-expansion. Nu tror jag knappast att så är fallet, efter att ha lirat betan och sedan head start själv.

Varför förutsätta att det är antingen eller? Det finns nog en hel del som tänker spela båda. Det är ju inte så att WoW på något sätt försvinner för att du installerar WildStar.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Davwve:

Hoppas att de blir riktigt försenat och dåligt så att de kommer att finnas spelare kvar i Wildstar...

Bra inställning du har där! Om Wildstar är så bra och unikt som det påstår sig vara så kommer det att hålla kvar en majoritet av sina kunder trots ny WoW-expansion. Nu tror jag knappast att så är fallet, efter att ha lirat betan och sedan head start själv.

Varför förutsätta att det är antingen eller? Det finns nog en hel del som tänker spela båda. Det är ju inte så att WoW på något sätt försvinner för att du installerar WildStar.

Du har säkerligen rätt, men eftersom bägge spelen har en månadskostnad kan jag tänka mig att majoriteten kommer välja antingen det ena eller det andra alternativet. Dessutom tar bägge spelen (till skillnad från t.ex GW2) rätt mycket tid om man är ute efter progress. Raidguild i bägge spelen? Lär inte fungera särskilt bra.

Medlem
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Davwve:

Hoppas att de blir riktigt försenat och dåligt så att de kommer att finnas spelare kvar i Wildstar...

Bra inställning du har där! Om Wildstar är så bra och unikt som det påstår sig vara så kommer det att hålla kvar en majoritet av sina kunder trots ny WoW-expansion. Nu tror jag knappast att så är fallet, efter att ha lirat betan och sedan head start själv.

Varför förutsätta att det är antingen eller? Det finns nog en hel del som tänker spela båda. Det är ju inte så att WoW på något sätt försvinner för att du installerar WildStar.

Du har säkerligen rätt, men eftersom bägge spelen har en månadskostnad kan jag tänka mig att majoriteten kommer välja antingen det ena eller det andra alternativet. Dessutom tar bägge spelen (till skillnad från t.ex GW2) rätt mycket tid om man är ute efter progress. Raidguild i bägge spelen? Lär inte fungera särskilt bra.

Verkar vara ännu mer krävande på tid och engagemang i Wildstar dessutom, vilket inte är någonting som den breda skaran har. Hela hardcore-crowden i mmorpgs har alltid varit ganska liten (i proportioner med helheten av exempelvis WoW-spelarbasen), vilket jag tippar på är anledningen till varför WoW var först till att slå genom i mainstreamen på riktigt.

Inaktiv

Känslan när man klev in i Elwynn Forest första gången. <3

Medlem
Skrivet av Davwve:

Hoppas att de blir riktigt försenat och dåligt så att de kommer att finnas spelare kvar i Wildstar...

Om nu Wildstar är den "wow-killer" som folk som hamnat på hypetåget påstår.. Så borde det ju kunna behålla sina spelare trots WoD. Har själv spelat Wildstar betan och spelet är riktigt meh..

Även om det är Alpha så hoppas jag enormt på att rustningarna blir snyggare än så där.. Det har allt för länge sett ut som att någon ritat rustning och legs med krita på folks mage. Varför inte lägga ut ett par extra lager så plate ser ut som plate och inte ser ut som det vore cloth?

Medlem

Är väl bara de som jobbar på blizzard och folk de känner samt några streamers/youtube-profiler och fansites som får alpha invites just nu?

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Även om det är Alpha så hoppas jag enormt på att rustningarna blir snyggare än så där.. Det har allt för länge sett ut som att någon ritat rustning och legs med krita på folks mage. Varför inte lägga ut ett par extra lager så plate ser ut som plate och inte ser ut som det vore cloth?

DETTA.
När jag först spelade Age of Conan för första gången var det första jag blev imponerad eller tyckte var coolt (förrutom hela fatality-grejen iaf) var just det faktumet att rustningen jag nyss gett min karaktär faktiskt var en rustning och inte en kroppsmålning.

Medlem

Äntligen! varje minut i Wildstar längtar jag efter WOW

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Är väl bara de som jobbar på blizzard och folk de känner samt några streamers/youtube-profiler och fansites som får alpha invites just nu?

Det är friends & family just nu. Alla som streamar känner folk på blizzard dvs de är friends

1
Skriv svar