Defiance har blivit free-to-play till pc

Robot
Medlem
Defiance har blivit free-to-play till pc

Var ett kul spel med mycket action, men när mainquesten var slut så var även spelet det.

Inte mig emot dock, kommer ju nya spel hela tiden, om spel höll för evigt, när skulle man då ha tid att testa något nytt?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Släpp till PS4!


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Spelet hade potential (till skillnad mot serien, fy vilket skräp) men avsaknaden av vettig gear- och skillprogression gjorde levlandet ointressant och som tidigare nämnts, då man var klar med mainstoryn, så kändes det som man var klar med hela spelet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

HAHAHAHAHAAA älskar den där NSFW varningen.

Det hade man ingen aaaaning om att det skulle hända. Vilken ööööverraskning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

spelet är mjae men tv serien tyckte jag var intressant, hoppas dock att dom fleshar ut den mer.

Finns ju grym potential för den eftersom den vad jag vet inte är bunden till nån bok lore.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Gen
Medlem

Spelet var verkligen inte speciellt bra på PC men lär ha varit okej på konsoll.

Inaktiv

Buggarna var i överflöd och PC porten ej godkänd. Men spelet var intressant, återvänder nog till slutet av säsong två och spelar de nya uppdragen.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Spelet verkar ha litet mer potential än själva serien för mig, iaf som det var i season 1. I serien tycker jag helt enkelt att de valt helt fel figurer att följa, så själva temat inte riktigt får leva ut som jag hade velat personligen.

Medlem

TV-serien har stor potential men den led av kassa manusförfattare som var helt värdelösa på att förklara varför det finns aliens på jorden och varför världen förändrades.
Det hintas om det men fokus lades på att göra en westernserie med aliens istället (Åka snålskjuts på Firefly). En grov miss som de kommer att få betala dyrt för.
Jag tror att spelet var dömt att misslyckas från början pga. sin koppling till ett helt annat medium.

Medlem

Jobbigt att spela pga låg FOV.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

skitspel


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Ahris:

TV-serien har stor potential men den led av kassa manusförfattare som var helt värdelösa på att förklara varför det finns aliens på jorden och varför världen förändrades.
Det hintas om det men fokus lades på att göra en westernserie med aliens istället (Åka snålskjuts på Firefly). En grov miss som de kommer att få betala dyrt för.
Jag tror att spelet var dömt att misslyckas från början pga. sin koppling till ett helt annat medium.

Vadå? Jag tycket dom förklarade det rätt glasklart i första avsnittet.

Medlem

WoW-dödaren är tillbaka i ny kostym.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Free 2 Play i all ära, men det måste ju vara Fun 2 Play samtidigt...

Medlem
Skrivet av Alexraptor:
Skrivet av Ahris:

TV-serien har stor potential men den led av kassa manusförfattare som var helt värdelösa på att förklara varför det finns aliens på jorden och varför världen förändrades.
Det hintas om det men fokus lades på att göra en westernserie med aliens istället (Åka snålskjuts på Firefly). En grov miss som de kommer att få betala dyrt för.
Jag tror att spelet var dömt att misslyckas från början pga. sin koppling till ett helt annat medium.

Vadå? Jag tycket dom förklarade det rätt glasklart i första avsnittet.

Om du med 'glasklart' menar en kort förklaring utan några som helst detaljer så har du rätt.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det hade man ingen aaaaning om att det skulle hända. Vilken ööööverraskning.

Tog betydligt längre tid än väntat däremot.

Skrivet av krythorian:
Skrivet av walter_iego:

Det hade man ingen aaaaning om att det skulle hända. Vilken ööööverraskning.

Tog betydligt längre tid än väntat däremot.

Jag såg spelet idag på Game. Det kostade 20:-


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar