Sniper Elite V2 är gratis i 24 timmar

Robot
Sniper Elite V2 är gratis i 24 timmar

Ta chansen att fegskjuta nazister utan kostnad – hämta spelet senast i kväll.

#nyhetstips, #rebellion, #sniper-elite-v2, #sniper-elite-3


Medlem
Sniper Elite V2 är gratis i 24 timmar

kan va ett smart sätt att få flera köpare att köpa nya spelet dock tror ja det e för lite sniper och mer arkad över det med

Trevligt, men jag har det redan sedan tidigare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ganska säker på att man inte behöver ladda ner det. Det har alldrigt behövts tidigare. Om man får bekräftelsen game is added to your library borde det vara ok.

Medlem

- Ehm, nej tack. Har det sedan tidigare, och har avinstallerat det.
Gillade det inte alls.


signatur

autograph

Medlem

Smart knep för att ge mer smak till Sniper Elite 3


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av jstrike:

Ganska säker på att man inte behöver ladda ner det. Det har alldrigt behövts tidigare. Om man får bekräftelsen game is added to your library borde det vara ok.

Står specifikt på Steam att man måste installera det

Skrivet av lozust:
Skrivet av jstrike:

Ganska säker på att man inte behöver ladda ner det. Det har alldrigt behövts tidigare. Om man får bekräftelsen game is added to your library borde det vara ok.

Står specifikt på Steam att man måste installera det

Står inte specifikt. Dom som har beta steam får det problemet att det försvinner om man inte installerar det. Om man inte har betan så funkar det utan att installera. Men det är ju bättre att vara på den säkra sidan...

Medlem

Nej, man behöver ej behöva ladda ner och installera det. Jag hade steam på Mac innan jag skaffade en PC och kunde lägga till portal i biblioteket då det var gratis. Kunde ladda ner det 4 år senare på PC... Det var värt väntan.

Medlem

Kan ni inte uppdatera nyheten så att folk slipper ladda ner det just nu om de inte vill. Det är bara att klicka på spelet så att man får bekräftelsen att det har lagts till i steam library.

Medlem

Problem eller undantag på Steam?


signatur

autograph

Medlem

Inte för att spelet intresserar mig något värst men schyst att förvarna att inte köpa det. Jag klagar inte.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Inte för att spelet intresserad mig något värst men schyst att förvarna att inte köpa det. Jag klagar inte.

- Ja, det var ovanligt.
Annars brukar det ju vara tvärtom, med vissa andra företag.


signatur

autograph

Medlem

Väldigt "konsolligt" men kul i coop som så många andra spel som i single player är bristfälliga.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Kul, ännu ett spel som förmodligen kommer få mindre än en timmes gameplay på min växande steam lista (fast vem vet). Dock är detta något som verkar bli allt vanligare, att ge bort spel gratis eller att sälja dom för strunt summor. Det handlar väl om att få bra PR och bli omtyckt av spelarna.

Vilket visat sig vara ganska viktigt, som t ex CD Projekt (The Wticher skaparna) har blivit. Jag har köpt tre kopior av The Witcher 2 bara för att jag älskar företaget så pass mycket. Även för att delvis för att jag vill stödja The Witcher 3 utvecklingen. Tror vi kommer se mer av detta i framtiden. Man tjänar väldigt lite pengar på spel några år efter släppet så att ge bort det kan löna sig i längden.

Inaktiv

Tack för tipset FZ! Dock tråkigt att spelet är lika arkadigt som sin föregångare!

Medlem

Kul. Det är säkert för att väcka lite uppmärksamhet runt uppföljaren som är på G.

Medlem
Skrivet av jstrike:

Ganska säker på att man inte behöver ladda ner det. Det har alldrigt behövts tidigare. Om man får bekräftelsen game is added to your library borde det vara ok.

Man behövde det för L4D2, det var iaf vad som stog på sidan.

Medlem

"Du äger redan Sniper Elite v2" står det när jag går tillbaka till butiken efter att ha klickat för att lägga till i bibliotek enbart. Som med alla andra spel alltså. Jag känner mig helt övertygad om att man inte behöver ladda ner hela spelet bums och det står inget specifikt om det som folk ovan hävdar.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av alexander.smedegard:
Skrivet av lozust:
Skrivet av jstrike:

Ganska säker på att man inte behöver ladda ner det. Det har alldrigt behövts tidigare. Om man får bekräftelsen game is added to your library borde det vara ok.

Står specifikt på Steam att man måste installera det

Står inte specifikt. Dom som har beta steam får det problemet att det försvinner om man inte installerar det. Om man inte har betan så funkar det utan att installera. Men det är ju bättre att vara på den säkra sidan...

Ah okej, jag som missförstod då +1

Medlem

Missade detta med 41minuter.. Nåja, man har ju fått både Red Orchestra 2 och Bf3 så ska väl inte hänga läpp allt för mycket

Medlem
Skrivet av alexander.smedegard:
Skrivet av lozust:
Skrivet av jstrike:

Ganska säker på att man inte behöver ladda ner det. Det har alldrigt behövts tidigare. Om man får bekräftelsen game is added to your library borde det vara ok.

Står specifikt på Steam att man måste installera det

Står inte specifikt. Dom som har beta steam får det problemet att det försvinner om man inte installerar det. Om man inte har betan så funkar det utan att installera. Men det är ju bättre att vara på den säkra sidan...

Stog visst specifikt, visserligen så kör jag faktiskt betan så det kan vara anledningen.

Medlem

Aaand it's gone...

Medlem
Skrivet av Seraium:

Smart knep för att ge mer smak till Sniper Elite 3

Smart, Nej de kör på tesen: sista idioten är inte född än
Men visst är det för att öka intresset.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar