[Android]Digging Deep

Medlem
[Android]Digging Deep

Hejsan,

jag har precis släppt mitt första spel "Digging Deep" gratis på Play Store och behöver så klart all hjälp jag kan få med feedback. Spelet går ut på att gräva så djupt som möjligt genom att peppra på blocken som är närmast spelkaraktären. Detta görs genom att peppra på själva blocket eller använda pilarna på botten av skärmen. Mer än bara block så dyker även diamanter, skatter och power ups upp samt faror att undvika. Har även planerat att lägga till ett extra läge inom en snar framtid. Jag hoppas att ni gillar spelet och som sagt all feedback uppskattas hjärtligt.

Tack för er tid!

Länk till Play Store
Länk till spelets Facebook

Medlem

Har ej android så kan ej testa. Men det ser nice ut och jag kan tänka mig att det kan vara roligt du borde dock ha en gameplay trailer/video, bilder visar inte hur det känns när man spelar lika bra som en video!

Medlem

Testade en stund igår. Helt OK som tidsfördriv. Hade gärna sett lite fler varianter av power-ups.

Medlem

Tack så jätte mycket Bennii för din feedback och att du tog dig tid att testa. Ska klura på vad vad mer för power ups jag ska lägga till. Förhoppningsvis har jag en ny update med detta den kommande veckan. Ska även försöka få upp en video med gameplay till ikväll.

Medlem

Nu så finns även video tillgänglig.

1
Skriv svar