Mario Maker – nytt spel från Nintendo?

Robot
Medlem
Mario Maker – nytt spel från Nintendo?

Ska göra en så djävulusisk bana så det blir det nya flappy bird :D!

Herr rygg

Är detta sant är det lite av en besvikelse för mig. Jag vill hellre se ett nytt Mario Galaxy till Wii U. Eller varför inte ett nytt Punch-out:D


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Moderator | Testpilot
Skrivet av Alx_83:

Är detta sant är det lite av en besvikelse för mig. Jag vill hellre se ett nytt Mario Galaxy till Wii U. Eller varför inte ett nytt Punch-out:D

Varför inte alltidhopa? Vad är det som säger att bara för att Mario Maker kommer ut så kommer inget annat spel du nämnde?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det ska ganska mycket till om de vill slå Little Big Planet på fingrarna, å andra sidan så är det Mario vi snackar om, behöver inte vara nyskapande för att det ska sälja bra.

Medlem

det ska komma antingen mario galaxy 3 eller supersunsine 2 ,har dom sakt

Herr rygg
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Alx_83:

Är detta sant är det lite av en besvikelse för mig. Jag vill hellre se ett nytt Mario Galaxy till Wii U. Eller varför inte ett nytt Punch-out:D

Varför inte alltidhopa? Vad är det som säger att bara för att Mario Maker kommer ut så kommer inget annat spel du nämnde?

Det kan absolut vara så och jag hoppas verkligen det:) Jag behöver galaxy nuuuu!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem
Skrivet av Alx_83:

Är detta sant är det lite av en besvikelse för mig. Jag vill hellre se ett nytt Mario Galaxy till Wii U. Eller varför inte ett nytt Punch-out:D

Nintendo kan nog släppa mer än ett Mario-spel Jag tycker det låter skitskoj. Älskar de gamla Mario-spelen, och med en level maker där man garanterat kommer kunna dela med sig sina skapelser genom Miiverse så kan det inte misslyckas

Sen hoppas jag ju så klart också på ett nytt riktigt 3D Mario. 3D World var jävligt skoj, men det var inte vad jag ville ha. Vill ha en uppföljare till antingen 64, Sunshine eller Galaxy.

Medlem

Dags att kopiera Little Big Planet då antar jag.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Dags att kopiera Little Big Planet då antar jag.

Little Big Planet är inte det enda spelet där man kan skapa egna banor.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

stackars lilla mario snubben får aldrig gå i pension

Medlem
1
Skriv svar