Följ E3-mässan på FZ!

Robot
Följ E3-mässan på FZ!

Nyheterna, presskonferenserna, filmerna – allt om sommarens stora spelmässa direkt på FZ.

#microsoft, #ea, #ubisoft, #sony, #nintendo, #battlefield-hardline-5


Medlem
Följ E3-mässan på FZ!

gott snack. hoppas få lite information om mx vs atv supercross!

Medlem

Härlig uppvärmning till VM! mm MMM!

Medlem

Usch, de två som jag är riktigt intresserad av är alldeles för sena in på natten...

Medlem

Var är take two?
Allt jag vill ha är ett officiellt tillkännagivande och en trailer som man blir arg på för att den egentligen inte visa nått av värde gällande red dead redemption 2 (3) allt ännat känns lite meh!
Edit : jag hade iofs överlevt lite info om Beyond good & evil 2 med.

Medlem

..och nu börjar jakten på en vettig stream som år 2014 mäktar med 240p.

Medlem

Suck, inget Activision... jaja man kan ju inte få allt...

BEGIN LASER IGNITIOOON!

Snyft :'), finns det något bättre än lyckliga slut?

Tog bort gif-animationen, tror inte den uppskattas av alla. /Tomas

Medlem
Skrivet av Jozo:

Usch, de två som jag är riktigt intresserad av är alldeles för sena in på natten...

Sent in på natten? Vad menar du? Nintendo är ju klockan 6


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Suck, inget Activision... jaja man kan ju inte få allt...

BEGIN LASER IGNITIOOON!

https://www.youtube.com/embed/LVu53CSbCtw

http://4.bp.blogspot.com/_Ep-Z85YdmMg/TD8xqnRYq0I/AAAAAAAAHug...

Snyft :'), finns det något bättre än lyckliga slut?

Vad tror du Activision skulle mäkta med? De har ju inte gjort något annat än CoD på flera år känns det som. Nu när den försäljningen inte verkar hålla i sig, så undrar man om de kommer kunna hitta någon ny mjölkgruva. Känns som att tiden då dem är självkart störst i branschen eventuellt kan vara över när både CoD och WoW är på väg ner.

Medlem

Half life 3 confirmed?

Medlem

Activision har väl aldrig haft en egen presskonferans på E3?
Dom har bara dykt upp på Sony/MS press och visat upp nåt spel som har "exclusive content" för att sälja sig lite. Och som skrivet Activision har inte mycket "eget" att visa upp längre, det tar ju Blizzcon upp själva. Enda jag hoppas på denna E3 mässan är att speljournalister ger blanka fan i frågan "Vart är The Last Guardian?".

Medlem
Skrivet av nils45:

Half life 3 confirmed?

3 Presskonferanser på Tisdag? Sonys kl 03:00?

Half - Life 3 ps4 exclusive dlc confirmed.


signatur

Nämen!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av oscarstegland:

Vad tror du Activision skulle mäkta med? De har ju inte gjort något annat än CoD på flera år känns det som. Nu när den försäljningen inte verkar hålla i sig, så undrar man om de kommer kunna hitta någon ny mjölkgruva. Känns som att tiden då dem är självkart störst i branschen eventuellt kan vara över när både CoD och WoW är på väg ner.

Vad gäller Activision-delen av Activision Blizzard har företaget stått som utgivare för elva spel sedan 2010 som inte varit CoD, så de ligger väl i rätt bra...

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av nils45:

Half life 3 confirmed?

3 Presskonferanser på Tisdag? Sonys kl 03:00?

Half - Life 3 ps4 exclusive dlc confirmed.

3 konferenser (Ubisoft, Sony, Nintendo)
Ubisoft = Tredjepart
Nintendo = WiiU; Halvt död/Halvt levande
Sony 03:00
Tisdag
T = Tredje bokstaven i "Oktober"
Oktober = Sju bokstäver

=

Half-Life 3 till Playstation 4 den sjunde oktober.

