Battlefield: Hardline – spana in första trailern

Robot
Battlefield: Hardline – spana in första trailern
Medlem
Battlefield: Hardline – spana in första trailern

Battlefield-spinoff for sure, för mig kan det gå åt båda hållen. Beror på hur själva MP är designat. Om de två lagen är exakt samma med olika skins blir det tummen ner! Men om de ger båda sidor unika fördelar/nackdelar kan det bli coolt!

Medlem

Verkar rätt intressant! en omväxling från "vanliga" BF-serien kan ju va kul

Medlem
Skrivet av Biggles:

Battlefield-spinoff for sure, för mig kan det gå åt båda hållen. Beror på hur själva MP är designat. Om de två lagen är exakt samma med olika skins blir det tummen ner! Men om de ger båda sidor unika fördelar/nackdelar kan det bli coolt!

Jag tror att hardline fokuserar med på SP och alternativa MP-scenarion, efter att BF helt misslyckats med sin SP.

Inaktiv

Hahaha så horribelt!

Medlem

Nej fy fan.... Ge mig SWAT 5 istället

Medlem
Medlem

Mer SP-inriktat alltså? Försöker de skapa sig ett eget GTA?

Medlem

Ser ut som ett spel man helst spelar hos en kompis, eller ett sådant spel man väljer i en låda som det står 3 spel för 99:- på.

FM-guru
F.d. Sisyr

Verkar skittrist. Mest för att jag i min enfald hade hoppats på inspiration från SWAT-serien.

Medlem

Venne vad jag ska tro riktigt. Hur är nätverkskoden?

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Mer SP-inriktat alltså? Försöker de skapa sig ett eget GTA?

Tycker att ett first person GTA låter väldigt intressant.

Medlem
Skrivet av Hannorden:

Verkar rätt intressant! en omväxling från "vanliga" BF-serien kan ju va kul

Nopp BF ska vara BF inget annat trams. Byt namn...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Precis! Sluta plocka ner laktosfri mjölk från hyllorna EA!

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Venne vad jag ska tro riktigt. Hur är nätverkskoden?

Då ingen information ens har kommit om själva spelet än så är det inte lätt för någon att veta hur MP-delen blir eller hur nätverks-koden är.

Skrivet av chopper:
Skrivet av Hannorden:

Verkar rätt intressant! en omväxling från "vanliga" BF-serien kan ju va kul

Nopp BF ska vara BF inget annat trams. Byt namn...

Så du stör dig så pass på det bara för att det har fått BF att du (antar jag) automatiskt kommer att hacka ner på den oavsett vad som visas?

Medlem

Battlefield är raka motsatsen till tjuv och polis. När två länder krigar mot varandra finns inga regler, en polis måste däremot rätta sig efter regler. SWAT 4 är nästan helt omöjligt att klara utan att använda sig av vapen som inte dödar på Elite.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av KatOne:

Venne vad jag ska tro riktigt. Hur är nätverkskoden?

Då ingen information ens har kommit om själva spelet än så är det inte lätt för någon att veta hur MP-delen blir eller hur nätverks-koden är.

Skrivet av chopper:
Skrivet av Hannorden:

Verkar rätt intressant! en omväxling från "vanliga" BF-serien kan ju va kul

Nopp BF ska vara BF inget annat trams. Byt namn...

Så du stör dig så pass på det bara för att det har fått BF att du (antar jag) automatiskt kommer att hacka ner på den oavsett vad som visas?

Brukar du tillskriva folk du inte känner egenskaper? Tips det är ingen bra egenskap.
Tycker bara att BF spel ska vara BFspel. Hur detta spel blir väntar jag med att tycka till jag vet vad/hur det blev. Men visst kan det bli intressant men sälja under BF genren suger enligt mig.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Battlefield är raka motsatsen till tjuv och polis. När två länder krigar mot varandra finns inga regler, en polis måste däremot rätta sig efter regler. SWAT 4 är nästan helt omöjligt att klara utan att använda sig av vapen som inte dödar på Elite.

I krig finns det fullt utav regler och lagar. Sen om de följs är en annan sak.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

k3m
Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av Lord Pingu:

Mer SP-inriktat alltså? Försöker de skapa sig ett eget GTA?

Tycker att ett first person GTA låter väldigt intressant.

Ja, och så är man en f.d. krimmare på vendetta mot kriminaliteten. Eller nåt sånt!

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av KatOne:

Venne vad jag ska tro riktigt. Hur är nätverkskoden?

Då ingen information ens har kommit om själva spelet än så är det inte lätt för någon att veta hur MP-delen blir eller hur nätverks-koden är.

Nej, var det lätt så skulle jag inte fråga.

Jag undrade mer om någon hade några nyheter eller spekulationer om vilken version av FB spelet bygger på, och i vilken mån de nya nätverksoptimeringarna till BF4 implementeras även i Hardline.

Samt att det var en liten, liten pik mot de nätverksproblem som plågat BF4, som ju inte hade mindre flådiga trailers än Hardline.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Battlefield är raka motsatsen till tjuv och polis. När två länder krigar mot varandra finns inga regler, en polis måste däremot rätta sig efter regler. SWAT 4 är nästan helt omöjligt att klara utan att använda sig av vapen som inte dödar på Elite.

"Hur får man kriga?" - Röda Korset:
http://www.redcross.se/om-oss/krigets-lagar/hur-far-man-kriga...


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Mer SP-inriktat alltså? Försöker de skapa sig ett eget GTA?

Snarare Payday

Medlem

Sjukt dålig idè.. bf med snutar och poliser...

Medlem

4-5 DLC färdigt för att sälja senare till spelet förmodar jag

Medlem

- Är det inte någon annan som märkt att banorna blivit ännu mindre nu i BF4?


signatur

autograph

Medlem
Medlem
Skrivet av zauii89:

Sjukt dålig idè.. bf med snutar och poliser...

Skillnad med snutar o poliser?


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

För 9 år sedan hade titeln varit "Hardline Mod 1.0"

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av zauii89:

Sjukt dålig idè.. bf med snutar och poliser...

Skillnad med snutar o poliser?

haha, skrev fel, ja snutar är mycket värre än poliser det vet vi alla

Medlem
Skrivet av Amilo:

Nä...

- Tack för svar!
Men jag har inte kommit in på en enda bana som varit så stora som de var från början i BF4. Fattar inte varför!


signatur

autograph

12
Skriv svar