Skrivet av Sapiens:

Suck, inget Activision... jaja man kan ju inte få allt...

BEGIN LASER IGNITIOOON!

https://www.youtube.com/embed/LVu53CSbCtw

http://4.bp.blogspot.com/_Ep-Z85YdmMg/TD8xqnRYq0I/AAAAAAAAHug...

Snyft :'), finns det något bättre än lyckliga slut?

Dude, du inser att det finns barn som läser den här sajten, va? En slumpmässig GIF-bild på ansikten som smälter känns en aning groteskt och väldigt onödigt i sammanhanget.

(Ja, jag vet att det här är internet och det finns värre saker man lätt kan googla fram... men äsch... god kväll! )

Medlem

nice, nästa vecka kommer att äga.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Dude, du inser att det finns barn som läser den här sajten, va? En slumpmässig GIF-bild på ansikten som smälter känns en aning groteskt och väldigt onödigt i sammanhanget.

(Ja, jag vet att det här är internet och det finns värre saker man lätt kan googla fram... men äsch... god kväll! )

Ber om ursäkt, tänkte inte så långt.

Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Sebastian Lind:

Dude, du inser att det finns barn som läser den här sajten, va? En slumpmässig GIF-bild på ansikten som smälter känns en aning groteskt och väldigt onödigt i sammanhanget.

(Ja, jag vet att det här är internet och det finns värre saker man lätt kan googla fram... men äsch... god kväll! )

Ber om ursäkt, tänkte inte så långt.

Ingen fara! Jag tyckte att det var ett roligt inlägg, men hade jag varit ~20 år yngre just nu så hade jag inte kunnat sova inatt.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Sebastian Lind:

Dude, du inser att det finns barn som läser den här sajten, va? En slumpmässig GIF-bild på ansikten som smälter känns en aning groteskt och väldigt onödigt i sammanhanget.

(Ja, jag vet att det här är internet och det finns värre saker man lätt kan googla fram... men äsch... god kväll! )

Ber om ursäkt, tänkte inte så långt.

Ingen fara! Jag tyckte att det var ett roligt inlägg, men hade jag varit ~20 år yngre just nu så hade jag inte kunnat sova inatt.

Vadå jag såg på den filmen när jag var liten och... hmm just det... kunde inte sova den natten x(. Aja åtminstone inte lika illa som när man såg Alien och Aliens för första gången när man var typ 7-8år O_O.

"-They mostly come at night... mostly..."

Typ svårt att sova ett par veckor där... och dricka mjölk x(.

Medlem

(tror) Hoppas på något om GTA V till next-gen. Jag ser två scenarion: Microsoft har pungat ut miljarders dollar för att få det exklusivt till XBONE (ev PC) under en begränsad period för att kunna ta upp jakten på tronen efter hela XbONE-floppen (tyvärr). Alternativ nummer två är att Sony kör samma grej för att en gång för alla slå ut XBONE i fajten. Det ryktas ju att Microsoft har något smaskigt att leverera, kanske är det denna nyhet.

Kan säga att jag inte rört min Xbox One knappt för att spela spel. Använder nu bara som mediamaskin, älskart'! MEn GTA är det enda jag vill ha. Iofs släpps ju UFC i dagarna också. Då blir kontrollerna nyttjade

Medlem

Najs, är någon från FZ direkt på plats?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Väldigt skönt att det är på kvällen, jag vill inte behöva missa fler live-event på grund av skolan(som slutar på torsdag, men ändå )


signatur

Gradixio!

Medlem

Synd att ni inte streamar på något sett!

Medlem

Men Varför måste den intressantaste gå på den jobbigaste tiden, på just den enda natten då jag troligen inte kommer kunna stanna uppe? För tredje året i rad. I-landsproblem av högsta grad, ja, men ett relevant sådant.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oscarstegland:

Vad tror du Activision skulle mäkta med? De har ju inte gjort något annat än CoD på flera år känns det som. Nu när den försäljningen inte verkar hålla i sig, så undrar man om de kommer kunna hitta någon ny mjölkgruva. Känns som att tiden då dem är självkart störst i branschen eventuellt kan vara över när både CoD och WoW är på väg ner.

Vad gäller Activision-delen av Activision Blizzard har företaget stått som utgivare för elva spel sedan 2010 som inte varit CoD, så de ligger väl i rätt bra...

Mycket hög kvalité och många storsäljare där: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Activision_games

Det mesta är ju licensierade franchises som Transformers och Angry Birds. Om det är bättre än CoD vet jag inte. Lyckas inte Destiny så kvarstår ju det jag sade att de måste hitta en ny cash-cow för folk verkar ha tröttnat på aningen på både WoW och CoD.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oscarstegland:

Vad tror du Activision skulle mäkta med? De har ju inte gjort något annat än CoD på flera år känns det som. Nu när den försäljningen inte verkar hålla i sig, så undrar man om de kommer kunna hitta någon ny mjölkgruva. Känns som att tiden då dem är självkart störst i branschen eventuellt kan vara över när både CoD och WoW är på väg ner.

Vad gäller Activision-delen av Activision Blizzard har företaget stått som utgivare för elva spel sedan 2010 som inte varit CoD, så de ligger väl i rätt bra...

Mycket hög kvalité och många storsäljare där: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Activision_games

Det mesta är ju licensierade franchises som Transformers och Angry Birds. Om det är bättre än CoD vet jag inte. Lyckas inte Destiny så kvarstår ju det jag sade att de måste hitta en ny cash-cow för folk verkar ha tröttnat på aningen på både WoW och CoD.

Det sa jag inget om, jag svarade bara på din kommentar ("De har ju inte gjort något annat än CoD på flera år känns det som").

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oscarstegland:

Vad tror du Activision skulle mäkta med? De har ju inte gjort något annat än CoD på flera år känns det som. Nu när den försäljningen inte verkar hålla i sig, så undrar man om de kommer kunna hitta någon ny mjölkgruva. Känns som att tiden då dem är självkart störst i branschen eventuellt kan vara över när både CoD och WoW är på väg ner.

Vad gäller Activision-delen av Activision Blizzard har företaget stått som utgivare för elva spel sedan 2010 som inte varit CoD, så de ligger väl i rätt bra...

Mycket hög kvalité och många storsäljare där: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Activision_games

Det mesta är ju licensierade franchises som Transformers och Angry Birds. Om det är bättre än CoD vet jag inte. Lyckas inte Destiny så kvarstår ju det jag sade att de måste hitta en ny cash-cow för folk verkar ha tröttnat på aningen på både WoW och CoD.

Det sa jag inget om, jag svarade bara på din kommentar ("De har ju inte gjort något annat än CoD på flera år känns det som").

Fair enough. Det jag menar är väl att dem inte verkar hittat en ny cash-cow på ett tag nu vilket aldrig varit ett problem för Activision innan. Guitar Hero, cod, och wow är ju stora och det går långt ifrån dåligt för dem men jag tror verkligen att de måste blicka framåt och då är jag tveksam till att det räcker med destiny. Hur som helst verkar vi båda ha ganska rätt även om vi dansar runt varandras argument

Redaktör
Skrivet av bent toe:

Najs, är någon från FZ direkt på plats?

Ingen från redaktionen, men vi kommer använda PC Gamers skribent lite.

Skrivet av ABOBRSHN:

Synd att ni inte streamar på något sett!

Vi streamar alla (hoppas jag) presskonferenser. Håll ögonen öppna senare i dag.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Tompa:
Skrivet av bent toe:

Najs, är någon från FZ direkt på plats?

Ingen från redaktionen, men vi kommer använda PC Gamers skribent lite.

Vem är skribenten?

Redaktör
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av bent toe:

Najs, är någon från FZ direkt på plats?

Ingen från redaktionen, men vi kommer använda PC Gamers skribent lite.

Vem är skribenten?

Erik Bergérus.


signatur
12
Skriv svar